Teraz jest 21 lip 2018, o 18:43

Zostaw Kontakt





JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5356
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post25 wrz 2015, o 17:40

W październiku, wraz ze startem promocji "SmartDOM 3" Plus udostępni ofertę JA + Rodzina.

Na tę chwilę posiadam tylko ulotkę oferty dla przenoszących numer bez telefonu lub z telefonem na raty.
Gdy tylko pojawią się inne wersje, wątek zostanie zaktualizowany.

Więcej na Plus.pl

Obrazek

Szczegóły:
- W ramach oferty „Ja + Rodzina” Klient ma możliwość zawarcia jednego zestawu umów składającego się z umowy głównej i maksymalnie ośmiu umów dodatkowych, przy czym na pierwszych dwóch umowach dodatkowych Klient otrzyma rabat 25 zł/mies.
- W ramach oferty na wszystkich umowach dodatkowych Klient może korzystać z pakietów i usług dostępnych na umowie głównej.
- Wysokości wszystkich abonamentów dotyczą ofert z e-fakturą.
- Prezentowane w tabeli promocje nielimitowanych SMS-ów, MMS-ów, połączeń na komórki i numery stacjonarne, pakietów GB, LTE bez limitu GB nie dot. roamingu, z wyjątkiem „Pakietu Wymiennego UE 360” oraz „Pakietu Internetowego w Roamingu UE”.
- LTE bez limitu GB – po wykorzystaniu pakietu GB, tylko w zasięgu LTE, przy ograniczonej prędkości 512 kb/s.
- Szczegóły oferty w regulaminach promocji „Ja + Rodzina – Tylko SIM”, Ja + Rodzina – Raty” oraz „Ja + Rodzina umowa dodatkowa – tylko SIM”.

Gdy tylko regulaminy zostaną udostępnione, dodam je do tego wątku.



Ulotka Cyfrowego Polsatu promująca SmartDOM 3 - http://www.grupapolsat.pl/sites/default/files/smartdom_katalog_092015_cp.pdf
alternatywny link:
https://drive.google.com/file/d/0B97M5_5Y53TxcExRNEZERmdybVU/view?usp=sharing


Regulamin:
Ja+Rodzina: http://www.plus.pl/documents/16/5198114 ... 102015.pdf
Ostatnio edytowano 23 sie 2016, o 15:02 przez patryk7588, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

marti

Prawie PlusManiak

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 12 sty 2013, o 20:50
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post26 wrz 2015, o 08:36

Ciekawe,
a skąd tą ulotkę już wytrzasnąłeś :) ?
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5356
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post26 wrz 2015, o 09:00

Jest to fragment ulotki SmartDOM 3 Cyfrowego Polsatu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post30 wrz 2015, o 12:55

Od 7 października 2015 w życie wchodzą Ja +Rodzina oraz smartDOM3.
Informacje związane z ofertą znajdują się na stronie http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1255
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5356
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post30 wrz 2015, o 13:10

To jeszcze prosimy o regulaminy. :-)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post30 wrz 2015, o 13:59

patryk7588,
- jak tylko regulaminy będą udostępnione, to podamy linki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

myk6414

Szalony PlusManiak

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): 11 cze 2014, o 10:23
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 36 razy
  • Moja taryfa: PowerLTE/sLTE
  • Model telefonu: iPhone 5S

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post30 wrz 2015, o 14:04

hm... jeżelli 3cią kartę będzie można do modemu włożyć... to za 129zł mamy 2 abo no limit + duży pakiet EU (pytanie czy to jest co miesiąc 360min i 500MB, czy na całą umowę) i w teorii internet domowy no limit (pod warunkiem że mieszkamy w zasięgu LTE)
Offline
Avatar użytkownika

gregmar

Prawie PlusManiak

  • Posty: 48
  • Dołączył(a): 30 sie 2013, o 09:17
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post30 wrz 2015, o 14:22

"klient otrzymuje 3 karty SIM"

Ciekawe, czy i jak będzie możliwe przyłączenie do oferty już istniejących numerów.
grzegorz
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post30 wrz 2015, o 15:14

gregmar,
- szczegóły wkrótce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

iPrzemo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 10 sty 2013, o 14:23
  • Lokalizacja: ….
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: bez Limitu

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post1 paź 2015, o 12:51

Czekamy, czekamy na szczegóły. Gdyż jest to bardzo ciekawa oferta. Obecnie mam 2 nr. zarejestrowane na firmę w Plus GSM abonamenty łącznie ok. 90 zł bez limitu 1,2 GB a drugi 2,4 GB. Gdybym dodał, przeniósł z PLAY, 2 numery na kartę też na firmę do Plusa z których obecnie sporadycznie korzystam. To miałbym 2+2 za 125 zł i 20 GB. Więc miałbym więcej o ok. 17 GB do podziału na 4 numery nielimitowane rozmowy, sms, mms, itp… a rachunek raptem większy o 35 zł. Czyli tyle ile mógłbym płacić tylko PLAY za jeden numer. Więc dwa dodatkowe bez limitu z pakietem danych za 17,5 zł ;-). Ciekawe tylko czy PLUS GSM, Polkomtel nie będzie robił problemów z nowym abonamentem gdyż obecne umowy kończą się w 2016 r więc dostaniemy znów 2016 czerwiec + JA + 2 lata 2018 ;-) ….. Poza tym chyba należało by przenieść numer z firmy na priv w Plus i Play ? Teoretycznie moja dewagacja jest prosta a jak znam życie i Polkomtel nie do wykonania ;-)
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5356
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post7 paź 2015, o 10:28

Do pierwszego postu dodałem regulamin.
Offline
Avatar użytkownika

iPrzemo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 10 sty 2013, o 14:23
  • Lokalizacja: ….
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: bez Limitu

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post7 paź 2015, o 13:42

Przydałby się regulamin świadczenia usług bo paragraf 8 mówi o paragrafie 11 w regulaminie świadczenia usług.
Warto wiedzieć po co tak wysoka kaucja ? Zwłaszcza że abonament od zawsze w PLUS płacony jest z góry czyli teraz każdy z nas płaci za październik a nie jak powinno być za wrzesień termin płatności np. 15.10.2015.

§ 8 LIMIT KREDYTOWY I KAUCJA
1. Limit kredytowy wynosi 244 zł.
2. Polkomtel jest uprawniony do żądania od Abonenta Kaucji według następujących zasad:
a. w przypadku określonym w § 11 ust. 1 lit. g Regulaminu Świadczenia Usług - 380 zł,
b. w przypadkach określonych w § 11 ust. 1 lit. c, lit. d, lit. f, lub w § 6 ust. 12 Regulaminu
Świadczenia Usług - 1500 zł,
c. w przypadku określonym w § 11 ust. 1 lit. h Regulaminu Świadczenia Usług - 3800 zł,
d. w przypadkach określonych w § 11 ust. 1 lit. a, lit. b Regulaminu Świadczenia Usług - 7600 zł,
e. w przypadkach określonych w § 11 ust. 1 lit. e Regulaminu Świadczenia Usług w stopniu: niski
– 400 zł, średni – 1500 zł, wysoki – 7600 zł.
3. Kaucja podlega zwrotowi po terminowym opłaceniu przez Abonenta należności wynikających z:
a. 3 kolejnych Rachunków telefonicznych - w przypadku Kaucji w kwocie 380 zł lub 400 zł,
b. 6 kolejnych Rachunków telefonicznych - w przypadkach Kaucji w kwocie 1500 zł,
c. 12 kolejnych Rachunków telefonicznych - w przypadku Kaucji w kwocie 3800 zł lub 7600 zł.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post7 paź 2015, o 13:53

iPrzemo Regulamin świadczenia usług dostępny jest na stronie WWW. A poniżej cytat punktu 1 z § 11 Zasady i sposób pobierania Kaucji:
"1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług roamingu lub usług połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 12."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

myk6414

Szalony PlusManiak

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): 11 cze 2014, o 10:23
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 36 razy
  • Moja taryfa: PowerLTE/sLTE
  • Model telefonu: iPhone 5S

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post7 paź 2015, o 16:23

To ja zagmatwam i zapytam ( bo w regulaminie nie mogę nic znaleźć)

Czy można migrować z obecnej oferty ( sLTE 79,90) na Ja+ Rodzina? Czyli jeden numer migruje, a z Play`a przenoszę kolejny, trzecią kartę dostaję z nowym? Czy ta oferta działa też przy smartDOM?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post7 paź 2015, o 17:41

myk6414,
myk6414 napisał(a):Czy można migrować z obecnej oferty ( sLTE 79,90) na Ja+ Rodzina?


Migracja do opcji Ja+Rodzina jest możliwa w przypadku kiedy np. następuje przedłużenie umowy lub konwersja. Taryfa sLTE wskazuje, że obowiązująca Cię umowa jest nowa lub został podpisany aneks do umowy.
Jeśli klient ma abonament, na którym przyznano mu rabat w ramach poprzednich odsłon programu smartDOM, to ma możliwość migracji na ofertę Ja+ Rodzina, ale utraci wówczas przyznane rabaty.

myk6414 napisał(a):Czy ta oferta działa też przy smartDOM?

Co masz na myśli? Czy chodzi Ci o smartDOM 3?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości