JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Moorangs
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 mar 2017, o 01:17

ja+ Rodzina - posiadamy dwa inne pakiety

Post autor: Moorangs »

Witam, mamy 2miesiace ja+ rodzina i zauwazylem ze na fakturze mamy 2 inne pakiety
Mam jakies internety 500mb, 3.3gb, mam ograniczone sms, rozmowy
Za to mama ma nieograniczone sms, rozmowy, internet 40gb a niby konto korzysta z jednej uslugi.
To da sie jakos uaktywnic za darmo aby bylo wspolnie?
Dzwonilem do konsultantow, restartowali niby pakiety, ale to nic nie pomoglo.
Załączniki
5434534.PNG
Ostatnio zmieniony 20 mar 2017, o 14:28 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Moorangs,

czy obydwa numery są na jednym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Moorangs
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 mar 2017, o 01:17

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Moorangs »

Tak sa na jednym koncie :D
Z jednego konta mam dostep do wszystkich.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Moorangs,

podaj proszę nazwę taryfy, z jakiej korzystasz. Informacje te znajdziesz na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Moorangs
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 mar 2017, o 01:17

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Moorangs »

ja+ Rodzina 35
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Moorangs,

z informacji, jakie podajesz wynika, że na tym numerze nie powinny być widoczne żadne pakiety. Numery dodatkowe korzystają z pakietów, które są aktywowane na numerze głównym. Pakiet internetowy 500 MB, jest pakietem jednorazowym dodawanym przy przedłużeniu umowy. W celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, prześlij proszę zgłoszenie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Moorangs
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 mar 2017, o 01:17

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Moorangs »

Numer referencyjny: 170321-000713
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Moorangs,

dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BlackRainbow
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23

Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: BlackRainbow »

Witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum i pierwsze dni z siecią Plus. Starałam się przeszukać odpowiednie tematy, jednak nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie.

Otóż: od piątku mam aktywny (nowy) numer w sieci Plus, chciałabym jeszcze przenieść numer męża (oferta na kartę w sieci Play) do Plusa na abonament. Kiedy będzie to możliwe bez wyznaczenia kaucji? Po pierwszym zapłaconym rachunku czy po 3 miesiącach od aktywacji mojego numeru?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: habish »

Mąż może przecież przejść na swoich danych. Polecam Plush Abonament. ;-)
BlackRainbow
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: BlackRainbow »

Teoretycznie tak, a praktycznie wygląda to w ten sposób, że numer jest zarejestrowany na mnie. Mąż pracuje od pon do pt w godzinach 8-19 i nie bardzo może wziąć dzień wolny, żeby zrobić cesję w Play.

Taka kłopotliwa głupota.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: habish »

W takim razie sama możesz dokonać migracji.
Poczytaj sobie tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer

Plush to marka Plusa.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

Witaj BlackRainbow,

numer można przenieść w dowolnym momencie. Jeśli telefon jest obecnie zarejestrowany na Ciebie i chcesz przenieść na swoje dane to zgodnie z tym, co napisał Patryk7588 przeniesienie możesz zrealizować poprzez http://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer. Jeżeli właścicielem numeru ma być Twój mąż, wcześniej u obecnego operatora (Pley) należy dokonać przepisania numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BlackRainbow
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: BlackRainbow »

Tylko my chcieliśmy ofertę z telefonem.

Teraz mąż ma ofertę na kartę i przy składaniu zamówienia na abonament z telefonem wyznaczono kaucję. Sądzę, iż to dlatego, że kilka dni temu podpisałam pierwszą umowę w Plus. Żadnej faktury jeszcze nie wystawiono, niczego nie opłacałam. Jestem świeżakiem.

Moje pytanie brzmi: po jakim czasie będę mogła dokonać zakupu kolejnej oferty (przeniesienie numeru) bez płacenia kaucji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

BlackRainbow,

przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ