Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

IzabelaR88,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam Departament Reklamacji o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Faktura

Post autor: IzabelaR88 »

Zostałam poinformowana telefonicznie o wystawieniu stosownej faktury, podejrzewam, że korygującej, ale do tej pory jej nie otrzymałam. Płatność mam do 01.02.2017r. i nie wiem co mam robić, czy czekać, czy wpłacić tyle ile jest podane błędnie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

IzabelaR88,

jeżeli złożyłaś reklamację, to zasada jest taka, że powinnaś zapłacić z danej faktury niekwestionowaną przez Ciebie kwotę z rachunku. Korekta będzie widoczna dopiero na fakturze po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
terasabos
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 20 sty 2017, o 22:24

Re: Faktura

Post autor: terasabos »

Jak przedłużyło się umowę na abonament telefoniczny bez e-faktury, to czy po włączeniu jej w późniejszym terminie dostaje się abonament niższy o 10 zł?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

terasabos,
- tak, jeśli później w trakcie kontraktu włączysz e-fakturę, to rabat 10 zł wskoczy automatycznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Canthia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 lut 2014, o 19:17

Re: Faktura

Post autor: Canthia »

Witam.
Dostałam fakturę korygującą. W plus online jest widziana jako -49.90zł do zapłaty do dnia 15.02. Jednak wszystkie poprzednie faktury już zapłaciłam. Czy to oznacza, że mam zapłacić kolejną fakturę pomniejszoną o tę kwotę?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Canthia,
Canthia pisze:Czy to oznacza, że mam zapłacić kolejną fakturę pomniejszoną o tę kwotę?
jeśli bieżąca faktura została opłacona, to kolejną fakturę możesz pomniejszyć o kwotę korygowaną i różnicę wpłacić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Canthia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 lut 2014, o 19:17

Re: Faktura

Post autor: Canthia »

Dziękuję ;)
Robaczek23
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2017, o 13:53

Brak Faktury

Post autor: Robaczek23 »

Witam z dn.31.01.2017 roku przeszedłem do innej sieci komórkowej wraz z tym dniem zostało mi usunięte konto na PLUS ONLINE oraz Nie Dostałem sms,e-maila wraz z danymi do zapłacenia rachunku za STYCZEŃ Czy zostaną mi doliczone odsetki , jak mam zapłacić za ten okres skoro nie mam zadnych danych CO mam robic ??
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, o 14:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Robaczek23,

ostatnia faktura jest wysyłana w formie papierowej. Jeżeli dotychczas nie otrzymałeś faktury, informacje odnośnie rachunku możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Canthia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 lut 2014, o 19:17

Re: Faktura

Post autor: Canthia »

Witam serdecznie.
Z racji tego że na BOK ciężko jest się dodzwonić mam pytanie. Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament, mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu. Jest możliwość jakość rozwiązać ten problem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Faktura

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Canthia,
Canthia pisze:Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament
Sprawa dotyczy nowej aktywacji/przedłużenia umowy? Czy chodzi o pierwszą fakturę dla tego numeru?
Canthia pisze:mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu.
Jaką usługę tam posiadasz?
Canthia pisze:Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament, mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu.
Podaj proszę wielkość wybranych abonamentów na tych dwóch umowach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinga.karolina
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 mar 2017, o 06:07

Re: Faktura

Post autor: kinga.karolina »

Dzień dobry,
sprawa ma się tak: przeszłam z karty na abonament 29 zł + opłata za telefon, kilka dni temu dostałam fakturę (zieloną) w wysokości 21,30zł-opłata za usługi telekomunikacyjne, a powinnam płacić razem 50 zł. O co tutaj chodzi?
Liczę na szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Faktura

Post autor: habish »

Na fakturze masz wszystko wyszczególnione przecież. :-)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

kinga.karolina jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości do swojej faktury, to proponuję Ci przesłanie zapytania przez ten formularz do Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ