JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
maniusg71 w trakcie umowy jaka Cię obowiązuje, nie ma możliwości zmiany jej warunków.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
To jak rozumieć pkt. 3 paragrafu 4 regulaminu:
w przypadku gdy Umowa jest zawierana w ramach promocji
Abonent może zmienić wybraną taryfę/ promocyjny plan cenowy
wyłącznie na inną taryfę/promocyjny plan cenowy określony w
regulaminie promocji z miesięczną Opłatą abonamentową o
wyższej wartości od obecnie posiadanej;
????
w przypadku gdy Umowa jest zawierana w ramach promocji
Abonent może zmienić wybraną taryfę/ promocyjny plan cenowy
wyłącznie na inną taryfę/promocyjny plan cenowy określony w
regulaminie promocji z miesięczną Opłatą abonamentową o
wyższej wartości od obecnie posiadanej;
????
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
maniusg71 cytowany przez Ciebie fragment obowiązującego Cię regulaminu dotyczy możliwości zmiany taryfy w obowiązującej Cię promocji. Możesz zmienić abonament na jeden wymienionych w regulaminie promocji, pod warunkiem, że będzie wyższy od posiadanego obecnie.
W poprzednim poście zapytałeś:
Opisana przez Ciebie zmiana równałaby się zmianie warunków umowy, gdyż NIE KORZYSTASZ z opcji "Ja+ Rodzina", tylko z promocji "JA+do wszystkich bez końca II - Tylko SIM" (na jej zasadach korzystasz z usług Plusa).
W poprzednim poście zapytałeś:
W dalszym ciągu podtrzymuję moją odpowiedź - nie jest to możliwe.maniusg71 pisze:Czy możliwe jest przejście z abonamentu "JA+ do wszystkich bez końca II - Tylko SIM (SPECJALNA OFERTA ELASTYCZNA - KONWERSJA Z PREPAID)” na abonament rodzinny "JA+ Rodzina"?
Opisana przez Ciebie zmiana równałaby się zmianie warunków umowy, gdyż NIE KORZYSTASZ z opcji "Ja+ Rodzina", tylko z promocji "JA+do wszystkich bez końca II - Tylko SIM" (na jej zasadach korzystasz z usług Plusa).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Rozumiem. Czyli Plus nie jest na tyle elastyczną firmą, aby zmienić moją umowę na inną o wyższej taryfie. ;) Słabo.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Magda_Plus pisze:maniusg71 cytowany przez Ciebie fragment obowiązującego Cię regulaminu dotyczy możliwości zmiany taryfy w obowiązującej Cię promocji. Możesz zmienić abonament na jeden wymienionych w regulaminie promocji, pod warunkiem, że będzie wyższy od posiadanego obecnie.
Podusmowując:Magda_Plus pisze:Opisana przez Ciebie zmiana równałaby się zmianie warunków umowy, gdyż NIE KORZYSTASZ z opcji "Ja+ Rodzina", tylko z promocji "JA+do wszystkich bez końca II - Tylko SIM" (na jej zasadach korzystasz z usług Plusa).
mając dostępna taryfę z promocji "Ja + do wszystkich bez końca II" nie możesz dokonać zmiany abonamentu na taryfę dostępną w ofercie "Ja+ Rodzina".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Powtórzę... rozumiem to, ale nie mogę pojąć, że w ramach jednej firmy to niemożliwe. ;) Szczególnie, że korzystne dla Was. "Bez odbioru". ;)
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Podpisałem umowę ja+rodzina trzy karty w abonamecie za 99zł . Dwie dodatkowe karty mają zupełnie inne abonamęty
twierdzono że wszystko zacznie działać od okresu rozliczeniowego a tak niejest złożylem reklamację i nikt nic ztym nie robi numer reklamacji to C00000001329482 Prozsę o pomoc chciałbym ztego korzystać a tak są mi naliczane dodatkowe koszty
twierdzono że wszystko zacznie działać od okresu rozliczeniowego a tak niejest złożylem reklamację i nikt nic ztym nie robi numer reklamacji to C00000001329482 Prozsę o pomoc chciałbym ztego korzystać a tak są mi naliczane dodatkowe koszty
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
piotr79,
- numer, który podałeś jest zgłoszeniem do działu technicznego, nie reklamacją. Wysłałam już interwencję w sprawie tego zgłoszenia. Dam znać, jak będzie wiadomo coś więcej.
Jeśli chciałbyś złożyć jeszcze reklamację, to tutaj znajdziesz info, jak to zrobić.
- numer, który podałeś jest zgłoszeniem do działu technicznego, nie reklamacją. Wysłałam już interwencję w sprawie tego zgłoszenia. Dam znać, jak będzie wiadomo coś więcej.
Jeśli chciałbyś złożyć jeszcze reklamację, to tutaj znajdziesz info, jak to zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Wszystko prawie wróciło tak jak powinno być
Oprócz internetu brak jest od którego do którego dnia zaczyna się okres rozliczeniowy Dziękuję za wsparcie w mojej sprawie,jeszcze raz dzięki
Oprócz internetu brak jest od którego do którego dnia zaczyna się okres rozliczeniowy Dziękuję za wsparcie w mojej sprawie,jeszcze raz dzięki
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Gdzie stwierdzasz brak informacji o okresie rozliczeniowym?piotr79 pisze: Oprócz internetu brak jest od którego do którego dnia zaczyna się okres rozliczeniowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Stwierdzam brak okresu rozliczeniowego na stronie plus ebook
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
piotr79,
czy sprawdzałeś w dokumentach finansowych w Plus online? Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
czy sprawdzałeś w dokumentach finansowych w Plus online? Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Dzień dobry,
mam ten sam problem o którym pisał kilka pozycji wyżej Kolega Piotr. W taryfie Ja+ Rodzina na karcie głównej sms-y są taryfowane 0zł, natomiast na karcie dodatkowej 0,20zł za każdy wysłany. Na razie mam tylko jedną kartę dodatkową do karty głównej. Co prawda nie dostałem jeszcze rachunku do zapłaty za te smsy - jestem dopiero kilka dni w tej taryfie, ale opłaty "dodatkowe" już są widoczne w aplikacji Plus-online. Chciałbym zapytać, co mogę w tej sprawie w porę zrobić, czy też czekać na rachunek za okres rozliczeniowy, jak nabiję za sms kilka stówek?
pozdrawiam
Jarek
mam ten sam problem o którym pisał kilka pozycji wyżej Kolega Piotr. W taryfie Ja+ Rodzina na karcie głównej sms-y są taryfowane 0zł, natomiast na karcie dodatkowej 0,20zł za każdy wysłany. Na razie mam tylko jedną kartę dodatkową do karty głównej. Co prawda nie dostałem jeszcze rachunku do zapłaty za te smsy - jestem dopiero kilka dni w tej taryfie, ale opłaty "dodatkowe" już są widoczne w aplikacji Plus-online. Chciałbym zapytać, co mogę w tej sprawie w porę zrobić, czy też czekać na rachunek za okres rozliczeniowy, jak nabiję za sms kilka stówek?
pozdrawiam
Jarek
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
yarek zgłaszałeś zaistniałą sytuację? Rozumiem, że obydwa numery są na jednym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Tak zgłaszałem. Dostałem informację, że mam czekać na rachunek i ewentualnie później reklamować. Numery są na jednym koncie, na głównym 0zł za sms, a na dodatkowym każdy po 0,20zł. Mogę czekać, ale kwota na koncie plus-online za sms rośnie. Chciałem tylko w porę uprzedzić ewentualne nieprawidłowości w systemie (umowie?)". Pisanie reklamacji zawsze obarcza klienta niepewnością. Być może jest jeszcze czas, abym nie musiał tego reklamować. Nie sądzę, aby system komputerowy gdy będzie wysyłał rachunki cokolwiek darował :)
Dzięki za zainteresowanie moim problemem.
Dzięki za zainteresowanie moim problemem.