Tak obowiązuje przez całą umowę.zagloba2001 pisze:To abonament na dwie pierwsze karty dodatkowe w wsyokości 0 zł nie obowiązuje przez całą umowę?
JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 15:08
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Co znaczy Umowa główna w promocji "Ja+Rodzina" uprawnia do przystąpienia do programu smartDOM.Magda_Plus pisze:Oto odpowiedź: tylko umowa główna w promocji "Ja+Rodzina" może być umową uprawniającą do przystąpienia do Programu smartDOM. Żadna z pozostałych dodatkowych umów z "Ja+ Rodzina" nie będzie brana pod uwagę.bialasek09 pisze:Czekam na informację
Bo zakładając że i tak 1 numer będzie przypisany na mnie i dodatkowe 2 numery będą też przypisane na mnie, to wychodzi, że wszystkie numery będą na moją osobę, i nie wiem co może oznaczać umowa główna? - ta pierwsza którą ja podpisze? bo pozostałe 2 numery (też na mnie) już nie?
A teraz pytanie techniczne jeszcze co do tych bonusów.
Jako że ja przenoszę numer to dostaje w Ja+rodzina 6 miesiecy gratis abonamentu .
Jak bym skonwentował (czy jak to się nazywa ) numer abonamentowy (aktualnie w sieci plus) to czy tez by była zniżka 6 miesięcy, czy np 1 miesiąc za 0 zł, a później ile.
I drugi numer z karty z innej sieci bym chciał przenieść do plusa to abonament też przez 1 miesiąc za darmo a później po ile?
BO jak dobrze zrozumiałem rozmowę z zagłobą niby ma się 6 miesięcy za darmo ( ale to dotyczy tego 1 numeru który miałbym przenieść - bo pozostałe były 2 (które oczywiście w nazwie promocji - niby sa za darmo) były by płatne po 1 miesiącu np przy opcji ja + ropdzina 99,90 za każdy z tych 2 niby darmowych numerów (np po miesiącu musiał bym płacić ) czyli tam 35 zł od numeru? czyli przez okres 6 miesiecy (po miesiącu) "gratis" płacił bym po 70 zł?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Pierwsza umowa podpisania w Ja+Rodzina jest umową główną. Pozostałe dwie karty są kartami dodatkowymi.bialasek09 pisze:Co znaczy Umowa główna w promocji "Ja+Rodzina" uprawnia do przystąpienia do programu smartDOM.
Bo zakładając że i tak 1 numer będzie przypisany na mnie i dodatkowe 2 numery będą też przypisane na mnie, to wychodzi, że wszystkie numery będą na moją osobę, i nie wiem co może oznaczać umowa główna? - ta pierwsza którą ja podpisze? bo pozostałe 2 numery (też na mnie) już nie?
Numer abonamentowy w Plusie nie może zostać przeniesiony (skonwertowany) ponownie do opcji abonamentowej. To o czym piszesz, jest niemożliwe do zrealizowania. Chyba, że masz coś innego na myśli, jeśli tak to napisz co Ci chodzi.bialasek09 pisze:Jak bym skonwentował (czy jak to się nazywa ) numer abonamentowy (aktualnie w sieci plus) to czy tez by była zniżka 6 miesięcy, czy np 1 miesiąc za 0 zł, a później ile.
bialasek09 pisze:I drugi numer z karty z innej sieci bym chciał przenieść do plusa to abonament też przez 1 miesiąc za darmo a później po ile?
BO jak dobrze zrozumiałem rozmowę z zagłobą niby ma się 6 miesięcy za darmo ( ale to dotyczy tego 1 numeru który miałbym przenieść - bo pozostałe były 2 (które oczywiście w nazwie promocji - niby sa za darmo) były by płatne po 1 miesiącu np przy opcji ja + ropdzina 99,90 za każdy z tych 2 niby darmowych numerów (np po miesiącu musiał bym płacić ) czyli tam 35 zł od numeru? czyli przez okres 6 miesiecy (po miesiącu) "gratis" płacił bym po 70 zł?
Odpowiedzi poniżej.
Magda_Plus pisze: zagloba2001 napisał(a):
Rozumiem, że obydwa będą traktowane jako pierwsze dwie karty dodatkowe, w związku z czym opłata za korzystanie z nich = 0 zł? Dopiero dokupienie trzeciej karty i kolejnych będzie się wiązało z opłatą 25 zł miesięcznie?
Tak, dopiero od zakupu 3 umowy dodatkowej będzie naliczane 25 zł abonamentu za każdą nową umowę aż do ósmej umowy.
Magda_Plus pisze:na każdą z nich podpisujesz oddzielną umowę. Karty dodatkowe mają abonament w taryfie Ja+35 (35 zł), ale pierwsze dwie umowy dodatkowe będą korzystały z rabatu na abonament, w wyniku czego opłata miesięczna dla nich będzie wynosiła 0 zł (jeśli włączysz e-fakturę) lub 10 zł (bez e-faktury) z VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 15:08
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Chodzi mi o to że 1 głowny numer przeniósł bym z orange.Magda_Plus pisze:
Numer abonamentowy w Plusie nie może zostać przeniesiony (skonwertowany) ponownie do opcji abonamentowej. To o czym piszesz, jest niemożliwe do zrealizowania. Chyba, że masz coś innego na myśli, jeśli tak to napisz co Ci chodzi.
2 karte-czyli (tą darmową) chciałbym aby był to numer który mam w sieci PLUS na abonamecie (oczywiście bez zmiany numeru istniejącego) który chciałbym przenieść/dołączyć do Ja+Rodzina. Umowa kończy się za ok 20 dni.
3 kartę-czyli(tą darmową) chciałbym przenieść z NJU mobile na kartę , do abonamentu w Ja+Rodzina.Magda_Plus pisze: Rozumiem, że obydwa będą traktowane jako pierwsze dwie karty dodatkowe, w związku z czym opłata za korzystanie z nich = 0 zł? Dopiero dokupienie trzeciej karty i kolejnych będzie się wiązało z opłatą 25 zł miesięcznie?
(choć w tym wypadku akurat, jak by był nowy numer to nie było by większego problemu - jeżeli przeniesienie numeru pociągało by to za sobą dodatkowe opłaty w abonamencie - czyli tych 6 miesiącach za darmo)
A teraz meritum sprawy.
Jeżeli chciałbym do tej swojej umowy (tego numeru który przeniósł bym z orange 1 karga głowna - to do niej mogę dobrać propozycję smart dom na inne produkty.
I jeszcze HBO było by na 2 miesiace gratis (przyda się na nowy sezon GoT).
A abonament na łącznie 3 karty wyniósł by 0 zł, przez 6 miesięcy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
bialasek09 ,
numer, jaki przeniesiesz, zostanie numerem głównym, a posiadany aktualnie abonament może stać się numerem dodatkowym w ramach ewentualnego przedłużenia umowy (jeśli masz możliwość podpisania już kolejnego kontraktu).bialasek09 pisze:Chodzi mi o to że 1 głowny numer przeniósł bym z orange.
2 karte-czyli (tą darmową) chciałbym aby był to numer który mam w sieci PLUS na abonamecie (oczywiście bez zmiany numeru istniejącego) który chciałbym przenieść/dołączyć do Ja+Rodzina. Umowa kończy się za ok 20 dni.
tak, możesz dokupić TV w CP i skorzystać z Programu smartDOM.bialasek09 pisze:Jeżeli chciałbym do tej swojej umowy (tego numeru który przeniósł bym z orange 1 karga głowna - to do niej mogę dobrać propozycję smart dom na inne produkty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 15:08
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
TO jeszcze się dopytam, jeżeli chciałbym JA + Rodzina 99,99 ( z telefonem na raty ) -chyba taka opcja jest dostępna w salonach.
TO czy nie zmienia to opcji z programem smartDOM, bo czytając regulamin, nie jestem taki do końca pewny.
TO czy nie zmienia to opcji z programem smartDOM, bo czytając regulamin, nie jestem taki do końca pewny.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
bialasek09,
tak.bialasek09 pisze:TO jeszcze się dopytam, jeżeli chciałbym JA + Rodzina 99,99 ( z telefonem na raty ) -chyba taka opcja jest dostępna w salonach.
Umowa główna w Ja+ Rodzina, może być umową Uprawniającą w programie smartDOM.bialasek09 pisze:TO czy nie zmienia to opcji z programem smartDOM, bo czytając regulamin, nie jestem taki do końca pewny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam
Mam kilka pytań dotyczących oferty Ja+ rodzina. Niedługo kończy mi się umowa dlatego postanowiłem się zainteresować i taryfa JA+ rodzina dobra.
W plusie mam 2 numery na 1 nazwisko i umowa kończy się za 1,5 miesiąca. Czy jest możliwość przeniesienia obu numerów do taryfy JA+ rodzina 99,99 i dodanie trzeciego numeru ? Rozumiem też że do tej oferty jest jedynie możliwość dobrania smartfona w systemie ratalnym tak ?
Kolejne pytanie dotyczy tego jak cała oferta działa.
Przeczytałem na stronie informację i napiszę jak to rozumiem.
Biorąc taryfę za 99,99 zł dostaję 3 karty sim. Na tych 3 kartach są nielimitowane rozmowy i sms do sieci w kraju. Jedynym pakietem współdzielonym jest pakiet internetowy 20 GB na trzy karty. Dla pewności zapytam, pakiet ten jest resetowany co miesiąc tak ? Czy po jego wykorzystaniu prędkość spada tylko czy może są naliczane dodatkowe koszty ?
Czyli płacę miesięcznie 99,99 złoty za 3 karty ?
Mam kilka pytań dotyczących oferty Ja+ rodzina. Niedługo kończy mi się umowa dlatego postanowiłem się zainteresować i taryfa JA+ rodzina dobra.
W plusie mam 2 numery na 1 nazwisko i umowa kończy się za 1,5 miesiąca. Czy jest możliwość przeniesienia obu numerów do taryfy JA+ rodzina 99,99 i dodanie trzeciego numeru ? Rozumiem też że do tej oferty jest jedynie możliwość dobrania smartfona w systemie ratalnym tak ?
Kolejne pytanie dotyczy tego jak cała oferta działa.
Przeczytałem na stronie informację i napiszę jak to rozumiem.
Biorąc taryfę za 99,99 zł dostaję 3 karty sim. Na tych 3 kartach są nielimitowane rozmowy i sms do sieci w kraju. Jedynym pakietem współdzielonym jest pakiet internetowy 20 GB na trzy karty. Dla pewności zapytam, pakiet ten jest resetowany co miesiąc tak ? Czy po jego wykorzystaniu prędkość spada tylko czy może są naliczane dodatkowe koszty ?
Czyli płacę miesięcznie 99,99 złoty za 3 karty ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj bart139,
promocja "Ja+ rodzina" dotyczy nowej aktywacji jak i przedłużenia istniejącego już kontraktu. Zatem możesz z oferty skorzystać.bart139 pisze: Czy jest możliwość przeniesienia obu numerów do taryfy JA+ rodzina 99,99 i dodanie trzeciego numeru ?
Tak, oferta jest dostępna w systemie ratalnym lub tylko SIM.bart139 pisze: Rozumiem też że do tej oferty jest jedynie możliwość dobrania smartfona w systemie ratalnym tak ?
Pakiet odnawia się z każdym nowym okresem rozliczeniowym. Po wykorzystaniu pakietu podstawowego internet zwalnia, dodatkowe opłaty nie są naliczane.bart139 pisze:Jedynym pakietem współdzielonym jest pakiet internetowy 20 GB na trzy karty. Dla pewności zapytam, pakiet ten jest resetowany co miesiąc tak ? Czy po jego wykorzystaniu prędkość spada tylko czy może są naliczane dodatkowe koszty ?
Tak.bart139 pisze:Czyli płacę miesięcznie 99,99 złoty za 3 karty ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sieć PLUS nie wywiązuję się z zawartej umowy. Proszę o pomoc
Witam. Dnia 29 marca w salonie plusa przedłużałam umowę na abonament. (abonament rodzinny za 99,99 miesięcznie). Zostaliśmy poinformowani przez pracownika że od razu po podpisaniu umowy nowy abonament będzie aktywny. (abonament posiada nielimitowane połączenia do wszystkich sieci, smsy, mmsy a także 20GB do podziału na wszystkie karty sim). Do tego abonamentu został przypisany numer główny + 2 numery które przeniosłam z plus mixa do tego właśnie abonamentu. Jak się później okazało nie mieliśmy tego abonamentu aktywnego po wyjściu z salonu. Opłaty zostały naliczane zgodnie z cennikiem a nowa umowa miała wejść w życie dopiero 21 kwietnia 2016r. Złożyliśmy reklamację w sieci plus. Otrzymaliśmy list że reklamacja nie będzie uwzględniona ponieważ regulamin mówi "tak i tak". Udaliśmy się do salonu w którym przedłużaliśmy umowę i pracownik sieci plus przyznał się do winy za co nas przepraszał i dopiero po tym jak pracownik złożył reklamacje sieć plus postanowiła uznać reklamację i nie obarczać nas dodatkowymi kosztami związanymi z połączeniami itd. W ramach przeprosin na tych 2 numerach które przenieśliśmy z mix plusa został włączony pakiet 1GB internetu. Dnia 21 kwietnia numer główny wszedł w ten nowy abonament. Natomiast te 2 numery z mix plusa które są tak zwanym "biorcą abonamentu" do dnia dzisiejszego nie zostały wprowadzone do nowego abonamentu. Pakiet 1GB który sieć plus nam włączyła dawno się skończył (pozostało około 10MB i internet w telefonie mamy wyłączony, ponieważ po za abonamentem koszt 1MB to 1,20 czyli za 1GB internetu 1200zł.) Pytałam na infolinii czy jeżeli będę korzystać z internetu to czy zostanie później zrobiona korekta do faktury to żaden konsultant nie mógł mi tego zagwarantować. Zatem od dnia 21 kwietnia zamiast korzystać na 3 telefonach (zgodnie z umową) to mogę korzystać tylko na 1 telefonie, pozostałe 2 telefony mam zablokowane. Na infolinii za którą płacę za każde połączenie nie z mojej winy nie mogę uzyskać żadnych informacji. Dzisiaj mija 13 dzień gdzie sieć plus nie zrobiła z tematem nic. Jesteśmy bardzo poszkodowani i chcielibyśmy zakończyć z Państwem umowę z Państwa winy i przenieść numery do innej sieci ponieważ z czymś takim nigdy się nie spotkaliśmy. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z Państwa strony bo tak możemy czekać w nieskończoność a telefony leżą bezużytecznie (pragnę napomnieć że już 1 rachunek za okres od 21 kwietnia do 20 maja został zapłacony). Dla nowych klientów przenoszących numer z innej sieci otrzymalibyśmy 6 miesięcy abonamentu gratis, ale chcieliśmy być wierni sieci plus z którą od kilku lat nie mieliśmy większych problemów, teraz bardzo tego żałujemy i liczymy na szybkie rozwiązanie sprawy, a także na ekwiwalent (może być 6 miesięcy abonamentu gratis) ze strony sieci plus za poniesione koszty oraz uszczerbek na zdrowiu ponieważ od 29 marca o niczym innym w naszym domu się nie rozmawia tylko o tym jak nas potraktował plus. Podsumowując od 13 dni powinniśmy cieszyć się nowym abonamentem bez limitu i korzystać z 20GB internetu a niestety nawet złożone reklamację nic nie pomagają, pracownicy na infolinii nie wiedzą dlaczego stało się tak a nie inaczej. Jeżeli będę chcieli nam Państwo pomóc to proszę napisać gdzie mam zostawić do siebie kontakt. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 maja 2016, o 08:56 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj twix007,
podeślij proszę przez ten formularz swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana sprawa.
podeślij proszę przez ten formularz swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
witam,
czy aktualnie jest możliwa konwersja mix na abonament ja+rodzina?? zostało mi 7 doładowań
czy aktualnie jest możliwa konwersja mix na abonament ja+rodzina?? zostało mi 7 doładowań
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 17:12
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam,
w kwietniu przedłużyliśmy umowę na jednym nr właśnie w JA + Rodzina (firma). 'Stary' okres rozliczeniowy był do 5 maja, więc 6 i 9 maja dobraliśmy kolejne dwa numery - jeden przeniesiony, drugi z plusa. Dziś otrzymaliśmy SMS o treści "Zlecenie wlaczenia usulugi biorcy limitu przyjeto do realizacji.Plus"
Czy to znaczy, że do tej pory za Internet (a może rozmowy/SMS) pobierane były opłaty ????
Przy podpisywaniu umów na dwa kolejne nr byliśmy poinformowani, że abo jest już aktywny w dniu podpisania ...
Edit: właśnie doszedł SMS,że serwis wyświetlacza jest aktywny
w kwietniu przedłużyliśmy umowę na jednym nr właśnie w JA + Rodzina (firma). 'Stary' okres rozliczeniowy był do 5 maja, więc 6 i 9 maja dobraliśmy kolejne dwa numery - jeden przeniesiony, drugi z plusa. Dziś otrzymaliśmy SMS o treści "Zlecenie wlaczenia usulugi biorcy limitu przyjeto do realizacji.Plus"
Czy to znaczy, że do tej pory za Internet (a może rozmowy/SMS) pobierane były opłaty ????
Przy podpisywaniu umów na dwa kolejne nr byliśmy poinformowani, że abo jest już aktywny w dniu podpisania ...
Edit: właśnie doszedł SMS,że serwis wyświetlacza jest aktywny
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Niestety nie ma takiej możliwości.arek_c pisze:czy aktualnie jest możliwa konwersja mix na abonament ja+rodzina?? zostało mi 7 doładowań
Czy włączyłeś jakieś dodatkowe usługi (nie chodzi mi o serwis wyświetlacza)?sshangover pisze:Dziś otrzymaliśmy SMS o treści "Zlecenie wlaczenia usulugi biorcy limitu przyjeto do realizacji.Plus"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 17:12
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
nie
W "Plus online" są wszystkie trzy numery, kwoty po 0,00 zł. nie wiem jak było, np. wczoraj bo nie sprawdzaliśmy.
W "Plus online" są wszystkie trzy numery, kwoty po 0,00 zł. nie wiem jak było, np. wczoraj bo nie sprawdzaliśmy.