Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 paź 2015, o 19:38
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Jak dlugo trzeba czekac na odpowiedz z dzialu technicznego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Mipiast87,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Wrócę z informacją jak tylko otrzymam odpowiedź.Mipiast87 pisze:Jak dlugo trzeba czekac na odpowiedz z dzialu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Dalej nie ma odpowiedzi??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Mipiast87,
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
W BOK na str plusa po utworzeniu konta j zalogowaniu znalazlam numer odwolania(sprawy) domyslam sie tej o ktorej tutaj pisalam. Najpierw byl status "nierozwiazano" a potem "rozwiazano" . czy w zwiazku z tym problem zostal rozwiazany czy jak mam to rozumiec skoro tutaj nie dostalam zadnej odpowiedzi juz prawie przez 2tygodnie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Mipiast87,
Zapewne dotyczy to korespondencji wysłanej do Magdy:Mipiast87 pisze:W BOK na str plusa po utworzeniu konta j zalogowaniu znalazlam numer odwolania(sprawy) domyslam sie tej o ktorej tutaj pisalam.
Zmiana powinna już zostać przeprocesowana. Dysponujesz Plus Kodem 5 lub e-hasłem dla tego numeru?Magda_Plus pisze:Mipiast87 podaj mi przez ten formularz, swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Posiadam e haslo. Dzisiaj wyslalam ponownie na probe sms UMOWA36 i otrzymalam wiadomosc zwrotna ze zmiana warunkow umowy zostala przyjęta do realizacji. Mam nadzieje ze teraz będzie juz dobrze.
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Mipiast87,
- jeśli dysponujesz e-hasłem, to możesz sprawdzić datę obowiązywania kontraktu przez Mobilne Plus online
Sprawdź tam, czy już jest OK.
- jeśli dysponujesz e-hasłem, to możesz sprawdzić datę obowiązywania kontraktu przez Mobilne Plus online
Sprawdź tam, czy już jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Witam,
mam dokładnie ten sam problem co w tytule, data zawarcia umowy 12.04.2015 r. po wpisaniu UMOWA36 na numer 2601 dostalem zwrotny sms ze komenda niedostepna dla mojej oferty. Pakiet taryfowy 49,99/89,99, Taryfa 15F34
Nazwa promocji Kmk smartfon raty 24/36 sLTE NSEDS36B01. Próbowałem napisać do pomocy technicznej za pomocą formularza ale po wpisaniu całości nie mogłem utworzyć konta w związku z czym mój formularz szlak trafił. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiam.
mam dokładnie ten sam problem co w tytule, data zawarcia umowy 12.04.2015 r. po wpisaniu UMOWA36 na numer 2601 dostalem zwrotny sms ze komenda niedostepna dla mojej oferty. Pakiet taryfowy 49,99/89,99, Taryfa 15F34
Nazwa promocji Kmk smartfon raty 24/36 sLTE NSEDS36B01. Próbowałem napisać do pomocy technicznej za pomocą formularza ale po wpisaniu całości nie mogłem utworzyć konta w związku z czym mój formularz szlak trafił. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Witam, chciałabym przedłużyć umowę w ramach promocji z 24 miesięcy na 36 miesięcy. Kiedy można przedłużyć tę umowę? Chodzi mi o 64 dni. Czy te 64 dni mam liczyć od daty podpisania umowy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Witaj Monia_11,
Zmiana warunków kontraktu, polegająca na wydłużeniu terminu umowy do 36 miesięcy, jest możliwa po zakończeniu 64 dnia czasu oznaczonego umowy.Monia_11 pisze: Chodzi mi o 64 dni. Czy te 64 dni mam liczyć od daty podpisania umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Dziękuję za odpowiedź.
A ten czas oznaczony umową to liczyć od dnia w którym podpisałam umowę czy od dnia przejścia z innej sieci do waszej sieci Plus?
A ten czas oznaczony umową to liczyć od dnia w którym podpisałam umowę czy od dnia przejścia z innej sieci do waszej sieci Plus?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedluzenie okresu promocyjnego-abonament
Monia_11,
Od dnia podpisania umowy.Monia_11 pisze:A ten czas oznaczony umową to liczyć od dnia w którym podpisałam umowę czy od dnia przejścia z innej sieci do waszej sieci Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ