Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

pablo40 w celu wyjaśnienia wszystkich wątpliwości związanych z fakturą, proponuję, aby ciocia wysłała e-mail na adres bok@plus.pl. Internetowa Obsługa Klienta będzie mogła sprawdzić, jak wyglądają płatności i udzielić stosownych odpowiedzi.
Jeśli aktywowana była e-faktura, to wszystkie pliki z dotychczas wystawionymi rachunkami będą dostępne w aplikacji Plus online. Nie ma usługi pozwalającej na wysyłanie duplikatów faktur na adres e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
voytekf
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 7 gru 2012, o 11:54

SMS na numer 60968

Post autor: voytekf »

Witam,
własnie dostałem smsa z informacją o fakturze i kwota była prawie 2 razy większą niż powinna (ponad 300zł). Sprawdzając rachunek szczegółowy okazało się ze jest trochę smsów na numer 60968 gdzie jeden kosztuje 11,07zł - oczywiście ja nic takiego nie wysyłałem.
Po szybkiej rozmowie z panią z Plusa dowiedziałem się ze sam sobie aktywowałem jakieś subskrypcje i ona może je tylko wyłączyć. Podobno można aktywować subskrypcje klikając na reklamę w internecie lub OTRZYMUJĄC jakiegoś smsa. Klikałem pewnie na mnóstwo reklam ale świadomie na pewno nie włączyłem sobie żadnego gówna! Jeżeli tak łatwo włączyć coś u was to w takim razie proszę o udostępnienie reklamy która zakończy moją przygodę (wieloletnią) z wami w trybie natychmiastowym
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, o 16:36 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków ze względu na podobną tematykę
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

voytekf jeśli nie zgadzasz się z wysokością faktury i masz wątpliwości, co do naliczenia opłat za subskrypcje proponuję Ci złożenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
voytekf
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 7 gru 2012, o 11:54

Re: Faktura

Post autor: voytekf »

trudno żebym nie miał skoro bez mojej wiedzy i zgody ponad 100zł mam większą fakture
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: SMS na numer 60968

Post autor: Andrzej62 »

voytekf pisze:Witam,
własnie dostałem smsa z informacją o fakturze i kwota była prawie 2 razy większą niż powinna (ponad 300zł). Sprawdzając rachunek szczegółowy okazało się ze jest trochę smsów na numer 60968 gdzie jeden kosztuje 11,07zł - oczywiście ja nic takiego nie wysyłałem.
Po szybkiej rozmowie z panią z Plusa dowiedziałem się ze sam sobie aktywowałem jakieś subskrypcje i ona może je tylko wyłączyć. Podobno można aktywować subskrypcje klikając na reklamę w internecie lub OTRZYMUJĄC jakiegoś smsa. Klikałem pewnie na mnóstwo reklam ale świadomie na pewno nie włączyłem sobie żadnego gówna! Jeżeli tak łatwo włączyć coś u was to w takim razie proszę o udostępnienie reklamy która zakończy moją przygodę (wieloletnią) z wami w trybie natychmiastowym
voytekf, witaj w klubie :-D
Polecam przeczytać moje posty w tym wątku
Opisałem tam krok po kroku, co zrobić. Dla ścisłości, forsa którą obciążyli Twoją fakture, jest nie do odzyskania.
Żadne reklamacje nie pomogą. Po prostu "zgodziłeś się" na subskrypcje i "cześć gajowy" :mrgreen:
To Twój "wkład" w rozwój

edit.
A najśmieszniejsze jest to, że PŁACISZ ZA SMS PRZYCHODZĄCY.
Ale jak głosi stare porzekadło: "chytry dwa razy traci". Blokada permanentna ogranicza też sms premium wychodzące czyli te na wszelkie fundacje itd.
Przykre ale prawdziwe.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Faktura

Post autor: habish »

voytekf
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 7 gru 2012, o 11:54

Re: Faktura

Post autor: voytekf »

Dobra wysłanie im smsa niechcąco jestem w stanie zrozumieć ale aktywacja przez kanał internet czyli otwarcie jakiejś reklamy i klikniecie tam czegoś to już jest wg mnie przesada. Równie dobrze sama ta firma może wprowadzić sobie mój telefon gdzieś tam i sobie to kliknąć i co wtedy nawet ja nic nie muszę robić
inna sprawa na koncie w Plusie wczoraj po 14 mam pozycje własnie z sms premium za 11.07 a na 100% żadnego smsa nie dostałem wtedy bo już byłem wkurzony wielkością faktury i całym tym problemem wiec zauważył bym dziwnego smsa...

wczoraj reklamacje złożyłem i zobaczę ale tego tak nie zostawię. Wg mnie takie subskrypcje powinny być aktywowane poprzez jakieś potwierdzenie kodu 5plus czy innego - ja na pewno nic takiego nie potwierdzałem!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

voytekf,
- możesz założyć sobie blokadę na takie serwisy w postaci limitu kwotowego (ten limit może być np. 0 zł). Tutaj znajdziesz więcej informacji.

Jeśli posiadasz numer zgłoszenia (reklamacji) to mogłabym poprosić o przyśpieszenie rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
voytekf
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 7 gru 2012, o 11:54

Re: Faktura

Post autor: voytekf »

napisałem PW
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

voytekf,
- dziękuję, mam już maila od Ciebie. Wysłałam interwencję do Departamentu Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
voytekf
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 7 gru 2012, o 11:54

Re: Faktura

Post autor: voytekf »

bardzo dziękuje
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Faktura

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus pisze:.../Jeśli posiadasz numer zgłoszenia (reklamacji) to mogłabym poprosić o przyśpieszenie rozpatrzenia.
Ewa_Plus, dla mnie to trochę niezrozumiałe. Miałem prawie [a nawet więcej niż prawie] identyczną sytuacje jak @voytekf i w trakcie zgłaszania blokady [opisywałem to] zostałem poinformowany, że kwota którą została obciążona moja faktura za przychodzący premium sms [sic!] nie podlega reklamacji i nie zostanie anulowana.
Czy zostałem wprowadzony świadomie w błąd?
Nie chodzi mi o te kilka złotych, tylko o wybiórcze informowanie klienta
Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej62 jeśli nie zgadzasz się z kwotą pieniędzy naliczoną na fakturze, to możesz ją reklamować.
Nie sądzę, aby celowo wprowadzono Cię w błąd, w momencie kiedy opisywałeś całą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Faktura

Post autor: Andrzej62 »

Ok, może zbyt pochopnie nazwałem to "świadomie wprowadzony w błąd", była to raczej sugestia w stylu "... rozumie pan, że kwota za ten sms [premium] została już doliczona jako [wykonane połączenie??] do rachunku i nie zostanie zwrócona?"
Nie będę się powtarzał, w jaki sposób ta kwota została "pobrana" bo dzisiaj jest wigilia wigilii i nie powinno się [nadmiernie] bluźnić.
Tak samo jak nie mam w zwyczaju nagrywać rozmowy z BOK, tego czy innego operatora bo to żaden "dowód" który można wykorzystać a z pamięci nie potrafię dosłownie odtworzyć przebiegu rozmowy. A jeśli tym bardziej znalazłem się akurat w tej grupie dzwoniących, którzy "wpadli do worka" pod nazwą "informujemy, że niektóre rozmowy mogą być nagrywane" to od razu jestem na straconej pozycji.
Po prostu, gdybym dowiedział się wtedy [w trakcie rozmowy] że mogę jak najbardziej reklamować "podstępnie" bo bez mojej zgody [w tym wypadku, żony] opłatę za sms premium, to na pewno bym to zrobił
Ale tak się nie stało
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej62 żona może reklamować kwotę z danej faktury o ile nie minęło 12 miesięcy od dnia jej udostępnienia lub doręczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ