Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
IzabelaR88,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam Departament Reklamacji o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam Departament Reklamacji o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Faktura
Zostałam poinformowana telefonicznie o wystawieniu stosownej faktury, podejrzewam, że korygującej, ale do tej pory jej nie otrzymałam. Płatność mam do 01.02.2017r. i nie wiem co mam robić, czy czekać, czy wpłacić tyle ile jest podane błędnie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
IzabelaR88,
jeżeli złożyłaś reklamację, to zasada jest taka, że powinnaś zapłacić z danej faktury niekwestionowaną przez Ciebie kwotę z rachunku. Korekta będzie widoczna dopiero na fakturze po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
jeżeli złożyłaś reklamację, to zasada jest taka, że powinnaś zapłacić z danej faktury niekwestionowaną przez Ciebie kwotę z rachunku. Korekta będzie widoczna dopiero na fakturze po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Jak przedłużyło się umowę na abonament telefoniczny bez e-faktury, to czy po włączeniu jej w późniejszym terminie dostaje się abonament niższy o 10 zł?
Re: Faktura
terasabos,
- tak, jeśli później w trakcie kontraktu włączysz e-fakturę, to rabat 10 zł wskoczy automatycznie.
- tak, jeśli później w trakcie kontraktu włączysz e-fakturę, to rabat 10 zł wskoczy automatycznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam.
Dostałam fakturę korygującą. W plus online jest widziana jako -49.90zł do zapłaty do dnia 15.02. Jednak wszystkie poprzednie faktury już zapłaciłam. Czy to oznacza, że mam zapłacić kolejną fakturę pomniejszoną o tę kwotę?
Dostałam fakturę korygującą. W plus online jest widziana jako -49.90zł do zapłaty do dnia 15.02. Jednak wszystkie poprzednie faktury już zapłaciłam. Czy to oznacza, że mam zapłacić kolejną fakturę pomniejszoną o tę kwotę?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Canthia,
jeśli bieżąca faktura została opłacona, to kolejną fakturę możesz pomniejszyć o kwotę korygowaną i różnicę wpłacić.Canthia pisze:Czy to oznacza, że mam zapłacić kolejną fakturę pomniejszoną o tę kwotę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 13:53
Brak Faktury
Witam z dn.31.01.2017 roku przeszedłem do innej sieci komórkowej wraz z tym dniem zostało mi usunięte konto na PLUS ONLINE oraz Nie Dostałem sms,e-maila wraz z danymi do zapłacenia rachunku za STYCZEŃ Czy zostaną mi doliczone odsetki , jak mam zapłacić za ten okres skoro nie mam zadnych danych CO mam robic ??
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, o 14:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Robaczek23,
ostatnia faktura jest wysyłana w formie papierowej. Jeżeli dotychczas nie otrzymałeś faktury, informacje odnośnie rachunku możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
ostatnia faktura jest wysyłana w formie papierowej. Jeżeli dotychczas nie otrzymałeś faktury, informacje odnośnie rachunku możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam serdecznie.
Z racji tego że na BOK ciężko jest się dodzwonić mam pytanie. Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament, mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu. Jest możliwość jakość rozwiązać ten problem?
Z racji tego że na BOK ciężko jest się dodzwonić mam pytanie. Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament, mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu. Jest możliwość jakość rozwiązać ten problem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Witaj Canthia,
Sprawa dotyczy nowej aktywacji/przedłużenia umowy? Czy chodzi o pierwszą fakturę dla tego numeru?Canthia pisze:Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament
Jaką usługę tam posiadasz?Canthia pisze:mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu.
Podaj proszę wielkość wybranych abonamentów na tych dwóch umowach.Canthia pisze:Nie nalicza mi się do faktury rabat -50% na abonament, mimo iż jestem klientem Cyfrowego Polsatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 mar 2017, o 06:07
Re: Faktura
Dzień dobry,
sprawa ma się tak: przeszłam z karty na abonament 29 zł + opłata za telefon, kilka dni temu dostałam fakturę (zieloną) w wysokości 21,30zł-opłata za usługi telekomunikacyjne, a powinnam płacić razem 50 zł. O co tutaj chodzi?
Liczę na szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
sprawa ma się tak: przeszłam z karty na abonament 29 zł + opłata za telefon, kilka dni temu dostałam fakturę (zieloną) w wysokości 21,30zł-opłata za usługi telekomunikacyjne, a powinnam płacić razem 50 zł. O co tutaj chodzi?
Liczę na szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Re: Faktura
Na fakturze masz wszystko wyszczególnione przecież.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
kinga.karolina jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości do swojej faktury, to proponuję Ci przesłanie zapytania przez ten formularz do Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ