JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

maniusg71 w trakcie umowy jaka Cię obowiązuje, nie ma możliwości zmiany jej warunków.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maniusg71
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 gru 2016, o 12:08

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maniusg71 »

To jak rozumieć pkt. 3 paragrafu 4 regulaminu:
w przypadku gdy Umowa jest zawierana w ramach promocji
Abonent może zmienić wybraną taryfę/ promocyjny plan cenowy
wyłącznie na inną taryfę/promocyjny plan cenowy określony w
regulaminie promocji z miesięczną Opłatą abonamentową o
wyższej wartości od obecnie posiadanej;
????
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

maniusg71 cytowany przez Ciebie fragment obowiązującego Cię regulaminu dotyczy możliwości zmiany taryfy w obowiązującej Cię promocji. Możesz zmienić abonament na jeden wymienionych w regulaminie promocji, pod warunkiem, że będzie wyższy od posiadanego obecnie.

W poprzednim poście zapytałeś:
maniusg71 pisze:Czy możliwe jest przejście z abonamentu "JA+ do wszystkich bez końca II - Tylko SIM (SPECJALNA OFERTA ELASTYCZNA - KONWERSJA Z PREPAID)” na abonament rodzinny "JA+ Rodzina"?
W dalszym ciągu podtrzymuję moją odpowiedź - nie jest to możliwe.
Opisana przez Ciebie zmiana równałaby się zmianie warunków umowy, gdyż NIE KORZYSTASZ z opcji "Ja+ Rodzina", tylko z promocji "JA+do wszystkich bez końca II - Tylko SIM" (na jej zasadach korzystasz z usług Plusa).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maniusg71
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 gru 2016, o 12:08

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maniusg71 »

Rozumiem. Czyli Plus nie jest na tyle elastyczną firmą, aby zmienić moją umowę na inną o wyższej taryfie. ;) Słabo.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

Magda_Plus pisze:maniusg71 cytowany przez Ciebie fragment obowiązującego Cię regulaminu dotyczy możliwości zmiany taryfy w obowiązującej Cię promocji. Możesz zmienić abonament na jeden wymienionych w regulaminie promocji, pod warunkiem, że będzie wyższy od posiadanego obecnie.
Magda_Plus pisze:Opisana przez Ciebie zmiana równałaby się zmianie warunków umowy, gdyż NIE KORZYSTASZ z opcji "Ja+ Rodzina", tylko z promocji "JA+do wszystkich bez końca II - Tylko SIM" (na jej zasadach korzystasz z usług Plusa).
Podusmowując:
mając dostępna taryfę z promocji "Ja + do wszystkich bez końca II" nie możesz dokonać zmiany abonamentu na taryfę dostępną w ofercie "Ja+ Rodzina".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maniusg71
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 gru 2016, o 12:08

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maniusg71 »

Powtórzę... rozumiem to, ale nie mogę pojąć, że w ramach jednej firmy to niemożliwe. ;) Szczególnie, że korzystne dla Was. "Bez odbioru". ;)
piotr79
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2016, o 16:31

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: piotr79 »

Podpisałem umowę ja+rodzina trzy karty w abonamecie za 99zł . Dwie dodatkowe karty mają zupełnie inne abonamęty
twierdzono że wszystko zacznie działać od okresu rozliczeniowego a tak niejest złożylem reklamację i nikt nic ztym nie robi numer reklamacji to C00000001329482 Prozsę o pomoc chciałbym ztego korzystać a tak są mi naliczane dodatkowe koszty
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

piotr79,
- numer, który podałeś jest zgłoszeniem do działu technicznego, nie reklamacją. Wysłałam już interwencję w sprawie tego zgłoszenia. Dam znać, jak będzie wiadomo coś więcej.
Jeśli chciałbyś złożyć jeszcze reklamację, to tutaj znajdziesz info, jak to zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotr79
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2016, o 16:31

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: piotr79 »

Wszystko prawie wróciło tak jak powinno być
Oprócz internetu brak jest od którego do którego dnia zaczyna się okres rozliczeniowy Dziękuję za wsparcie w mojej sprawie,jeszcze raz dzięki
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

piotr79 pisze: Oprócz internetu brak jest od którego do którego dnia zaczyna się okres rozliczeniowy
Gdzie stwierdzasz brak informacji o okresie rozliczeniowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotr79
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2016, o 16:31

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: piotr79 »

Stwierdzam brak okresu rozliczeniowego na stronie plus ebook
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

piotr79,

czy sprawdzałeś w dokumentach finansowych w Plus online? Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
yarek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2017, o 17:07

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: yarek »

Dzień dobry,
mam ten sam problem o którym pisał kilka pozycji wyżej Kolega Piotr. W taryfie Ja+ Rodzina na karcie głównej sms-y są taryfowane 0zł, natomiast na karcie dodatkowej 0,20zł za każdy wysłany. Na razie mam tylko jedną kartę dodatkową do karty głównej. Co prawda nie dostałem jeszcze rachunku do zapłaty za te smsy - jestem dopiero kilka dni w tej taryfie, ale opłaty "dodatkowe" już są widoczne w aplikacji Plus-online. Chciałbym zapytać, co mogę w tej sprawie w porę zrobić, czy też czekać na rachunek za okres rozliczeniowy, jak nabiję za sms kilka stówek?
pozdrawiam
Jarek
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

yarek zgłaszałeś zaistniałą sytuację? Rozumiem, że obydwa numery są na jednym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
yarek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2017, o 17:07

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: yarek »

Tak zgłaszałem. Dostałem informację, że mam czekać na rachunek i ewentualnie później reklamować. Numery są na jednym koncie, na głównym 0zł za sms, a na dodatkowym każdy po 0,20zł. Mogę czekać, ale kwota na koncie plus-online za sms rośnie. Chciałem tylko w porę uprzedzić ewentualne nieprawidłowości w systemie (umowie?)". Pisanie reklamacji zawsze obarcza klienta niepewnością. Być może jest jeszcze czas, abym nie musiał tego reklamować. Nie sądzę, aby system komputerowy gdy będzie wysyłał rachunki cokolwiek darował :)
Dzięki za zainteresowanie moim problemem.
ODPOWIEDZ