czy posiadasz numer zgłoszenia?MarcinStrzelczyk pisze:Zgłosiłem.
Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
MarcinStrzelczyk,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
Re: Faktura
Zgłoszenie przez bok@plus.pl: 180320-001852
Zgłoszenie przez infolinię: niestety nie
nr klienta 1XXXXXXX
pod koniec listopada 2017 r. złożyłem wypowiedzenie umowy.
6 marca 2018 r. przedłużyłem umowę poprzez infolinię dział utrzymania klienta.
8 marca kurier dostarczył nową umowę i telefon
10 marca aktywowałem nową kartę sim
17 marca dostałem sms, że od dzisiaj nowe warunki umowy
19 marca pobrałem fakturę i zaniepokoiło mnie, ze numer rozliczony do 21 marca 2018 r. (do tego dnia była stara umowa)
zgłosiłem to na bok (180320-001852)
21 marca numer został zablokowany
na infolini powiedzieli, że w momencie przedłużenia umowy, moja rezygnacja powinna być anulowana, a nie była
22 marca mam informację, że mój nr mam możliwość zarejestrować jako numer na kartę
pomóżcie, odblokujcie numer, mam aktualną umowę
Zgłoszenie przez infolinię: niestety nie
nr klienta 1XXXXXXX
pod koniec listopada 2017 r. złożyłem wypowiedzenie umowy.
6 marca 2018 r. przedłużyłem umowę poprzez infolinię dział utrzymania klienta.
8 marca kurier dostarczył nową umowę i telefon
10 marca aktywowałem nową kartę sim
17 marca dostałem sms, że od dzisiaj nowe warunki umowy
19 marca pobrałem fakturę i zaniepokoiło mnie, ze numer rozliczony do 21 marca 2018 r. (do tego dnia była stara umowa)
zgłosiłem to na bok (180320-001852)
21 marca numer został zablokowany
na infolini powiedzieli, że w momencie przedłużenia umowy, moja rezygnacja powinna być anulowana, a nie była
22 marca mam informację, że mój nr mam możliwość zarejestrować jako numer na kartę
pomóżcie, odblokujcie numer, mam aktualną umowę
Ostatnio zmieniony 22 mar 2018, o 11:50 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrylam numer konta
Powód: Ukrylam numer konta
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
MarcinStrzelczyk,
poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
Re: Faktura
Jak długo przyjdzie mi czekać na wyjaśnienie sprawy? Co powinienem w tej sytuacji zrobić?Basia_Plus pisze:MarcinStrzelczyk,
poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
MarcinStrzelczyk,
damy Ci znać, jak tylko będziemy coś więcej wiedzieć.
damy Ci znać, jak tylko będziemy coś więcej wiedzieć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
Re: Faktura
Po 17 latach sieć Plus wywaliła mi numer, ale zostawiła na koncie raty za telefon :(. Jestem wściekły. Od wczoraj straciłem sporo kasy, bo klienci do mnie nie mogą się dodzwonić. I bądź tu wierny sieci, która i tak cię wy......
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
MarcinStrzelczyk,
przepraszam Cię za napotkane niedogodności. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam Cię za napotkane niedogodności. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
Re: Faktura
Interwencja poskutkowała. Numer aktywny. Dostałem także bonusa :) Dziękuję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
MarcinStrzelczyk,
to dobra wiadomość, cieszę się że mogłam pomóc.MarcinStrzelczyk pisze:Interwencja poskutkowała. Numer aktywny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja Faktura
Otrzymałem Fakturę korygującą 1803040000621/KOR/557505 z dnia 06.03.2018 roku na ( 0 zł ). Logując się do panelu ciągle ma zaległości nie zapłaconą błędnie wystawiona fakturę. Proszę o spowodowanie, aby w panelu była prawidłowa wartość czyli 0 zł.
Nr klienta 2XXXXXXX
Nr klienta 2XXXXXXX
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, o 09:55 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat, ukryłam numer konta.
Powód: połączono wątki- podobny temat, ukryłam numer konta.
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Joanna, mam jeszcze pytanie odnośnie wifi calling. Czy można aktywować w mojej obecnej taryfie tzn Plush abo? Pytam ponieważ mam problem z zasięgiem w miejscu zamieszkania. Pzdr
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, o 10:26 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
tmin,
tmin pisze:Otrzymałem Fakturę korygującą
jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględnia tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy zostanie uwzględniona kwota korekty.tmin pisze:Logując się do panelu ciągle ma zaległości nie zapłaconą błędnie wystawiona fakturę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Płatność za zieloną fakturę w sieci PLUSH.
Witam! Mam zamiar kupić abonament PLUSH na czas nieokreślony za 25 zł miesięcznie. Abonament chciałbym z zieloną fakturą jednakże chciałbym się dowiedzieć dokładnie jakim sposobem tą fakturę mogę opłacić? Ponieważ nie mam konta internetowego w swoim banku i nie wiem czy jest jakiś inny sposób czy może muszę założyć to konto internetowe żeby móc opłacić tą fakturę?
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2018, o 12:34 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Re: Płatność za zieloną fakturę w sieci PLUSH.
Zieloną fakturę, jeśli nie posiadasz konta internetowego opłacisz w sposób tradycyjny tzn. do faktury dołączony jest druk płatności, który możesz wydrukować lub przepisać dane na papierowy blankiet i dokonać płatności gotówkowej w banku lub na poczcie.
Innym sposobem płatności jest zalogowanie się do Plus online i dokonanie płatności kartą kredytową, debetową.
http://www.plus.pl/uslugi/platnosci
Innym sposobem płatności jest zalogowanie się do Plus online i dokonanie płatności kartą kredytową, debetową.
http://www.plus.pl/uslugi/platnosci
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Opłaty za dodatkowe usługi nigdy nie aktywowane - Zaplium
Witam, dostałem dziś f-rę od Plusa, wyższą o 36,90zł niż zwykle. Dodało mi w innych usługach "Zaplium". Z tego co widzę to jakiś portal z filmami. Generalnie wygląda na wyłudzenie. Nawet nr telefonu jaki tam podają jest taki sam jak podawany do innego serwisu, na temat którego znalazłem cały wątek w Orange - że oszuści i wyłudzacze. Z serwisem Zaplium oczywiście nie mam nic wspólnego. Sprawdziłem w smsach, że faktycznie przyszedł jakiś z loginem i hasłem. Ale nic nie odpisywałem i nigdy na takiej stronie nie byłem. W ogóle data i godzina tego SMSa pokazuje moment, gdy byłem na nartach, dokładnie na stoku narciarskim. Fizycznie - bez możliwości dokonania takiej subskrypcji.
Zgłosiłem w BOKu reklamację tej usługi. Na forach jednak czytam niepokojące informacje, że operatorzy się odcinają od tego. Że klient zawarł umowę z kimś zewnętrznym i to u niego trzeba reklamować. No ale wiadomo, że jak serwis jest po to, żeby oszukiwać to, żadnej reklamacji z nim się nie załatwi. Jednocześnie to operator wystawia mi fakturę za coś czego nigdy nie zamawiałem. Czy ktoś już "przechodził" taką sprawę i może podpowiedzieć?
Szczerze powiedziawszy - strach się bać. Jestem wyczulony na odpowiadanie na smsy premium czy potwierdzanie czegokolwiek albo klikanie w różne reklamy lub alerty "WIRUS coś tam coś tam". W tym przypadku, wszystko odbyło się kompletnie poza mną...
Zgłosiłem w BOKu reklamację tej usługi. Na forach jednak czytam niepokojące informacje, że operatorzy się odcinają od tego. Że klient zawarł umowę z kimś zewnętrznym i to u niego trzeba reklamować. No ale wiadomo, że jak serwis jest po to, żeby oszukiwać to, żadnej reklamacji z nim się nie załatwi. Jednocześnie to operator wystawia mi fakturę za coś czego nigdy nie zamawiałem. Czy ktoś już "przechodził" taką sprawę i może podpowiedzieć?
Szczerze powiedziawszy - strach się bać. Jestem wyczulony na odpowiadanie na smsy premium czy potwierdzanie czegokolwiek albo klikanie w różne reklamy lub alerty "WIRUS coś tam coś tam". W tym przypadku, wszystko odbyło się kompletnie poza mną...
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2018, o 12:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat