Strona 17 z 30

ja+ Rodzina - posiadamy dwa inne pakiety

: 20 mar 2017, o 01:23
autor: Moorangs
Witam, mamy 2miesiace ja+ rodzina i zauwazylem ze na fakturze mamy 2 inne pakiety
Mam jakies internety 500mb, 3.3gb, mam ograniczone sms, rozmowy
Za to mama ma nieograniczone sms, rozmowy, internet 40gb a niby konto korzysta z jednej uslugi.
To da sie jakos uaktywnic za darmo aby bylo wspolnie?
Dzwonilem do konsultantow, restartowali niby pakiety, ale to nic nie pomoglo.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 20 mar 2017, o 14:35
autor: Basia_Plus
Witaj Moorangs,

czy obydwa numery są na jednym koncie?

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 20 mar 2017, o 14:44
autor: Moorangs
Tak sa na jednym koncie :D
Z jednego konta mam dostep do wszystkich.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 20 mar 2017, o 14:58
autor: Basia_Plus
Moorangs,

podaj proszę nazwę taryfy, z jakiej korzystasz. Informacje te znajdziesz na fakturze.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 20 mar 2017, o 16:20
autor: Moorangs
ja+ Rodzina 35

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 20 mar 2017, o 16:47
autor: Basia_Plus
Moorangs,

z informacji, jakie podajesz wynika, że na tym numerze nie powinny być widoczne żadne pakiety. Numery dodatkowe korzystają z pakietów, które są aktywowane na numerze głównym. Pakiet internetowy 500 MB, jest pakietem jednorazowym dodawanym przy przedłużeniu umowy. W celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, prześlij proszę zgłoszenie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia.

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 21 mar 2017, o 11:32
autor: Moorangs
Numer referencyjny: 170321-000713

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

: 21 mar 2017, o 13:31
autor: Basia_Plus
Moorangs,

dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Sprawdź pocztę.

Dokupienie kolejnej oferty

: 10 kwie 2017, o 20:34
autor: BlackRainbow
Witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum i pierwsze dni z siecią Plus. Starałam się przeszukać odpowiednie tematy, jednak nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie.

Otóż: od piątku mam aktywny (nowy) numer w sieci Plus, chciałabym jeszcze przenieść numer męża (oferta na kartę w sieci Play) do Plusa na abonament. Kiedy będzie to możliwe bez wyznaczenia kaucji? Po pierwszym zapłaconym rachunku czy po 3 miesiącach od aktywacji mojego numeru?

Re: Dokupienie kolejnej oferty

: 10 kwie 2017, o 21:30
autor: habish
Mąż może przecież przejść na swoich danych. Polecam Plush Abonament. ;-)

Re: Dokupienie kolejnej oferty

: 11 kwie 2017, o 09:35
autor: BlackRainbow
Teoretycznie tak, a praktycznie wygląda to w ten sposób, że numer jest zarejestrowany na mnie. Mąż pracuje od pon do pt w godzinach 8-19 i nie bardzo może wziąć dzień wolny, żeby zrobić cesję w Play.

Taka kłopotliwa głupota.

Re: Dokupienie kolejnej oferty

: 11 kwie 2017, o 09:38
autor: habish
W takim razie sama możesz dokonać migracji.
Poczytaj sobie tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer

Plush to marka Plusa.

Re: Dokupienie kolejnej oferty

: 11 kwie 2017, o 10:28
autor: Basia_Plus
Witaj BlackRainbow,

numer można przenieść w dowolnym momencie. Jeśli telefon jest obecnie zarejestrowany na Ciebie i chcesz przenieść na swoje dane to zgodnie z tym, co napisał Patryk7588 przeniesienie możesz zrealizować poprzez http://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer. Jeżeli właścicielem numeru ma być Twój mąż, wcześniej u obecnego operatora (Pley) należy dokonać przepisania numeru.

Re: Dokupienie kolejnej oferty

: 11 kwie 2017, o 11:07
autor: BlackRainbow
Tylko my chcieliśmy ofertę z telefonem.

Teraz mąż ma ofertę na kartę i przy składaniu zamówienia na abonament z telefonem wyznaczono kaucję. Sądzę, iż to dlatego, że kilka dni temu podpisałam pierwszą umowę w Plus. Żadnej faktury jeszcze nie wystawiono, niczego nie opłacałam. Jestem świeżakiem.

Moje pytanie brzmi: po jakim czasie będę mogła dokonać zakupu kolejnej oferty (przeniesienie numeru) bez płacenia kaucji.

Re: Dokupienie kolejnej oferty

: 11 kwie 2017, o 11:24
autor: Basia_Plus
BlackRainbow,

przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.