Strona 1 z 7

Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 2 sty 2016, o 00:56
autor: Dixi
Witam. Mam problem z zalogowaniem sie. Dostałam Plus Kod w pierwszej fakturze. Po wpisaniu nr telefonu i kodu wyskakuje że mam wpisać "stare haslo" i " nowe haslo ". Co mam wpisać w pole " stare haslo" skoro nie mwm żadnego hasła, a jak wpisuje plus kod to jest komunikat " zlecenie nie powiodło się". Raz gdy nie miałam jeszcze faktury i plus kodu udalo mi się zalogować do Plus Online ale teraz się nie da.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 4 sty 2016, o 11:14
autor: Ewa_Plus
Dixi,
- jako "stare hasło" wpiuje ten Plus Kod z pierwszej faktury lub jasło otrzymane SMS-em. A nowe już sama wymyślasz.
Jeśli już raz Ci się udało zalogować to znaczy że hasło musiałaś już zmienić.
Zapewne dlatego teraz masz ten komunikat, gdy wpisujesz Plus Kod z pierwszej faktury.

problemy

: 6 lip 2016, o 14:08
autor: shalashaska
1. Nie mogę zalogować się do plusonline bo zapomniałem ehasło.
2. Nie mogę odzyskać hasło bo strona każe mi się zalogować do plus online(patrz wyżej)
3. Plus nie mógł doręczyć faktury na mój email, prosi o podanie aktywnego email (to chyba żart, email mi działa świetnie)

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 6 lip 2016, o 14:51
autor: Basia_Plus
shalashaska ,

informacje jak uzyskać nowe e-hasło znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3321.
shalashaska pisze: Plus nie mógł doręczyć faktury na mój email, prosi o podanie aktywnego email (to chyba żart, email mi działa świetnie)
Czy wcześniej na ten adres faktury były dostarczane? Poprawność adresu @ możesz zweryfikować dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta 601102601.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 6 lip 2016, o 15:05
autor: shalashaska
Tak wcześniej były wysyłane faktury na ten email. Podałaś mi linka który już wcześniej odwiedziłem i każe on mi się zalogować, ale ja nie znam swojego ehasła.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 6 lip 2016, o 16:08
autor: Basia_Plus
shalashaska,

e-hasło możesz uzyskać poprzez kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta 601102601. Konsultant wygeneruje Ci e-hasło, które otrzymasz SMS-em na podany numer telefonu, możesz także wysłać maila na adres: bok@plus.pl podając w zgłoszeniu swoje dane oraz PESEL, a także w każdym naszym punkcie.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 3 sie 2016, o 20:03
autor: g-rs
Od kilku dni nie mogę zalogować się na plus online zarówno w komputerze, jak i aplikacji mobilnej. Co dziwne problem dotyczy tylko jednego z trzech posiadanych numerów. Przy każdej próbie wyskakuje komunikat "Nieoczekiwany błąd serwera. Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania". W przypadku innych numerów problem nie występuje. Proszę o pomoc bo zależy mi na dostępie do tego numeru poprzez plus online.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 4 sie 2016, o 10:42
autor: Joanna_Plus
g-rs,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- modelem aparatu + wersję oprogramowania,
- datę i godzinę ostatniej próby logowania.

Przekaże wówczas sprawę do techników.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 4 sie 2016, o 19:53
autor: g-rs
Dzisiaj aplikacja działa. Można się zalogować.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 5 sie 2016, o 11:48
autor: Joanna_Plus
g-rs,
g-rs pisze:Dzisiaj aplikacja działa. Można się zalogować.
Dziękuję za weryfikację oraz informację zwrotną i najmocniej przepraszam za powstałe utrudnienia.

aplikacja plus online problemy

: 9 paź 2016, o 14:03
autor: edytaPa
Witam. Od pewnego czasu nie mogę zarejestrować się do aplikacji plus online. Pojawia się komunikat "Nie udało się zweryfikować wersji aplikacji". Włączyłam aktualizację i nie ma poprawy. Proszę o pomoc

Re: aplikacja plus online problemy

: 9 paź 2016, o 14:12
autor: habish

Re: aplikacja plus online problemy

: 9 paź 2016, o 16:03
autor: edytaPa
Dziękuję

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 10 paź 2016, o 12:14
autor: Basia_Plus
edytaPa,

przepraszamy za utrudnienia. W ostatnim czasie występowały problemy z logowaniem do aplikacji Plus online. Aktualnie problem nie powinien już występować.

pakiet internetowy

: 27 paź 2016, o 12:39
autor: Focus
Czy moglibyście napisać stosowne zgłoszenie do działu technicznego żeby usunięto usterkę
ponieważ od kilku dni poprzez plus online nie mogę sprawdzić wielkości pakietu internetowego gdyż system pokazuje że nie posiadam takowego i jest to trochę irytujące