Strona 16 z 30

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 30 sty 2017, o 12:08
autor: Magda_Plus
yarek faktycznie, korekta naliczonych kosztów, będzie mogła zostać zrobiona, kiedy zostanie wystawiona faktura. Jeśli dysponujesz numerem zgłoszenia to podaj mi je tutaj.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 30 sty 2017, o 13:10
autor: yarek
Wiadomość z BOK otrzymała taki numer: 1701 [Zagadnienie: 170130-000270]. Mam nadzieję, że to jest numer zgłoszenia mojej sprawy.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 30 sty 2017, o 13:58
autor: Magda_Plus
yarek wysłałam prośbę o wyjaśnienie sprawy.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 31 sty 2017, o 14:52
autor: yarek
Magda_Plus świetna robota !!! Wszystkie smsy od dzisiaj na mojej drugiej karcie widoczne są na stronie plus-online za 0zł, dziękuję. Czy smsy naliczone do wczoraj będą "wyzerowane"?
Jeszcze raz dziękuję :)

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 31 sty 2017, o 14:58
autor: Magda_Plus
Cieszę się, bardzo, że możesz korzystać z bezpłatnych SMS-ów i MMS-ów. :->
yarek pisze:Czy smsy naliczone do wczoraj będą "wyzerowane"?

Zgodnie z tym co napisałam wcześniej:
Magda_Plus pisze:yarek faktycznie, korekta naliczonych kosztów, będzie mogła zostać zrobiona, kiedy zostanie wystawiona faktura.
W tej sprawie trzeba będzie złożyć reklamację. Informacje jak to zrobić znajdziesz tutaj.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 14:27
autor: maczala1
Powiem szczerze, że jestem już mocno zdegustowany poziomem systemu rozliczeniowego Plusa.
Szukając taryfy rodzinnej zdecydowałem się na pozostanie w Plusie pomimo znacznie korzystniejszych warunków w T-mobile. Zwyciężył sentyment i obietnica, że pozostając w tej samej sieci nie będzie kłopotów, jakie mogą wystąpić przy zmianie operatora. Na obietnicach się niestety skończyło.
Tyle tytułem wstępu, teraz do meritum.
Umowa podpisana w grudniu na 3 numery za 99,99 zł. Pierwszy okres rozliczeniowy od 1 stycznia.
1.
Pierwsza faktura z dnia 3 stycznia i okazuje się że dla jednego numeru została naliczona opłata 25 zł za wymianę karty sim. Miało być bezpłatnie ale jest opłata, tylko dlaczego dla jednego numeru, a nie trzech, skoro wymieniane były trzy karty ???
W dniu 5 stycznia składam reklamację nr 14171855. Pani na infolinii zapewnia, że to pomyłka, która niebawem zostanie skorygowana. Dostaję pismo datowane na 10 stycznia, odpowiedź na reklamację - "faktura korygująca zostanie wystawiona w możliwie najkrótszym terminie". Po czym nic nie następuje. Nie ma żadnej faktury korygującej.
Dostaję kolejną fakturę bieżącą z dnia 3 lutego, również bez korekty. Ileż można czekać ???
2.
Wyczulony sygnałami o naliczaniu opłat za SMS, na początku stycznia sprawdzam, czy przypadkiem nie jest naliczane bieżące zużycie. Oczywiście dla jednego numeru opłata zostaje naliczona. Dzwonię 4 stycznia na infolinię i trafiam na "ściemniacza", który zamiast wszystko sprawdzić, serwuje mi bajkę o tym, że część usług nie została jeszcze włączona i że na pewno wkrótce zostaną włączone, a wszystko się automatycznie skoryguje. Czekam ale opłaty nadal są naliczane. Dzwonię na infolinię 9 stycznia i tym razem trafiam na kompetentną osobę, która informuje, że faktycznie nie ma kilku usług włączonych. Po kilku dnia usługi zostają włączone i jest OK. Oczywiście w fakturze z dnia 3 lutego figuruje opłata za te kilka SMS-ów i nic się autoamtycznie nie skorygowało.
3.
Dzisiaj próbowałem zgłosić kolejną reklamacją o zwrot 25 zł za wymianę karty sim ale poległem z wczekaniu.

Bardzo proszę o interwencję bo nie mam już siły dzwonić po raz czwarty.
Mój numer konta klienta: xxxxxxxx

Pozdrawiam, mimo wszystko :)

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 15:50
autor: Basia_Plus
maczala1,

jeśli otrzymałeś informację, że zostanie wystawiona faktura korygująca, to w zaistniałej sytuacji możesz od kwoty faktury odjąć kwotę korekty i różnicę wpłacić. Korekta będzie widoczna dopiero na fakturze po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Odnośnie opłaty, która została naliczona za SMS-y, prośba o złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 16:11
autor: maczala1
Okres rozliczeniowy już się zakończył i otrzymałem kolejną fakturę bieżącą bez korekty opłaty za kartę sim.
I oto właśnie mi chodzi. Widać, że automatycznie się nie naliczyło.
Jak widać w Plusie chyba nic nie odbywa się automatycznie, tylko wszystko ręcznie.

Kolejną reklamację za pobrane SMS sobię daruję, bo nie chcę spędzić znowu godziny na telefonie, żeby dostać kolejną pozytywną decyzję, z tym że bez fakury korygującej.

Proszę o interwencję.
Namiary już podałem.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 16:28
autor: Basia_Plus
maczala1,

jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględni tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy zostanie uwzględniona kwota korekty. W celu uzyskania informacji czy faktura korygująca została wystawiona skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 16:38
autor: maczala1
Przecież widzę, że korekta nie została wystawiona, bo jej nie ma w systemie.
Jakby były jeszcze jakieś wątpliwości to podaję pełen harmonogram zdarzenia:
3 styczeń - faktura z naliczoną opłatą za kartę sim
5 styczeń - reklamacja nr 14171855
10 styczeń - odpwiedź o uwzględnieniu reklamacji
3 luty - bieżąca faktura bez korekty
Proszę o wystawienie faktury korygującej.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 17:07
autor: Magda_Plus
maczala1 pisze:Proszę o wystawienie faktury korygującej.
Z poziomu Plus forum nie posiadamy takowej możliwości.

Zgodnie z tym co zasugerowała Basia_Plus w jednym z poniższych postów
Basia_Plus pisze:jeśli otrzymałeś informację, że zostanie wystawiona faktura korygująca, to w zaistniałej sytuacji możesz od kwoty faktury odjąć kwotę korekty i różnicę wpłacić.
Opłata cennikowa za wymianę karty SIM to 25 zł brutto.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 17:13
autor: maczala1
Na razie dziękuję za pomoc, bo i tak sprowadza się do tego, że muszę sam dzwonić i wisieć na telefonie pół godziny do godziny.
Ciekawe tylko jak to możliwe, że błędy o których wiadomo już od samego początku nowych taryf (naliczanie dodatkowych opłat) ciagle są powielane.
Jestem o tyle mądrzejszy, że wiem już co zrobić na koniec umowy.
Pozdrawiam

ps.
Z tą kwotą 25 zł, to raczej jest strzał w kolano, bo na pierwotnej fakturze mam naliczone 24,99 zł za kartę sim.
Jak teraz odliczę sobie 25 zł, to biorąc pod uwagę "porządek" w systemie, pewnie wyląduję zgłoszony do BIK za 0,01 zł.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 6 lut 2017, o 17:26
autor: Magda_Plus
maczala1 pisze:Na razie dziękuję za pomoc, bo i tak sprowadza się do tego, że muszę sam dzwonić i wisieć na telefonie pół godziny do godziny.
W tej sprawie możesz przesłać zapytanie na adres bok@plus.pl.
maczala1 pisze:Z tą kwotą 25 zł, to raczej jest strzał w kolano, bo na pierwotnej fakturze mam naliczone 24,99 zł za kartę sim.
Jeśli na fakturze została policzona kwota 24,99 zł, w takim razie możesz ją odliczyć w takiej wysokości.
Decyzja w tej kwestii należy do Ciebie.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 14 lut 2017, o 22:19
autor: terasabos
Jak to jest z przeniesieniem numeru z mixa na taryfę rodzinną? Na stronie 12 na pytanie o taką możliwość jest taka odpowiedź
czy aktualnie jest możliwa konwersja mix na abonament ja+rodzina?? zostało mi 7 doładowań

Niestety nie ma takiej możliwości.
A regulaminie jest taki zapis:
f. Abonentów MIXPLUS5, Abonentów Plus Mix6, Abonentów Mix7 zachowujących dotychczas używany numer (nie dokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z oferty MIX”),
http://www.plus.pl/documents/16/6006990 ... 1_2016.pdf

To znaczy ze trzeba wykonać wszystkie doładowania żeby taki numer przenieść?

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 15 lut 2017, o 11:13
autor: Magda_Plus
terasabos pisze: A regulaminie jest taki zapis:
f. Abonentów MIXPLUS5, Abonentów Plus Mix6, Abonentów Mix7 zachowujących dotychczas używany numer (nie dokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z oferty MIX”),
http://www.plus.pl/documents/16/6006990 ... 1_2016.pdf
To znaczy ze trzeba wykonać wszystkie doładowania żeby taki numer przenieść?


W myśl regulaminu promocji Ja + Rodzina, który cytujesz chodzi o osoby, które już wykonały wszystkie zasilenia i chciałyby przejść do opcji abonamentowej.

Osobom, którym pozostało kilka zasileń do końca kontraktu, są oferowane z reguły oddzielne promocje. Jeśli w regulaminie promocji brak jest zapisu dotyczącego takiej specyficznej kwestii jak konwersja w trakcie kontraktu, to znaczy, że dana oferta nie jest dostępna dla klientów, którzy są w takiej sytuacji.