brak zasięgu LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Re: brak zasięgu LTE
Bardzo dziękuję, czekam na reakcję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20,
jaki APN masz ustawiony w telefonie?
jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
internet, a preferowany typ sieci LTE (4G)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak zasięgu LTE
Powinien być ustawiony APN: plus, to z tego powodu Twój telefon nie loguje się do LTE.sedzia20 pisze:internet, a preferowany typ sieci LTE (4G)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Zgadza się! Zmieniłem, zrestartowałem telefon i mam Plus 4G. Tylko bez LTE na wskaźniku- czy tak ma być?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20, sposób wyświetlania tej informacji jest już zależy od oprogramowania w Twoim telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Ok. Dzięki za info i pomoc. Pozdrawiam!
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
Zasięg LTE w telefonach jest pokazywany za pomocą ikonki "LTE" (w większości telefonów) lub "4g" (sprzęt apple i inne)sedzia20 pisze:Zgadza się! Zmieniłem, zrestartowałem telefon i mam Plus 4G. Tylko bez LTE na wskaźniku- czy tak ma być?
Re: brak zasięgu LTE
Też tak właśnie wydedukowałem.
Ps. Dzięki za info.
EDIT:
Ps. Dzięki za info.
EDIT:
Jeszcze pytanie w tym temacie: czy przez to, iż miałem wpisane internet, a teraz mam wpisany Plus to w apce mobilnej w historii połączeń mam wykazane internet z małym "i", a po zmianie z "I" dużym? Pytam z ciekawości. :)Krzysiek_Plus pisze:sedzia20, sposób wyświetlania tej informacji jest już zależy od oprogramowania w Twoim telefonie.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2016, o 07:17 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20,
potwierdzam, jest to związane ze zmianą APN w telefonie.sedzia20 pisze:czy przez to, iż miałem wpisane internet, a teraz mam wpisany Plus to w apce mobilnej w historii połączeń mam wykazane internet z małym "i", a po zmianie z "I" dużym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Okey, a dlaczego po tej zmianie apnu na Internet codziennie mi schodzi 2x po 512 kB? O różnych porach dnia. Dodam, że akurat korzystam z wifi a nie z transmisji pakietowej.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20 czy pakiet jaki posiadasz do swojego abonamentu jest pakietem wymiennych jednostek?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Tak, ale w apce mobilnej pojawia się jako Internet.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20,
jaką taryfę posiadasz? Informacje te możesz sprawdzić poprzez Plus online.
jaką taryfę posiadasz? Informacje te możesz sprawdzić poprzez Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
No... odpowiedziałem wyżej,ze wymienny pakiet ale i tak schodzi Internet.