Zerwanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 wrz 2015, o 20:54
Zerwanie umowy
Witam. Chciałbym się otrzymać informacje na temat zerwania umowy przed jej końcem. Umowa zawarta rok temu, pozostał jeszcze rok. Umowa (49.99) zawarta wraz z telefonem w promocyjnej cenie (telefon: samsung galaxy trend plus - także furory nie robi). Posiadam pakiet wymienny minut/na gb/na sms. Za każdym razem po przekroczeniu limitu przychodził sms informujący. Lipiec, sierpień - nie dostałem żadnego sms'a o przekroczeniu i rachunek na miesiąc był ponad 200 zł. W tym miesiącu nagle sms informujący o przekroczeniu limitu przyszedł. Plus zarabia tak na swoich klientach? W sumie fakt, jakieś 300 zł dodatkowe... Ale czy to na tym polega? Proszę o informacje, jeżeli zdecyduje się zerwać umowę 12 miesięcy przed jej końcem czy poniosę jakieś konsekwencje?
Re: Zerwanie umowy
Na umowie masz rabat jaki ci przyznali. Podziel to na okres umowy i zobacz ile masz rabatu na miesiac. Ten wynik pomnoz przez okres ktory ci zostal do konca umowy i taka masz kare :)
Re: Zerwanie umowy
Nie widze na umowie tego jaki mam rabat, mam tylko napisane "kara umowna 2500 PLN" mam rozumieć, że to jest kara, gdybym teraz zerwał umowe?
Re: Zerwanie umowy
Twoja kara umowna na chwilę obecną wynosi 1250 zł.Qbeq13 pisze:Nie widze na umowie tego jaki mam rabat, mam tylko napisane "kara umowna 2500 PLN" mam rozumieć, że to jest kara, gdybym teraz zerwał umowe?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zerwanie umowy
Qbeq13 jeśli zdecydujesz się na wcześniejsze rozwiązanie umowy, wówczas my jako operator mamy prawo naliczyć opłatę z tytuły wcześniejszej rezygnacji. Jej wysokość liczona jest proporcjonalnie do ilości miesięcy pozostałych do zakończenia się umowy na czas oznaczony, tak jak podpowiedzieli Ci to moo. i BasS25.
Żeby upewnić się co do jej wysokości proponuję Ci przesłanie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Czy interweniowałeś lub składałeś reklamację w tej sprawie?
Żeby upewnić się co do jej wysokości proponuję Ci przesłanie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Czy interweniowałeś lub składałeś reklamację w tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, o 19:05 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawienie słowa naliczymy na naliczyć (wcześniejsze zmieniało brzmienie zdania)
Powód: poprawienie słowa naliczymy na naliczyć (wcześniejsze zmieniało brzmienie zdania)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
Jaki jest sens składania reklamacji czy interweniowania? Zasłonicie się tym, że to z przyczyn niezależnych od was i jak ja mam się bronić? Tymbardziej, że nie trzymam sms'w miesiącami bo muli telefon...Magda_Plus pisze:Qbeq13 jeśli zdecydujesz się na wcześniejsze rozwiązanie umowy, wówczas my jako operator mamy prawo naliczymy opłatę z tytuły wcześniejszej rezygnacji. Jej wysokość liczona jest proporcjonalnie do ilości miesięcy pozostałych do zakończenia się umowy na czas oznaczony, tak jak podpowiedzieli Ci to moo. i BasS25.
Żeby upewnić się co do jej wysokości proponuję Ci przesłanie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Czy interweniowałeś lub składałeś reklamację w tej sprawie?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zerwanie umowy
Dobrze rozumiem, że próbowałeś wyjaśnić kwestię braku SMS-a?Qbeq13 pisze:Jaki jest sens składania reklamacji czy interweniowania? Zasłonicie się tym, że to z przyczyn niezależnych od was i jak ja mam się bronić? Tymbardziej, że nie trzymam sms'w miesiącami bo muli telefon...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
Myślmy logicznie.. Składam reklamacje w kwestii braku SMS'a i proszę mi powiedzieć jak Pani na to reaguje? Znając życie, Wy nie będziecie mięli nic z tym wspólnego tylko będzie to moja wina.Magda_Plus pisze:Dobrze rozumiem, że próbowałeś wyjaśnić kwestię braku SMS-a?Qbeq13 pisze:Jaki jest sens składania reklamacji czy interweniowania? Zasłonicie się tym, że to z przyczyn niezależnych od was i jak ja mam się bronić? Tymbardziej, że nie trzymam sms'w miesiącami bo muli telefon...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zerwanie umowy
Qbeq13 pisze:Myślmy logicznie.. Składam reklamacje w kwestii braku SMS'a i proszę mi powiedzieć jak Pani na to reaguje? Znając życie, Wy nie będziecie mięli nic z tym wspólnego tylko będzie to moja wina.
Chodziło mi o ustalenie tego czy udało Ci się wyjaśnić przyczynę braku SMS-a, który dostawałeś i dzięki, któremu byłeś zorientowany jak wygląda Twoje użycie w pakiecie abonamentowym. Istotne jest ustalenie powodów, zaistniałej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
Śledź ten wątek: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=19873
Nie jest możliwe żądanie od klienta kary umownej. Możliwe jest tylko domaganie się przez operatora zwrotu przyznanej ulgi, a o niej najpewniej nie ma wzmianki w umowie. W w/w wątku przedstawiciel Plusa uprawia gimnastykę słowną przekonując, ze kara umowna = wysokość przyznanej ulgi, co w oczywisty sposób nie jest prawdą.
Nie jest możliwe żądanie od klienta kary umownej. Możliwe jest tylko domaganie się przez operatora zwrotu przyznanej ulgi, a o niej najpewniej nie ma wzmianki w umowie. W w/w wątku przedstawiciel Plusa uprawia gimnastykę słowną przekonując, ze kara umowna = wysokość przyznanej ulgi, co w oczywisty sposób nie jest prawdą.
Re: Zerwanie umowy
Proszę mi powiedzieć jak mam wyjaśnić przyczynę braku sms, skoro nie mam możliwości sprawdzenia tego. Sms'y usuwam na bieżąco. Proszę mi wytłumaczyć.Magda_Plus pisze:Qbeq13 pisze:Myślmy logicznie.. Składam reklamacje w kwestii braku SMS'a i proszę mi powiedzieć jak Pani na to reaguje? Znając życie, Wy nie będziecie mięli nic z tym wspólnego tylko będzie to moja wina.
Chodziło mi o ustalenie tego czy udało Ci się wyjaśnić przyczynę braku SMS-a, który dostawałeś i dzięki, któremu byłeś zorientowany jak wygląda Twoje użycie w pakiecie abonamentowym. Istotne jest ustalenie powodów, zaistniałej sytuacji.
Re: Zerwanie umowy
Operator sprawdzi czy SMSy wysłane zostały przez system, i problem leży po stronie twojego telefonu, czy w ogóle nie zostały wysłane, i problem jest z systemem obsługującym te wiadomości.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zerwanie umowy
Qbeq13 zgodnie z tym co napisał Ci partryk7588, istnieje możliwość sprawdzenia tego czy dany SMS został wysłany przez nasz system, czy problem leży po stronie Twojego aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kara umowna - wypowiedzenie umowy z winy operatora
Witam.
Czy jest gdzieś w regulaminie zapis że kara umowna nie może być egzekwowana przez abonenta w przypadku zerwania umowy z winy operatora?
Według KC każda ze stron może domagać się wypłaty kary umownej jeśli w umowie jest określona jej kwota.
Niestety Plus leci sobie w kulki, nie mam zamiaru dłużej "współpracować" z firmą która co miesiąc, co fakturę próbuje naliczać dodatkowe opłaty wzięte z chmur. Każda reklamacja składana przeze mnie jest rozpatrywana pozytywnie ale Plus niczego się nie ucząc co miesiąc powtarza sytuacje.
DOŚĆ!
Czy jest gdzieś w regulaminie zapis że kara umowna nie może być egzekwowana przez abonenta w przypadku zerwania umowy z winy operatora?
Według KC każda ze stron może domagać się wypłaty kary umownej jeśli w umowie jest określona jej kwota.
Niestety Plus leci sobie w kulki, nie mam zamiaru dłużej "współpracować" z firmą która co miesiąc, co fakturę próbuje naliczać dodatkowe opłaty wzięte z chmur. Każda reklamacja składana przeze mnie jest rozpatrywana pozytywnie ale Plus niczego się nie ucząc co miesiąc powtarza sytuacje.
DOŚĆ!
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zerwanie umowy
fenixx
Kiedy podpisałeś umowę? O jakich opłatach piszesz dołączonych do faktury, na które składasz reklamacje?
fenixx pisze:Niestety Plus leci sobie w kulki, nie mam zamiaru dłużej "współpracować" z firmą która co miesiąc, co fakturę próbuje naliczać dodatkowe opłaty wzięte z chmur. Każda reklamacja składana przeze mnie jest rozpatrywana pozytywnie ale Plus niczego się nie ucząc co miesiąc powtarza sytuacje.
Kiedy podpisałeś umowę? O jakich opłatach piszesz dołączonych do faktury, na które składasz reklamacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ