EDIT: wyłącz i włącz swój telefon i daj znać czy możesz korzystać z LTE.Magda_Plus pisze: podeślij mi numer telefonu poprzez ten formularz.
brak zasięgu LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: brak zasięgu LTE
damiano 2609
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 maja 2016, o 22:28
Re: brak zasięgu LTE
Tak już wszystko w porządku, LTE śmiga aż miło. Dziękuję serdecznie
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: brak zasięgu LTE
damiano 2609 bardzo się cieszę, że wszystko jest w najlepszym porządku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Mam problem z aktywacją LTE w abonamencie. Mimo że usługa jest aktywna na Plus online i ustawienia APN są prawidłowe LTE nie chce się włączyć, jest tylko H+. Karta sim jest wymieniona na obsługującą LTE.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: brak zasięgu LTE
Moria czy w innym aparacie działającym w LTE karta SIM "zachowuje się" tak samo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Tak. W żadnym telefonie nie wykrywa LTE.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Dziękuję, LTE już działa :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
Moria,
super, to dobra wiadomość.Moria pisze:LTE już działa :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
Witam, tu założyciel tego tematu. Otóż mój kolega posiada Huawei P8 lite i nie może korzystać z LTE. Posiada kartę sim LTE01, apn ustawione tak jak mają być, nawet ręczne ustawienie sieci nie pomogło (przypomnę moje posty z września że u mnie ręczne ustawienie sieci pomogło z zasięgiem). Usługa LTE jest włączona.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
Dziękuje za zainteresowanie ale podczas weekendu udał nam się załapać LTE gdyż kolega znalazł rozwiązanie poprzez wysłanie SMS. Po wysłaniu jego miał już LTE. Pozdrawiam.Basia_Plus pisze:Witaj krupniok200,
prześlij numer telefonu, którego dotyczy problem poprzez ten formularz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
krupniok200,
super, to dobra wiadomość.krupniok200 pisze:podczas weekendu udał nam się załapać LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Witam! 21.06. wyrabiałem duplikat karty SIM w salonie firmowy w Bydgoszczy z tytułu kradzieży. Konsultantka zapewniała mnie, iż nowa karta będzie odbierała ten rodzaj transmisji danych. Okazało się inaczej. Włożyłem kartę do smartfona i maksymalna prędkość do H+. Z telefonem jest okey, bo karta Virgin ma 4G LTE. Dzwoniłem o BOK. Przyjęto zgłoszenie, zdalnie restartowano mi kartę i miałem czekać na swoją kolejkę rozpatrzenia sprawy. Dziś mija 9 dni, LTE brak. Przed chwilą rozmawiałem z konsultantką, sprawa w toku - na litość Boską, ile można czekać? Podaję nr sprawy - C00000001267466, proszę o przyspieszenie tematu i uruchomienie mi LTE niezwłocznie! Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
Witaj sedzia20,
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencje w Twojej sprawie do działu technicznego.
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencje w Twojej sprawie do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ