Teraz jest 30 mar 2017, o 01:48

Zostaw Kontakt




Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dixi

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 7

Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post1 sty 2016, o 23:56

Witam. Mam problem z zalogowaniem sie. Dostałam Plus Kod w pierwszej fakturze. Po wpisaniu nr telefonu i kodu wyskakuje że mam wpisać "stare haslo" i " nowe haslo ". Co mam wpisać w pole " stare haslo" skoro nie mwm żadnego hasła, a jak wpisuje plus kod to jest komunikat " zlecenie nie powiodło się". Raz gdy nie miałam jeszcze faktury i plus kodu udalo mi się zalogować do Plus Online ale teraz się nie da.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3660
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 336 razy

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post4 sty 2016, o 10:14

Dixi,
- jako "stare hasło" wpiuje ten Plus Kod z pierwszej faktury lub jasło otrzymane SMS-em. A nowe już sama wymyślasz.
Jeśli już raz Ci się udało zalogować to znaczy że hasło musiałaś już zmienić.
Zapewne dlatego teraz masz ten komunikat, gdy wpisujesz Plus Kod z pierwszej faktury.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

shalashaska

Prawie PlusManiak

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): 26 lut 2013, o 19:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: bezlimitu
  • Model telefonu: i9300

problemy

Post6 lip 2016, o 13:08

1. Nie mogę zalogować się do plusonline bo zapomniałem ehasło.
2. Nie mogę odzyskać hasło bo strona każe mi się zalogować do plus online(patrz wyżej)
3. Plus nie mógł doręczyć faktury na mój email, prosi o podanie aktywnego email (to chyba żart, email mi działa świetnie)
Ostatnio edytowano 6 lip 2016, o 13:18 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1681
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 136 razy

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post6 lip 2016, o 13:51

shalashaska ,

informacje jak uzyskać nowe e-hasło znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3321.
shalashaska napisał(a): Plus nie mógł doręczyć faktury na mój email, prosi o podanie aktywnego email (to chyba żart, email mi działa świetnie)

Czy wcześniej na ten adres faktury były dostarczane? Poprawność adresu @ możesz zweryfikować dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

shalashaska

Prawie PlusManiak

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): 26 lut 2013, o 19:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: bezlimitu
  • Model telefonu: i9300

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post6 lip 2016, o 14:05

Tak wcześniej były wysyłane faktury na ten email. Podałaś mi linka który już wcześniej odwiedziłem i każe on mi się zalogować, ale ja nie znam swojego ehasła.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1681
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 136 razy

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post6 lip 2016, o 15:08

shalashaska,

e-hasło możesz uzyskać poprzez kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta 601102601. Konsultant wygeneruje Ci e-hasło, które otrzymasz SMS-em na podany numer telefonu, możesz także wysłać maila na adres: bok@plus.pl podając w zgłoszeniu swoje dane oraz PESEL, a także w każdym naszym punkcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 22 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post3 sie 2016, o 19:03

Od kilku dni nie mogę zalogować się na plus online zarówno w komputerze, jak i aplikacji mobilnej. Co dziwne problem dotyczy tylko jednego z trzech posiadanych numerów. Przy każdej próbie wyskakuje komunikat "Nieoczekiwany błąd serwera. Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania". W przypadku innych numerów problem nie występuje. Proszę o pomoc bo zależy mi na dostępie do tego numeru poprzez plus online.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17650
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1416 razy

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post4 sie 2016, o 09:42

g-rs,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- modelem aparatu + wersję oprogramowania,
- datę i godzinę ostatniej próby logowania.

Przekaże wówczas sprawę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 22 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post4 sie 2016, o 18:53

Dzisiaj aplikacja działa. Można się zalogować.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17650
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1416 razy

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post5 sie 2016, o 10:48

g-rs,
g-rs napisał(a):Dzisiaj aplikacja działa. Można się zalogować.

Dziękuję za weryfikację oraz informację zwrotną i najmocniej przepraszam za powstałe utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

edytaPa

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 paź 2016, o 09:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

aplikacja plus online problemy

Post9 paź 2016, o 13:03

Witam. Od pewnego czasu nie mogę zarejestrować się do aplikacji plus online. Pojawia się komunikat "Nie udało się zweryfikować wersji aplikacji". Włączyłam aktualizację i nie ma poprawy. Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4253
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 145 razy
    Otrzymał podziękowań: 347 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: aplikacja plus online problemy

Post9 paź 2016, o 13:12

Offline
Avatar użytkownika

edytaPa

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 paź 2016, o 09:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: aplikacja plus online problemy

Post9 paź 2016, o 15:03

Dziękuję
Ostatnio edytowano 10 paź 2016, o 11:10 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1681
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 136 razy

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

Post10 paź 2016, o 11:14

edytaPa,

przepraszamy za utrudnienia. W ostatnim czasie występowały problemy z logowaniem do aplikacji Plus online. Aktualnie problem nie powinien już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Focus

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 7 maja 2016, o 11:39
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+Moja Firma
  • Model telefonu: HONOR 5x

pakiet internetowy

Post27 paź 2016, o 11:39

Czy moglibyście napisać stosowne zgłoszenie do działu technicznego żeby usunięto usterkę
ponieważ od kilku dni poprzez plus online nie mogę sprawdzić wielkości pakietu internetowego gdyż system pokazuje że nie posiadam takowego i jest to trochę irytujące
Ostatnio edytowano 27 paź 2016, o 11:56 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości