smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego biznesu!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 mar 2018, o 16:43
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
W lutym dzwonił do mnie konsultant z Plusa ponieważ w ciągu najbliższego miesiąca kończyła mi się umowa na Internet mobilny w Plusie.
Pan zaproponował mi przedłużenie umowy za 50% ceny na kolejne 2 lata ponieważ w sieci plus mam również telefon na abonament. Zgodziłem się, przysłano mi aneks do umowy itd.
Rabat 50% był naliczony w pierwszym okresie rozliczeniowym, natomiast w kolejnym otrzymałem fakturę za Internet na 100% ceny.
Napisałem maila reklamacyjnego z prośbą o wyjaśnienie. Dostałem odpowiedź, że nie spełniam warunków promocji, o których mowa żeby dostać rabat 50% na Internet.
W momencie zawierania umowy przez telefon nie było mowy o spełnianiu jakichkolwiek warunków promocyjnych, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Przez ostatnie 2 lata płaciłem 50% ceny za Internet i byłem przekonany, że tak będzie nadal.
Co w takiej sytuacji mam zrobić? Czuję się oszukany! Czy mogę zerwać umowę na Internet? Jakie grożą mi konsekwencje z tytułu zerwania umowy na Internet?
Z góry dziękuję za odpowiedź, również Pani specjalistce z Plusa
Pan zaproponował mi przedłużenie umowy za 50% ceny na kolejne 2 lata ponieważ w sieci plus mam również telefon na abonament. Zgodziłem się, przysłano mi aneks do umowy itd.
Rabat 50% był naliczony w pierwszym okresie rozliczeniowym, natomiast w kolejnym otrzymałem fakturę za Internet na 100% ceny.
Napisałem maila reklamacyjnego z prośbą o wyjaśnienie. Dostałem odpowiedź, że nie spełniam warunków promocji, o których mowa żeby dostać rabat 50% na Internet.
W momencie zawierania umowy przez telefon nie było mowy o spełnianiu jakichkolwiek warunków promocyjnych, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Przez ostatnie 2 lata płaciłem 50% ceny za Internet i byłem przekonany, że tak będzie nadal.
Co w takiej sytuacji mam zrobić? Czuję się oszukany! Czy mogę zerwać umowę na Internet? Jakie grożą mi konsekwencje z tytułu zerwania umowy na Internet?
Z góry dziękuję za odpowiedź, również Pani specjalistce z Plusa
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
radek.k,
- napisz proszę, jakiej wysokości abonament miałeś przed przedłużeniem umowy, a jaki po. Podaj też nazwę promocji, w której podpisana została umowa i kiedy to miało miejsce.
Czy umowa na abonent telefoniczny jest Twoją umową uprawniającą? Czy ona też była ostatnio zmieniana?
- napisz proszę, jakiej wysokości abonament miałeś przed przedłużeniem umowy, a jaki po. Podaj też nazwę promocji, w której podpisana została umowa i kiedy to miało miejsce.
Czy umowa na abonent telefoniczny jest Twoją umową uprawniającą? Czy ona też była ostatnio zmieniana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie - z wyrównaniem, brawo Plus, brawo Ja .informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Przed przedłużeniem umowy płaciłem dokładnie 30,14 zł brutto. Po przedłużeniu umowy pierwszą fakturę przysłano mi na kwotę 29,99 zł brutto (50% standardowej ceny z cennika), a kolejna przyszła na kwotę 59,99 zł brutto, w mailu dostałem informację, że mój rabat został dezaktywowany...
Umowa na telefon była przedłużana rok temu i nie jest to umowa jak Państwo to nazywacie "uprawniająca". W ogóle o niczym takim konsultant podczas rozmowy nie wspomniał... Nie wspominał o tym, że muszę spełnić jakiekolwiek warunki aby dostać 50% rabatu. Chciałem zrezygnować z usługi Internetu ponieważ wieczorami z powodu przeciążenia sieci działa bardzo słabo. Ale w zamian za 50% ceny zgodziłem się na przedłużenie umowy.
Czy mam możliwość odsłuchu rozmowy telefonicznej z konsultantem? W aneksie pisze wyraźnie, że umowa została zawarta na odległość telefonicznie.
Zawarta przeze nie umowa przez telefon dnia 08.02.2018 nie zgadza się z tym co otrzymałem...
Jeśli chodzi o nazwę promocji to w aneksie pisze dokładnie "Ja + Internet LTE 90GB z abonamentem w wysokości 69,99 zł (z VAT), określony regulaminem promocji "Ja + Internet LTE - tylko SIM - 30% taniej dla Stałych Klientów"
Umowa na telefon była przedłużana rok temu i nie jest to umowa jak Państwo to nazywacie "uprawniająca". W ogóle o niczym takim konsultant podczas rozmowy nie wspomniał... Nie wspominał o tym, że muszę spełnić jakiekolwiek warunki aby dostać 50% rabatu. Chciałem zrezygnować z usługi Internetu ponieważ wieczorami z powodu przeciążenia sieci działa bardzo słabo. Ale w zamian za 50% ceny zgodziłem się na przedłużenie umowy.
Czy mam możliwość odsłuchu rozmowy telefonicznej z konsultantem? W aneksie pisze wyraźnie, że umowa została zawarta na odległość telefonicznie.
Zawarta przeze nie umowa przez telefon dnia 08.02.2018 nie zgadza się z tym co otrzymałem...
Jeśli chodzi o nazwę promocji to w aneksie pisze dokładnie "Ja + Internet LTE 90GB z abonamentem w wysokości 69,99 zł (z VAT), określony regulaminem promocji "Ja + Internet LTE - tylko SIM - 30% taniej dla Stałych Klientów"
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
radek.k,
aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Maila reklamacyjnego już pisałem, ale odrzucono moją reklamację, numer zgłoszenia to [Zagadnienie: 180327-001422]
W odpowiedzi jest też numer: Znak: OKR/AgaW/5029393/28.03.18
Wysłałem zgłoszenie ponownie: [Zagadnienie: 180329-000561]
Chciałbym odsłuchać rozmowę telefoniczną z przedstawicielem Plusa. W jaki sposób się to odbywa?
W odpowiedzi jest też numer: Znak: OKR/AgaW/5029393/28.03.18
Wysłałem zgłoszenie ponownie: [Zagadnienie: 180329-000561]
Chciałbym odsłuchać rozmowę telefoniczną z przedstawicielem Plusa. W jaki sposób się to odbywa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
radek.k,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.radek.k pisze:[Zagadnienie: 180329-000561]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Dziękuję,
Proszę jeszcze o informacje czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy? Chodzi mi o bardziej polubowne załatwienie tej sprawy. Widzę, że w niższym planie taryfowym Internet LTE jest również bez limitu. Ja jestem w zasięgu LTE więc nie muszę mieć jakiegoś dużego pakietu na Internet bo i tak prawie cały czas korzystam z LTE.
Proszę jeszcze o informacje czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy? Chodzi mi o bardziej polubowne załatwienie tej sprawy. Widzę, że w niższym planie taryfowym Internet LTE jest również bez limitu. Ja jestem w zasięgu LTE więc nie muszę mieć jakiegoś dużego pakietu na Internet bo i tak prawie cały czas korzystam z LTE.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
radek.k,
w trakcie kontraktu nie ma możliwości zmiany taryfy na niższą.radek.k pisze:czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Bardzo dziękuję Pani Basi z Plusa za pomoc, moja rozmowa z konsultantem została odsłuchana i rabat 50% został przywrócony :)
Życzę Wesołych Świąt i polecam wszystkim Plusa gdyż mimo pewnych nieporozumień wszystko udaje się ostatecznie wyjaśnić na korzyść klienta :)
Życzę Wesołych Świąt i polecam wszystkim Plusa gdyż mimo pewnych nieporozumień wszystko udaje się ostatecznie wyjaśnić na korzyść klienta :)
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
radek.k,
- to świetna wiadomość. Cieszymy się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.
Wzajemnie życzymy Radosnych Świąt
- to świetna wiadomość. Cieszymy się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.
Wzajemnie życzymy Radosnych Świąt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SmartFirma : zmiany na koncie klienta, zmiana rodzaju usług
Dzień dobry
Korzystaliśmy z usług sieci Plus, z systemem rabatowym SmartFIRMA, obejmującym n/w. usługi:
- abo tel. 39 zł netto
- abo tel, 19 zł netto
- abo LTE 19,50 zł netto
oraz dwa nr tel prepaid
do powyższych usług zostały niedawno dodane:
- abo nr stacjonarny 5 zł netto z SF
- abo światłowód internet (95 zł brutto - 20 zł za eFV i SF)
Z racji podłączenia światłowodu, wypowiedziana została umowa abo LTE 19,50 zł netto
W niedługim czasie planujemy rezygnację z abo tel. 39 zł netto (najdłużej użytkowana usługa)
Proszę o informację czy utrzymana zostanie SmartFirma?
Jeśli tak, to która z usług będzie bazową dla SF?
Mając docelowo (po planowanych zmianach usług):
- abo tel, (wcześniejszy abonament z rabatem 19 zł netto)
- abo nr stacjonarny
- abo światłowód internet
będziemy chcieli przenieść nr tel prepaid do abo, jaki będzie uwzględniony rabat na owe numery? czy -25 zł netto / numer?
Temat nieco skomplikowany, ale ani 'salon' ani 'infolinia' nie były w stanie pomóc.
Z góry dziękuję
Korzystaliśmy z usług sieci Plus, z systemem rabatowym SmartFIRMA, obejmującym n/w. usługi:
- abo tel. 39 zł netto
- abo tel, 19 zł netto
- abo LTE 19,50 zł netto
oraz dwa nr tel prepaid
do powyższych usług zostały niedawno dodane:
- abo nr stacjonarny 5 zł netto z SF
- abo światłowód internet (95 zł brutto - 20 zł za eFV i SF)
Z racji podłączenia światłowodu, wypowiedziana została umowa abo LTE 19,50 zł netto
W niedługim czasie planujemy rezygnację z abo tel. 39 zł netto (najdłużej użytkowana usługa)
Proszę o informację czy utrzymana zostanie SmartFirma?
Jeśli tak, to która z usług będzie bazową dla SF?
Mając docelowo (po planowanych zmianach usług):
- abo tel, (wcześniejszy abonament z rabatem 19 zł netto)
- abo nr stacjonarny
- abo światłowód internet
będziemy chcieli przenieść nr tel prepaid do abo, jaki będzie uwzględniony rabat na owe numery? czy -25 zł netto / numer?
Temat nieco skomplikowany, ale ani 'salon' ani 'infolinia' nie były w stanie pomóc.
Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 20 paź 2021, o 09:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Re: SmartFirma : zmiany na koncie klienta, zmiana rodzaju us
Szybka odpowiedź...
Ja osobiście nie lubię programów łączących wiele umów, blokujących możliwość zmiany na poszczególnych usługach. W przypadku Plusa, niestety(!!), nikt nie mówi która usługa jest podstawową uprawniającą do zniżek na pozostałych. Nikt nie doradza, nie informuje... Jeśli to są tylko telefony - na jednej fakturze - można dojść do tego analizując regulamin i najdroższą taryfę Tak - u Ciebie jest to najpewniej ten telefon z abonamentem 39 zł netto. Rezygnacja z niego spowoduje najpewniej cofnięcie rabatów
W przypadku mojej siostry np. w maju zmienialiśmy taryfy, zrobiliśmy cesję numeru jej męża na jej konto... Żeby korzystniej wychodziło. Byliśmy pewni, że na jeden z numerów będzie umowa główna - wskazany, który nie będzie w bliższej ani dalszej perspektywie likwidowany czy przenoszony. Co się okazało? Że nie telefoniczne umowy a umowa na TV satelitarną stała się umową główną!! Na pytanie - dlaczego nie wskazany numer telefonu? Bo tak wskazał system i pani konsultantka nic do powiedzenia nie ma!! Dobrze, że pytałem przed podpisaniem umowy. Dobrze, że umowa na TV raptem miesiąc czy dwa wcześniej była zmieniana i na podobny okres jest zawarta...
Ja osobiście nie lubię programów łączących wiele umów, blokujących możliwość zmiany na poszczególnych usługach. W przypadku Plusa, niestety(!!), nikt nie mówi która usługa jest podstawową uprawniającą do zniżek na pozostałych. Nikt nie doradza, nie informuje... Jeśli to są tylko telefony - na jednej fakturze - można dojść do tego analizując regulamin i najdroższą taryfę Tak - u Ciebie jest to najpewniej ten telefon z abonamentem 39 zł netto. Rezygnacja z niego spowoduje najpewniej cofnięcie rabatów
W przypadku mojej siostry np. w maju zmienialiśmy taryfy, zrobiliśmy cesję numeru jej męża na jej konto... Żeby korzystniej wychodziło. Byliśmy pewni, że na jeden z numerów będzie umowa główna - wskazany, który nie będzie w bliższej ani dalszej perspektywie likwidowany czy przenoszony. Co się okazało? Że nie telefoniczne umowy a umowa na TV satelitarną stała się umową główną!! Na pytanie - dlaczego nie wskazany numer telefonu? Bo tak wskazał system i pani konsultantka nic do powiedzenia nie ma!! Dobrze, że pytałem przed podpisaniem umowy. Dobrze, że umowa na TV raptem miesiąc czy dwa wcześniej była zmieniana i na podobny okres jest zawarta...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Witaj RGG,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, nazwa firmy oraz NIP?) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, nazwa firmy oraz NIP?) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ