JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
bienias2345,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do pilnej weryfikacji.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przekroczony abonament - dlaczego??
Witam,
mam abonament rodzinny - 100 zł na 3 osoby. Już 2 miesiąc przekroczył limit o 12 zł. O ile w poprzednim kupowałam dodatkowo jednorazowy transfer za 8 zł (chomikuj), o tyle teraz nie. Skąd więc te 12 zł? Dodam, że na stronie na której był kupowany jednorazowy transfer nie mam wykupionego abonamentu, zresztą transfer jest tam taki sam, nie większy.
mam abonament rodzinny - 100 zł na 3 osoby. Już 2 miesiąc przekroczył limit o 12 zł. O ile w poprzednim kupowałam dodatkowo jednorazowy transfer za 8 zł (chomikuj), o tyle teraz nie. Skąd więc te 12 zł? Dodam, że na stronie na której był kupowany jednorazowy transfer nie mam wykupionego abonamentu, zresztą transfer jest tam taki sam, nie większy.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2018, o 18:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Pluszowa,
czy sprawdzałaś Wykaz bieżącego użycia w Plus online http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1?
czy sprawdzałaś Wykaz bieżącego użycia w Plus online http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam mam pytanie odnośnie końca umowy abonament rodzinny.
Dotyczy sytuacji gdy umowa główna a potem dodatkowe były podpisane w różnych terminach. Wypowiadam umowę główną na koniec okresu obowiązkowego i co się dzieje z umowami dodatkowymi które jeszcze mają rok do końca - jaki abonament będzie je obowiązywał - kwota, zasady itp. Z góry dziękuję za informacje.
Dotyczy sytuacji gdy umowa główna a potem dodatkowe były podpisane w różnych terminach. Wypowiadam umowę główną na koniec okresu obowiązkowego i co się dzieje z umowami dodatkowymi które jeszcze mają rok do końca - jaki abonament będzie je obowiązywał - kwota, zasady itp. Z góry dziękuję za informacje.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam rafal761,
EDYCJA:
rafal761,
w przypadku rezygnacji z umowy głównej, stracisz benefity na umowach dodatkowych, a kwota abonamentu dla każdej z nich będzie wynosiła 25 zł/m-c. Opłaty za usługi będą naliczone wg cennika LTE 129,99.
Sprawdzamy te informacje i jak tylko uzyskamy odpowiedź, damy znać.rafal761 pisze:Wypowiadam umowę główną na koniec okresu obowiązkowego i co się dzieje z umowami dodatkowymi które jeszcze mają rok do końca - jaki abonament będzie je obowiązywał - kwota, zasady itp.
EDYCJA:
rafal761,
w przypadku rezygnacji z umowy głównej, stracisz benefity na umowach dodatkowych, a kwota abonamentu dla każdej z nich będzie wynosiła 25 zł/m-c. Opłaty za usługi będą naliczone wg cennika LTE 129,99.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam kończy mi się umowa na czas określony 24 miesiące a raty za telefon mam na 36 miesięcy. Jeżeli wypowiem umowę to co z ratami?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Mb87,
jeśli umowa trwa krócej niż okres spłaty rat, wówczas po jej zakończeniu spłacasz same raty. Płatność powinna nastąpić na to samo konto bankowe, zgodnie z hormonogramem.
jeśli umowa trwa krócej niż okres spłaty rat, wówczas po jej zakończeniu spłacasz same raty. Płatność powinna nastąpić na to samo konto bankowe, zgodnie z hormonogramem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
No to super, czyli przez rok będę za jeden numer płacił 25-pln i miał w tym 100 minut do sieci komórkowych i zero GB. No szkoda tylko, że miły pan w salonie nie poinformował o takiej wspaniałej sytuacji gdy dołączałem numer dodatkowy w połowie kontraktu głównego. no ale przecież jest w regulaminie więc wiem, to moja wina, a w salonie ubaw po pachy, jeleń złapany.Marta_Plus pisze:Witam rafal761,
Sprawdzamy te informacje i jak tylko uzyskamy odpowiedź, damy znać.rafal761 pisze:Wypowiadam umowę główną na koniec okresu obowiązkowego i co się dzieje z umowami dodatkowymi które jeszcze mają rok do końca - jaki abonament będzie je obowiązywał - kwota, zasady itp.
EDYCJA:
rafal761,
w przypadku rezygnacji z umowy głównej, stracisz benefity na umowach dodatkowych, a kwota abonamentu dla każdej z nich będzie wynosiła 25 zł/m-c. Opłaty za usługi będą naliczone wg cennika LTE 129,99.
Przestrzegam więc wszystkich przed dołączaniem do abonamentu rodzinnego dodatkowych umów w trakcie trwania umowy głównej - jedynie wszystko na raz bo potem będziecie mieć super ofertę - 25pln i 100 minut. Jak 15 lat temu. No cóż 3 numery po 14 latach w Plusie będą po kolei zmieniać właściciela. Przykre.
3 Abonament na jedną osobę
Witam, tydzień temu w plusie wziąłem abonament z telefonem dla siebie, dwa dni temu dla narzeczonej również. I tutaj mam pytanie, ponieważ chciałbym dobrać jeszcze jeden najtańszy abonament z jakimś tańszym telefonem dla dziecka, czy jest możliwość posiadania 3 abonamentów przez jedną osobę? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 mar 2018, o 14:42 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witaj wolfqq,
decyzję o możliwości zawarcia kolejnej umowy podejmuje Departament Aktywacji.wolfqq pisze:czy jest możliwość posiadania 3 abonamentów przez jedną osobę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witam, tak jak pisałem kilka dni temu chciałem wziąć w sieci Plus kolejny już abonament, niestety weryfikacja zakończyła się prośbą o wpłatę kaucji w wysokości 1500zł. Pan z innego salonu wcześniej mówił mi, że kiedy system zażąda kaucji to już później żadna umowa mi nie przejdzie przez weryfikacje i ciągle będzie chciał kaucji. Czy to prawda? Czy może mogę za jakiś czas spróbować ponownie podpisać umowę z nadzieją, że tym razem przejdę weryfikacje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witaj wolfqq,
tak, decyzja w tej sprawie może się zmienić.wolfqq pisze:Czy może mogę za jakiś czas spróbować ponownie podpisać umowę z nadzieją, że tym razem przejdę weryfikacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witam i niestety w kolejnym już salonie, Pani stwierdziła, że nie ma co próbować ponieważ decyzja się nie zmieni.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witaj wolfqq,
w przypadku nowej aktywacji takie decyzje podejmuje Departament Aktywacji uwzględniając również szereg innych czynników. Zatem możesz ponownie spróbować podpisać umowę za jakiś czas.
w przypadku nowej aktywacji takie decyzje podejmuje Departament Aktywacji uwzględniając również szereg innych czynników. Zatem możesz ponownie spróbować podpisać umowę za jakiś czas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Abonament
Witam.
Chciałabym się dowiedzieć czy jeśli mam umowę do sierpnia przyszłego roku roku to czy była by możliwość wzięcia nowego tele ewentualnie spłata tego tele..?
Chciałabym się dowiedzieć czy jeśli mam umowę do sierpnia przyszłego roku roku to czy była by możliwość wzięcia nowego tele ewentualnie spłata tego tele..?
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2018, o 10:54 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat