Teraz jest 19 sty 2018, o 12:26

Zostaw Kontakt





JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

bienias2345

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 gru 2015, o 12:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post5 sty 2018, o 17:29

Witam,
W czerwcu 2016 podpisałem umowę JA + Rodzina 139,99 aktywowałem w tej usłudze dwa numery. Zostało mi miejsce na jeden numer, w grudniu przejąłem numer (cesja) i chciałem go włączyć do mojej taryfy. W salonie gdzie podpsiana była cesja, a także podczas rozmowy w czasie której zlecałem to włączenie zapewniano mnie, że ten numer będzie miał takie same warunki jak dwa pozostałe. Jednak po włączeniu okazało się,że na trzecim numerze nie ma włączonych opcji: 360 minut międzynarodowych i 500 MB internetu w roamingu. Próbowałem to wyjaśnić w salonie jednak dostałem informacje, żę po czerwcu nie ma tych opcji w ofercie. Rozumiem, że nowe umowy tego nie mają ale ja dołączam numer do istniejącej już umowy, w której jest zapewnione że numer główny i numery dodatkowe mają te opcje. Jeżeli teraz nie ma takiej możliwości to czemu płacę za coś z czego nie mogę skorzystać. Z jednej stony nie mogę mieć tych opcji ( rozmowy międzynarodowe i internet roamingowy)co nie przeszkadza żeby pakiet wspólny był 30GB czyli jak w starych opcjach, anie 40 jak w nowej ofercie. Czegoś tu nie rozumiem. Prosze o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 458
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post5 sty 2018, o 17:57

Witaj bienias2345,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bienias2345

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 gru 2015, o 12:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post8 sty 2018, o 15:25

Numer referencyjny pytania: 180108-001459.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post8 sty 2018, o 15:39

bienias2345,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pluszowa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 sty 2018, o 17:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przekroczony abonament - dlaczego??

Post15 sty 2018, o 17:40

Witam,

mam abonament rodzinny - 100 zł na 3 osoby. Już 2 miesiąc przekroczył limit o 12 zł. O ile w poprzednim kupowałam dodatkowo jednorazowy transfer za 8 zł (chomikuj), o tyle teraz nie. Skąd więc te 12 zł? Dodam, że na stronie na której był kupowany jednorazowy transfer nie mam wykupionego abonamentu, zresztą transfer jest tam taki sam, nie większy.
Ostatnio edytowano 15 sty 2018, o 17:48 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post15 sty 2018, o 18:02

Witaj Pluszowa,

czy sprawdzałaś Wykaz bieżącego użycia w Plus online http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości