JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 mar 2017, o 01:17
ja+ Rodzina - posiadamy dwa inne pakiety
Witam, mamy 2miesiace ja+ rodzina i zauwazylem ze na fakturze mamy 2 inne pakiety
Mam jakies internety 500mb, 3.3gb, mam ograniczone sms, rozmowy
Za to mama ma nieograniczone sms, rozmowy, internet 40gb a niby konto korzysta z jednej uslugi.
To da sie jakos uaktywnic za darmo aby bylo wspolnie?
Dzwonilem do konsultantow, restartowali niby pakiety, ale to nic nie pomoglo.
Mam jakies internety 500mb, 3.3gb, mam ograniczone sms, rozmowy
Za to mama ma nieograniczone sms, rozmowy, internet 40gb a niby konto korzysta z jednej uslugi.
To da sie jakos uaktywnic za darmo aby bylo wspolnie?
Dzwonilem do konsultantow, restartowali niby pakiety, ale to nic nie pomoglo.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2017, o 14:28 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Moorangs,
czy obydwa numery są na jednym koncie?
czy obydwa numery są na jednym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Tak sa na jednym koncie :D
Z jednego konta mam dostep do wszystkich.
Z jednego konta mam dostep do wszystkich.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Moorangs,
podaj proszę nazwę taryfy, z jakiej korzystasz. Informacje te znajdziesz na fakturze.
podaj proszę nazwę taryfy, z jakiej korzystasz. Informacje te znajdziesz na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
ja+ Rodzina 35
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Moorangs,
z informacji, jakie podajesz wynika, że na tym numerze nie powinny być widoczne żadne pakiety. Numery dodatkowe korzystają z pakietów, które są aktywowane na numerze głównym. Pakiet internetowy 500 MB, jest pakietem jednorazowym dodawanym przy przedłużeniu umowy. W celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, prześlij proszę zgłoszenie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
z informacji, jakie podajesz wynika, że na tym numerze nie powinny być widoczne żadne pakiety. Numery dodatkowe korzystają z pakietów, które są aktywowane na numerze głównym. Pakiet internetowy 500 MB, jest pakietem jednorazowym dodawanym przy przedłużeniu umowy. W celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, prześlij proszę zgłoszenie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Numer referencyjny: 170321-000713
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Moorangs,
dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Sprawdź pocztę.
dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23
Dokupienie kolejnej oferty
Witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum i pierwsze dni z siecią Plus. Starałam się przeszukać odpowiednie tematy, jednak nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie.
Otóż: od piątku mam aktywny (nowy) numer w sieci Plus, chciałabym jeszcze przenieść numer męża (oferta na kartę w sieci Play) do Plusa na abonament. Kiedy będzie to możliwe bez wyznaczenia kaucji? Po pierwszym zapłaconym rachunku czy po 3 miesiącach od aktywacji mojego numeru?
Otóż: od piątku mam aktywny (nowy) numer w sieci Plus, chciałabym jeszcze przenieść numer męża (oferta na kartę w sieci Play) do Plusa na abonament. Kiedy będzie to możliwe bez wyznaczenia kaucji? Po pierwszym zapłaconym rachunku czy po 3 miesiącach od aktywacji mojego numeru?
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Mąż może przecież przejść na swoich danych. Polecam Plush Abonament.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Teoretycznie tak, a praktycznie wygląda to w ten sposób, że numer jest zarejestrowany na mnie. Mąż pracuje od pon do pt w godzinach 8-19 i nie bardzo może wziąć dzień wolny, żeby zrobić cesję w Play.
Taka kłopotliwa głupota.
Taka kłopotliwa głupota.
Re: Dokupienie kolejnej oferty
W takim razie sama możesz dokonać migracji.
Poczytaj sobie tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer
Plush to marka Plusa.
Poczytaj sobie tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer
Plush to marka Plusa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witaj BlackRainbow,
numer można przenieść w dowolnym momencie. Jeśli telefon jest obecnie zarejestrowany na Ciebie i chcesz przenieść na swoje dane to zgodnie z tym, co napisał Patryk7588 przeniesienie możesz zrealizować poprzez http://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer. Jeżeli właścicielem numeru ma być Twój mąż, wcześniej u obecnego operatora (Pley) należy dokonać przepisania numeru.
numer można przenieść w dowolnym momencie. Jeśli telefon jest obecnie zarejestrowany na Ciebie i chcesz przenieść na swoje dane to zgodnie z tym, co napisał Patryk7588 przeniesienie możesz zrealizować poprzez http://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer. Jeżeli właścicielem numeru ma być Twój mąż, wcześniej u obecnego operatora (Pley) należy dokonać przepisania numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Tylko my chcieliśmy ofertę z telefonem.
Teraz mąż ma ofertę na kartę i przy składaniu zamówienia na abonament z telefonem wyznaczono kaucję. Sądzę, iż to dlatego, że kilka dni temu podpisałam pierwszą umowę w Plus. Żadnej faktury jeszcze nie wystawiono, niczego nie opłacałam. Jestem świeżakiem.
Moje pytanie brzmi: po jakim czasie będę mogła dokonać zakupu kolejnej oferty (przeniesienie numeru) bez płacenia kaucji.
Teraz mąż ma ofertę na kartę i przy składaniu zamówienia na abonament z telefonem wyznaczono kaucję. Sądzę, iż to dlatego, że kilka dni temu podpisałam pierwszą umowę w Plus. Żadnej faktury jeszcze nie wystawiono, niczego nie opłacałam. Jestem świeżakiem.
Moje pytanie brzmi: po jakim czasie będę mogła dokonać zakupu kolejnej oferty (przeniesienie numeru) bez płacenia kaucji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
BlackRainbow,
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ