Teraz jest 20 cze 2018, o 18:29

Zostaw Kontakt





Nielimitowany internet LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

LSAS

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 10:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Nielimitowany internet LTE

Post21 wrz 2015, o 09:41

Witam,
Po błędnie naliczonej fakturze i złożonej reklamacji odpowiedzią było pismo gdzie napisano że plan taryfowy został zmieniony na Ja+ 79,99 (konwersja z mix).
Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.
Stąd moje pytanie czy ten internet nie jest bez opłat przez pierwsze 90 dni a później zostaje automatycznie wyłączony?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Nielimitowany internet LTE

Post21 wrz 2015, o 09:57

Witaj LSAS,
- czy mógłbyś podać pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

LSAS

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 10:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nielimitowany internet LTE

Post21 wrz 2015, o 10:51

W pierwszej umowie:
Plan cenowy: JA+ 89,99+ (15F3Y)
Promocja: KPR Smartfon - Taryfy JA+B (NSDBS24B06)

W odpowiedzi na reklamację:
"Z dniem 17.9.2015 zmiana planu taryfowego na promocyjny plan cenowy JA+ 79,99 ( dla Abonentow konwertujacych z oferty MIX"

Na fakturze:
JA+ 69,99 z e-fakturą.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nielimitowany internet LTE

Post21 wrz 2015, o 11:04

LSAS napisał(a):Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.

Tak, ta usługa powinna być bezpłatna przez 90 dni. Czy na tej fakturze nie ma jednocześnie naliczonego rabatu na tą usługę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

LSAS

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 10:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nielimitowany internet LTE

Post21 wrz 2015, o 11:46

Faktura jest na kwotę 79,99 (69,99 abonament + 10 LTE), nie ma żadnego rabatu.

Co do rabatów (żeby nie zaśmiecać kolejnego tematu), abonament był wzięty jako drugi produkt w programie SmartDom. Najpóźniej na drugiej fakturze miał pojawić się 50% rabat, to już druga faktura a nadal jest cała kwota.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Nielimitowany internet LTE

Post21 wrz 2015, o 14:06

LSAS proszę Cię o złożenie reklamacji w kwestii naliczonej opłaty za usługę nielimitowanego internetu LTE oraz brak zniżki z Programu smartDom. Po złożeniu reklamacji daj mi znać poprzez ten formularz, dla jakiego numeru została złożona lub podaj mi numer maila (jeśli wybierzesz drogę elektroniczną).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

LSAS

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 10:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nielimitowany internet LTE

Post12 paź 2015, o 20:30

Z tego co udało się ustalić miała zostać wystawiona faktura korygująca, w związku z internetem i SmartDOM. Minął już tydzień od terminu płatności pierwotnej faktury, a nic się nie pojawiło.
Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Nielimitowany internet LTE

Post13 paź 2015, o 09:08

LSAS,

LSAS napisał(a):Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?

Co masz na myśli? Czy chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji czy też wystawienia faktury korygującej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

LSAS

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 10:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nielimitowany internet LTE

Post13 paź 2015, o 15:33

Basia_Plus napisał(a):LSAS,

LSAS napisał(a):Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?

Co masz na myśli? Czy chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji czy też wystawienia faktury korygującej?


Chodzi o czas wystawienia faktury, jeśli miała zostać wystawiona to zakładam że reklamacja jest już rozpatrzona.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Nielimitowany internet LTE

Post13 paź 2015, o 16:31

LSAS,
- faktury korygujące są wystawiane w najszybszym możliwym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zentuk

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 lis 2016, o 07:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament

LTE

Post7 cze 2018, o 10:55

Co to znaczy to całe LTE? Czy jak je aktywuje, czyli uruchomie na swoim telefonie, to bede mial jakis internet na mieście za darmo. Czy to całe LTE to tylko po prostu szybsza transmisja danych, czyli tempo, z jaka surfuja po sieci. A nie ma wplywu na ilośc mojego pakietu internetowego. Jezeli mam przykładowo 2 GB Internetu, to w ramach zasiegu sieci LTE i tak bedzie mi z tego pakietu pobieralo ?
Ostatnio edytowano 7 cze 2018, o 11:25 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono posty - podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Nielimitowany internet LTE

Post7 cze 2018, o 12:17

zentuk,

zentuk napisał(a):Co to znaczy to całe LTE?

jest to najnowsza technologi Internetu mobilnego. Więcej info znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=lte.
zentuk napisał(a):Czy jak je aktywuje, czyli uruchomie na swoim telefonie, to bede mial jakis internet na mieście za darmo

Jeśli aktywujesz usługę LTE oraz będziesz przebywał w zasięgu sieci LTE, wówczas korzystasz z pakietu podstawowego.
zentuk napisał(a):Czy to całe LTE to tylko po prostu szybsza transmisja danych, czyli tempo, z jaka surfuja po sieci.

Tak.
zentuk napisał(a): Jezeli mam przykładowo 2 GB Internetu, to w ramach zasiegu sieci LTE i tak bedzie mi z tego pakietu pobieralo ?

Zgadza się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zentuk

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 lis 2016, o 07:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament

Re: Nielimitowany internet LTE

Post8 cze 2018, o 05:33

A jak kolega ma 10 GB pakietu podstawowego w swoim abonamencie, a do tego IPLA bez limitu oraz LTE bez limitu danych. Co to oznacza, ze jak jest w zasiegu sieci LTE, to nie są pobierane KB z pakietu podstawowego? Bo jak korzysta z IPLI to rozumiem, ze korzysta bez ograniczen i pakiet jest nieruszany.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Nielimitowany internet LTE

Post8 cze 2018, o 09:11

zentuk,

usługa LTE bez limitu działa dopiero po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... z%20limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości