JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

alchimistev na stronie WWW nie ma przestawionej oferty związanej z ratami. Możesz się z nią zapoznać w punkcie sprzedaży lub poprzez kontakt telefoniczny z Infolinią Handlową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Andrzej62 »

Witam :mrgreen:
Podepnę się pod temat.
Czyli z odpowiedzi powyżej wynika że każdy kolejny podpięty numer do oferty oznacza samą kartę sim bez możliwości wzięcia telefonu w opłacie jednorazowej??
I nie ma tu znaczenia [jak to się tutaj nazywa] "kanał sprzedażowy" [przez internet, stacjonarny punkt sprzedaży czy zamówienie przez Biuro Obsługi Klienta]?
Zawsze w każdym wypadku, będzie to forma sprzedaży ratalnej?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Andrzej62,

dostępna jest "tylko SIM" oraz sprzedaż ratalna. Brak oferty z jednorazową opłatą za telefon. Niezależnie w jakim kanale sprzedaży umowa zostanie zawarta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leszek78
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 13:16

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: leszek78 »

Witam
Czy oferta Ja+ Rodzina łączy się z promocją SmartDom3?

Tzn czy podpisując umowę na usługę Ja+ Rodzina przysługuje mi 50% zniżki na abonament Cyfrowego Polsatu (nowa umowa który chciałbym wziąć po podpisaniu umowy na telefon).
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

leszek78
Magda_Plus pisze: Oto odpowiedź: tylko umowa główna w promocji "Ja+Rodzina" może być umową uprawniającą do przystąpienia do Programu smartDOM. Żadna z pozostałych dodatkowych umów z "Ja+ Rodzina" nie będzie brana pod uwagę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leszek78
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 13:16

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: leszek78 »

Magda_Plus pisze:leszek78
Magda_Plus pisze: Oto odpowiedź: tylko umowa główna w promocji "Ja+Rodzina" może być umową uprawniającą do przystąpienia do Programu smartDOM. Żadna z pozostałych dodatkowych umów z "Ja+ Rodzina" nie będzie brana pod uwagę.
1. Co znaczy "umowa główna"? Czyli jeśli w promocji "Ja+Rodzina" biorę 3 numery tzn mój numer główny + 2x dodatkowe karty SIM to muszę na te dwie dodatkowe karty podpisywać dodatkowe imienne umowy na członków rodziny? Myślałem że umowa jest jedna na konkretną liczbę kart SIM ze wskazaniem głównego numeru.

2. Jeśli każda karta SIM wymaga dodatkowej umowy to czy istnieje możliwość podpisania umowy dodatkowej na niepełnoletnie dziecko?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2016, o 11:47 przez leszek78, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

Odpowiedź na pytanie znajdziesz na w tym poście: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 50#p193512.
Ponadto podpisujesz umowy na wszystkie karty SIM jaki zmierzać mieć w opcji Ja+ Rodzina.
Numer główny to numer, który jest obciążony pełnym abonamentem i to jego pakiety dodatkowe są współdzielone z numerami dodatkowymi.
Magda_Plus pisze: zagloba2001 ale na każdą z nich podpisujesz oddzielną umowę. Karty dodatkowe mają abonament w taryfie Ja+35 (35 zł), ale pierwsze dwie umowy dodatkowe będą korzystały z rabatu na abonament, w wyniku czego opłata miesięczna dla nich będzie wynosiła 0 zł (jeśli włączysz e-fakturę) lub 10 zł (bez e-faktury) z VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal_s
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2016, o 03:04

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: michal_s »

Witam,
Moja sytuacja nie dotyczy programu Ja + Rodzina, ale jest nieco podobna do kilku wątków w tym temacie, więc mam nadzieję, że to dobre miejsce. Wpis będzie zapewne przydługi i miejscami emocjonalny, ale trudno mi ukryć fakt, że sytuacja w której się znalazłem wywołuje u mnie dużą irytację spotęgowaną jeszcze przez ogrom innych wydarzeń dziejących się równolegle.
Jestem klientem Plusa od mniej więcej 18 lat (do dzisiaj pamiętam, że mój pierwszy simplus kasował 2.95/min bez opcji naliczania sekundowego ;-) ) i przez te wszystkie lata nie miałem większych problemów z siecią. Aż do teraz...
Żeby dokładnie przedstawić moją sytuację muszę zacząć od tego, że przez ostatnie lata nie byłem oficjalnie właścicielem swojego numeru, ponieważ wraz z rodzicami korzystaliśmy z jakiegoś "super" pakietu rodzinnego zaoferowanego mojej mamie wiele lat temu jako VIPowi. Korzyść z tego pakietu może i kiedyś była, ale lata mijały, oferty były coraz lepsze. a moja mama (jako właścicielka) co 2 lata dawała się namówić na kolejną "super ofertę" i przedłużała również moją umowę. W końcu rodzice zdecydowali się na odejście do konkurencji a ja postanowiłem zostać w Plusie, ponieważ generalnie byłem cały czas zadowolony z jakości usług Plusa, a ze względu na moje niewielkie wymagania posiadana przeze mnie taryfa, (która może się wydawać absurdalna) Rozmowna 59.90: 200min/200SMS+300min do wszystkich sieci+300MMs do Plus+pakiet dostępu do Internetu 200NS przez dłuższy czas nie spędzała mi snu z powiek. Ze względu na liczne obowiązki zarówno moje jak i mamy powodujące chroniczny brak czasu nie byliśmy w stanie formalnie załatwić sprawy cesji. W końcu, w dużej mierze za sprawą mojego 8-letniego syna, któremu sprezentowałem telefon na kartę w Plusie, postanowiłem unormować całą sytuację, dokonać w końcu cesji, i coś zrobić w końcu z taryfą, której "ważność" skończyła się jakieś 2 lata temu. Wygląda na to, ze to był błąd, ale po kolei..
01.07.2016r., po uprzednim ustaleniu całej procedury telefonicznie, udałem się do punktu Plusa w celu podpisania cesji. Cała procedura odbyła się szybko i sprawnie - podkreśliłem obsługującej mnie Pani, że zależy mi żeby do czasu wyboru przeze mnie nowej taryfy warunki były takie same jak dotychczas (uznałem, ze tak najprościej i najszybciej). Pani zapewniła mnie, że tak właśnie będzie, podsunęła umowę do podpisania i poinformowała, że w najbliższym czasie dostanę potwierdzenie cesji, po której będę mógł już formalnie zmienić taryfę. Zwróciłem uwagę, że w "tabelce" jest wypisana tylko taryfa Rozmowna 59,90, a nie poszczególne pakiety. Dostałem zapewnienie, że tak ma być i nie mam się co przejmować bo warunki pozostają dokładnie takie same jak były, a zmieniają się tylko dane właściciela. Dzień później dostałem sms potwierdzenie cesji.
Nie było mi jednak dane zapoznać się z dostępnymi taryfami, ponieważ już następnego dnia, tj. 03.07 rano moja żona w 34 tygodniu ciąży niespodziewanie trafiła do szpitala, a około północy urodził się mój syn, który trafił oczywiście na oddział patologii noworodka. Jak łatwo się domyśleć przez kolejne 2 tygodnie abonament był ostatnią rzeczą, o której chciałem myśleć. A działo się sporo... 12 lipca otrzymałem na maila fakturę na 350zł, formalnie za okres 09.06-08.07 a praktycznie za 02-09.07 (po uznaniu cesji). Normalnie rachunki miałem na poziomie 70-80zł. Na fakturze ze zdziwieniem stwierdziłem, że pokaźna część tej kwoty, tzn. 135 dotyczy połączeń internetowych. Było to o tyle dziwne, że z transmisji danych w telefonie korzystam naprawdę bardzo rzadko i jeszcze nigdy nie przekroczyłem swojego pakietu. Po zalogowaniu na stronę Plusa zauważyłem, że już w nowym okresie rozliczeniowym (niecały tydzień po jego rozpoczęciu) mam już przekroczony abonament o 140zł (netto) i też jest to spowodowane korzystaniem z internetu. Dalsze poszukiwania wykazały, że nie mam aktywnych żadnych pakietów oprócz 200min/200SMS. Po skontaktowaniu się z punktem, w którym podpisywałem cesję zostałem poinformowany, że to na pewno nieporozumienie i że jak przyjadę to na pewno wszystko uda się wyjaśnić. Na wszelki wypadek od tego momentu nie włączałem już transmisji danych w telefonie. Do punktu Plusa dotarłem 27.07, obsługująca mnie Pani potwierdziła, że to "jakieś nieporozumienie", potwierdziła, że zgodnie z naszymi ustaleniami cesja miała obejmować wszystkie składniowe umowy i że ona napisze reklamację, w której to opisze i to "na pewno załatwi sprawę". Tak też zrobiła i 27.07 została wysłana reklamacja.
5 sierpnia przyszła odpowiedź - analiza nie wykazała nieprawidłowości, reklamacja odrzucona. "W Umowie brak jest zapisu o chęci uruchomienia dla Pana konta dodatkowego pakietu internetowego." + punkty regulaminu mówiące o tym, że funkcje nie wskazane w cesji nie przechodzą oraz, że skoro podpisałem to znaczy, że dokładnie się zapoznałem z zakresem usług, postanowieniami i warunkami Umowy.
Jasno z tego wynika, że interpretacja Pani, która analizowała reklamację diametralnie różni się od interpretacji Pani z punktu Plusa, która cały czas uważa, że umowa została spisana prawidłowo i należą mi się wszystkie pakiety, które były (zresztą napisała to wprost w reklamacji) i twierdzi, że powinienem dalej to reklamować. Proszę o poradę bo już nawet nie wiem co mam reklamować - wprowadzenie w błąd przez pracownika czy decyzję o odrzuceniu reklamacji? U kogo mam to reklamować - u działu, który mi tę reklamację odrzucił?
Przepraszam za tak długi opis, ale wydaje mi się, że tylko znając całą sytuację będą w stanie mi Państwo coś doradzić. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj michal_s,
michal_s pisze: że powinienem dalej to reklamować.
złóż w tej sprawie reklamację z opisem zaistniałej sytuacji.
michal_s pisze: U kogo mam to reklamować
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz na: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344
Prześlij nam numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal_s
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2016, o 03:04

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: michal_s »

Basia_Plus dziękuję za odpowiedź.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków przy wysyłaniu reklamacji poprzez plus online, przesłałem opis sytuacji poprzez formularz - Numer referencyjny pytania: 160816-001877.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

michal_s,
- dziękuję za numer. Wysłałam już interwencję do Departamentu Reklamacji z prośbą o pilne zajęcie się tą sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal_s
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2016, o 03:04

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: michal_s »

Dziękuję. Już widzę, że nie będzie łatwo o rzetelne podejście do sprawy skoro na podstawie podanego przy zgłoszeniu numeru telefonu jako Klient z automatu zidentyfikowana została moja mama. Od cesji minęło 1.5 miesiąca - naliczanie należności i wysyłanie faktur zostało zaktualizowane błyskawicznie. :roll:
No nic - zgodnie z zaleceniem "cierpliwie czekam na odpowiedź" bo nerwów szkoda.

Kończąc (mam nadzieję) swój wątek - wygląda, że sprawa rozpatrzona po mojej myśli czyli przywrócenie pakietów i nowe rozliczenie uwzględniające te pakiety. Czekam już tylko na faktury korygujące.
Pomimo powyższego bałaganu okazuje się, że jednak można liczyć na kompetentne i wnikliwe rozpatrzenie wniosku. Trochę szkoda, że dopiero po 'interwencji' forum można, ale tym bardziej dziękuję Basia_plus i Ewa_plus za pomoc.
Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: habish »

Plus delikatnie poprawił ofertę JA+ Rodzina podwajając ilość GB Internetu dostępnych w taryfach.

Obrazek

Aktualna oferta znajduje się tutaj: http://www.plus.pl/oferta-rodzinna/przenies-numer
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: habish »

Plus pogorszył swoją ofertę kończąc promocję "2x więcej internetu" wielkości paczek danych wróciły do pierwotnych wartości.
maniusg71
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 gru 2016, o 12:08

Z abonamentu na abonament rodzinny

Post autor: maniusg71 »

Witam!

Czy możliwe jest przejście z abonamentu "JA+ do wszystkich bez końca II - Tylko SIM (SPECJALNA OFERTA ELASTYCZNA - KONWERSJA Z PREPAID)” na abonament rodzinny "JA+ Rodzina"? Mowa o przejściu w trakcie trwania tego pierwszego abonamentu i jako karta główna w abonamencie rodzinnym.

Z góry dziękuję za odpowiedź!

Pozdrawiam
MG
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, o 09:37 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
ODPOWIEDZ