Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Mipiast87
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 paź 2015, o 19:38

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Mipiast87 »

Jak dlugo trzeba czekac na odpowiedz z dzialu technicznego?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Basia_Plus »

Mipiast87,
Mipiast87 pisze:Jak dlugo trzeba czekac na odpowiedz z dzialu technicznego?
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Wrócę z informacją jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mipiast87
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 29 paź 2015, o 19:38

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Mipiast87 »

Dalej nie ma odpowiedzi??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Basia_Plus »

Mipiast87,

przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mipiast87
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 29 paź 2015, o 19:38

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Mipiast87 »

W BOK na str plusa po utworzeniu konta j zalogowaniu znalazlam numer odwolania(sprawy) domyslam sie tej o ktorej tutaj pisalam. Najpierw byl status "nierozwiazano" a potem "rozwiazano" . czy w zwiazku z tym problem zostal rozwiazany czy jak mam to rozumiec skoro tutaj nie dostalam zadnej odpowiedzi juz prawie przez 2tygodnie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Joanna_Plus »

Mipiast87,
Mipiast87 pisze:W BOK na str plusa po utworzeniu konta j zalogowaniu znalazlam numer odwolania(sprawy) domyslam sie tej o ktorej tutaj pisalam.
Zapewne dotyczy to korespondencji wysłanej do Magdy:
Magda_Plus pisze:Mipiast87 podaj mi przez ten formularz, swój numer telefonu.
Zmiana powinna już zostać przeprocesowana. Dysponujesz Plus Kodem 5 lub e-hasłem dla tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mipiast87
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 29 paź 2015, o 19:38

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Mipiast87 »

Posiadam e haslo. Dzisiaj wyslalam ponownie na probe sms UMOWA36 i otrzymalam wiadomosc zwrotna ze zmiana warunkow umowy zostala przyjęta do realizacji. Mam nadzieje ze teraz będzie juz dobrze.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Mipiast87,
- jeśli dysponujesz e-hasłem, to możesz sprawdzić datę obowiązywania kontraktu przez Mobilne Plus online
Sprawdź tam, czy już jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
monia2206
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 16:41

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: monia2206 »

Witam,
mam dokładnie ten sam problem co w tytule, data zawarcia umowy 12.04.2015 r. po wpisaniu UMOWA36 na numer 2601 dostalem zwrotny sms ze komenda niedostepna dla mojej oferty. Pakiet taryfowy 49,99/89,99, Taryfa 15F34
Nazwa promocji Kmk smartfon raty 24/36 sLTE NSEDS36B01. Próbowałem napisać do pomocy technicznej za pomocą formularza ale po wpisaniu całości nie mogłem utworzyć konta :-/ w związku z czym mój formularz szlak trafił. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj monia2206,

prześlij numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monia_11
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2018, o 00:21

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Monia_11 »

Witam, chciałabym przedłużyć umowę w ramach promocji z 24 miesięcy na 36 miesięcy. Kiedy można przedłużyć tę umowę? Chodzi mi o 64 dni. Czy te 64 dni mam liczyć od daty podpisania umowy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Monia_11,
Monia_11 pisze: Chodzi mi o 64 dni. Czy te 64 dni mam liczyć od daty podpisania umowy?
Zmiana warunków kontraktu, polegająca na wydłużeniu terminu umowy do 36 miesięcy, jest możliwa po zakończeniu 64 dnia czasu oznaczonego umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monia_11
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2018, o 00:21

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Monia_11 »

Dziękuję za odpowiedź.
A ten czas oznaczony umową to liczyć od dnia w którym podpisałam umowę czy od dnia przejścia z innej sieci do waszej sieci Plus?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament

Post autor: Marta_Plus »

Monia_11,
Monia_11 pisze:A ten czas oznaczony umową to liczyć od dnia w którym podpisałam umowę czy od dnia przejścia z innej sieci do waszej sieci Plus?
Od dnia podpisania umowy. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ