JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Radzio1980
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 paź 2015, o 10:17

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Radzio1980 »

Dzień Dobry,

Z zainteresowaniem śledzę nową ofertę Ja+Rodzina, lecz pojawią się pewne wątpliwości i pytania.
Czy możemy do niej przejść jeżeli nasza sytuacja wygląda następująco.


Żona posiada abonament w Plusie i umowę która kończy się wraz z bieżącym miesiącem, natomiast ja wraz z córką karty w PLUSHu.
Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

Radzio1980,
Radzio1980 pisze:Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?
- czy chodzi o konwersję tych dwóch numerów z Plusha na abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Radzio1980
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 paź 2015, o 10:17

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Radzio1980 »

Ewa_Plus pisze:Radzio1980,
Radzio1980 pisze:Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?
- czy chodzi o konwersję tych dwóch numerów z Plusha na abonament?
Tak chodzi o konwersję tych dwóch numerów na abonament by móc spełnić warunki oferty Ja + Rodzina.
Jedna główna karta + 2 dodatkowe.

Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: habish »

Ewa pyta czy te numery to Plush na abonament czy Plush na kartę.
Radzio1980
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 paź 2015, o 10:17

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Radzio1980 »

Plush na kartę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Radzio1980,
Radzio1980 pisze:Plush na kartę.
zgodnie z Regulaminem promocji „JA+ RODZINA – TYLKO SIM”:
1. Promocja „Ja + Rodzina – Tylko SIM” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel sp. z o.o. („Polkomtel”) i jest skierowana do:
c. Abonentów Simplus / Abonentów Na Kartę zachowujących dotychczas używany numer (niedokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z ofert na kartę”),
czyli możesz skorzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dipsy007
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 19:42

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: dipsy007 »

Mam pytanie do konsultantów, co dzieje się z umową po 24 miesiącach. Wiem, że przechodzi na umowę zawartą na czas nieokreślony, tylko na jakich warunkach ?

Edit:

Pytam dlatego, że dopiero dwa lata Teby, po wielu latach boju, udało mu się podpisać umowę promocyjną, bez zmiany jej warunków po zakończeniu kontraktu, bo denerwowało mnie to, że co dwa lata musiałem przechodzić przez składanie wypowiedzenia, aby uzyskać lepszą umowę. Teraz jednak zainteresowała mnie oferta rodzina.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, o 10:00 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie dwóch postów od jednego autora (publikacja w krótkim czasie)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

dipsy007,

po okresie karencji umowa przechodzi na czas nieokreślony, taryfa pozostaje bez zmian.
Jeżeli przy podpisywaniu umowy otrzymałeś dodatkowe bonusy, to będą one obowiązywały tylko przez okres umowy, później zostaną wyłączone. Informacje o otrzymanych zniżkach będą dostępne w warunkach umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BENO99
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 15 lip 2014, o 20:36

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: BENO99 »

Witam.
Jak do tej oferty dołączyć nr z T-MOBILE na kartę ???

Pozdrawiam i dziękuje
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

BENO99,
- jeśli chodzi o przeniesienie numeru do Plusa, to musi to być numer dla którego jest umowa pisemna (na abonament, lub mix):
1. Promocja „Ja + Rodzina – Tylko SIM” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel sp. z o.o.
(„Polkomtel”) i jest skierowana do:
(...)
e. Klientów korzystających z możliwości przeniesienia przydzielonego numeru w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych, na którym są świadczone usługi telekomunikacyjne na podstawie umowy zawartej w formie pisemnej (usługi typu mix i abonament) do sieci Polkomtel („MNP z ofert abonamentowych”).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
macanari
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2015, o 09:56

Ja + rodzina 109,99

Post autor: macanari »

Witam.

Jak to z tym abonamentem jest płacę tylko raz 109,99 za trzy telefony czy jest jeszcze jakaś opłata dodatkowa?

Jak wygląda aktywacja usługi w przypadku, gdy jeden numer chciałbym przenieść?
Ostatnio zmieniony 4 lis 2015, o 11:26 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: dołączyłam do istniejącego już wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

macanari,
- jeśli korzystasz z e-faktury to abonament wyniesie się 99,99 zł za trzy numery.
Opłata aktywacyjna wynosi 49 zł.

Jak już masz kartę główną, to jeden z dodatkowych numerów możesz przenieść z innej sieci zgodnie z tym opisem:
http://www.plus.pl/oferta-rodzinna/dokup-sim
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

Witam
Przeniosłem do tego abonamentu (rodzinny - 99 zł) 2 numery z play i trzeci "dobrałem" sobie do tabletu.
I od tygodnia dzwonię codziennie na infolinię , że karty dodatkowe nie działają razem z karta główna, że karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje. A ja jak nie mam zamówionych usług działających prawidłowo, tak nie mam. Robi to się już nudne i mało sympatyczne. Poza tym internet , który jest na karcie głównej, od 2 dni nie działa w trybie LTE, chociaż sprawdzałem go w różnych lokalizacjach w Krakowie; wcześniej działał. Infolinia oprócz tego cały czas twierdzi, że ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji - opadają ręce.
Problem zgłoszony do bok pod nr.:151109-000165 .
Proszę o interwencje w mojej sprawie.

poz
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

adamos34 pisze:Przeniosłem do tego abonamentu (rodzinny - 99 zł) 2 numery z play i trzeci "dobrałem" sobie do tabletu.
I od tygodnia dzwonię codziennie na infolinię , że karty dodatkowe nie działają razem z karta główna, że karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje.
Kiedy podpisałeś umowę?
adamos34 pisze: Infolinia oprócz tego cały czas twierdzi, że ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji - opadają ręce.
W jaki sposób złożyłeś reklamację?
adamos34 pisze:Problem zgłoszony do bok pod nr.:151109-000165 .
Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

1. Podpisalem umowe poprzez infolinie i kurier dostarczyl mi ją wraz z kartami sim w piatek 31października.
2. Reklamacje były zglaszane zarówno telefonicznie jak mailowo.
3. Dziekuje i liczę, że uda się to szybko załatwić.

poz
ODPOWIEDZ