Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
SyndromWrrr
PlusManiak
Posty: 81
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16

Re: Faktury przychodzą z dwóch numerów

Post autor: SyndromWrrr »

Masz jedna usluge w plusie czy wiecej? Jesli wiecej to mozliwe ze za jedna usluge dostajesz np @ a na druga sms o platnosciach?
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2016, o 08:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Karta00000,

zgodnie z tym, co napisał SyndromWrrr podpisywałeś jedną umowę czy więcej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamMik
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2016, o 19:03

Niepokojąco wysoka faktura

Post autor: KamMik »

Witam,

Dzisiaj dostałem fakturę która dwukrotnie przewyższa wartość mojego abonamentu.
Po wglądzie w szczegóły okazało się, że wysłałem 6 SMS z częstotliwością co 2-3 sekundy na nr 7772.
Google mi podpowiedział, że to numer aktywujący usługę Kaspersky Antywirus.
Nigdy czegoś takiego nie robiłem, nawet nie wiedziałem o istnieniu takiej usługi.
Cała sprawa to jakieś wielkie nieporozumienie:
- nie mam w skrzynce nadawczej żadnej wiadomości wysłanej na nr 7772.
- jakim cudem i jakim idiotą musiałbym być żeby co 2 sekundy wysyłać SMS kosztującego 8,61.
- mam włączoną usługę blokowania połączeń o podwyższonych kosztach
- zwykle przy takich SMS dostaje się jakąś zwrotkę - nic takiego nie dostałem
Coś mi tu bardzo brzydko pachnie....
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić lub czy ktoś miał podobny problem?
Nie zamierzam płacić za te SMS których w życiu nie wysyłałem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 14 lis 2016, o 09:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj KamMik,

czy składałeś reklamację w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: Faktura

Post autor: Pinocino »

Witam. Czy w Plusie abonament naliczany jest z góry ? Zawsze tak sądziłem. A już piszę o co mi chodzi. Koniec umowy abonamentowej. Złożyłem o zakończenie współpracy ,przechodzę na kartę lub do innego operatora. Jeszcze się zastanawiam,ale to nie jest tematem. Otrzymałem fakturę o niezmienionej kwocie ,takiej jak poprzednie. Czy nie powinna być niższa o jeden abonament ? Dzięki za odp.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Pinocino a ile numerów masz w Plusie?
Ostatnio zmieniony 16 lis 2016, o 17:54 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawienie postu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: Faktura

Post autor: Pinocino »

Na fakturze trzy . W tym jeden już chyba ostatni raz. Koniec umowy 10 grudnia.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Pinocino dziękuje za odpowiedź. Faktycznie Plus pobiera opłatę za abonament z góry.
Faktura jest wystawiona prawidłowo. Po zakończeniu korzystania z usług otrzymasz od nas rachunek zawierający ostateczne rozliczenie. Jeśli umowa zostanie rozwiązana z końcem okresu rozliczeniowego, to pobrany z góry abonament zostanie zwrócony właśnie w tej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: Faktura

Post autor: Pinocino »

Tak właśnie myślałem ,a wręcz byłem przekonany. Dzięki za pomoc. Fakturę już zapłaciłem ,szkoda ,że pożyczam wam pieniądze na miesiąc bez procentu. Miłego :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Cieszę się, że wszystko jest jasne i wzajemnie miłego wieczoru. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamMik
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2016, o 19:03

Re: Faktura

Post autor: KamMik »

Basia_Plus - tak już złożyłem reklamację, czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

KamMik,

czy posiadasz numer reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamMik
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2016, o 19:03

Re: Faktura

Post autor: KamMik »

Właśnie dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 17.11.2016 r. informuję, że zapoznałam się z przekazaną sprawą.

Przeprowadzona analiza wykazała, że kwestionowane przez Pana wiadomości SMS Premium zostały wysłane z numeru 6xxxxxxxx pod numer 7772 i poprawnie uwzględnione w fakturze za okres rozliczeniowy 5.10.2016 - 4.11.2016 r. Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Wyjaśniam, że wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez stronę Umowy – Abonenta, bądź za jego zgodą.

SMS Premium to wiadomości związane z serwisami informacyjnymi oraz programami rozrywkowymi. Są objęte odmiennymi stawkami cenowymi i zostają ujęte w osobnym rozliczeniu. Wiadomości SMS w usłudze Premium nie dotyczą SMS wliczonych w abonament.

Ponadto informuję, że na podstawie powyższego zgłoszenia postanowiłam założyć blokady na usługi Premium dla numeru 6xxxxxxxx. Przed 17.11.2016 r. nie odnotowaliśmy Pana dyspozycji w sprawie ww. blokad.

Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie, reklamację rozpatrzyłam negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.

Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).

Z poważaniem
Doradca Klienta


Rozumiem, że Pani Doradca sprawdziła tylko billing i wszystko jej się zgadzało, więc zamknęła sprawę.
Trochę jestem zawiedziony odpowiedzią. Czy jest możliwość sprawdzenia treści tych rzekomo wysłanych przeze mnie SMSów? Jest to numer-zlecenie uruchamiające Pańśtwa usługę - czy została ona uruchomiona? Czemu nie dostałem SMSa zwrotnego o aktywacji usługi (zawsze dostaję taki po aktywacji/dezaktywacji czegokolwiek). W profilu na Plus Online blokada numerów premium miała zielone światełko, nawet po filtrowaniu na "Tylko aktywne" była widoczna, a teraz dowiaduję się, że była ona nieaktywna? Na prawdę to wszystko jedno wielkie nieporozumienie, nie rozumiem czemu tak łatwo to "zlaliście"

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, o 17:03 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numeru telefonu oraz imienia i nazwiska osoby rozpatrujacej
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

KamMik pisze:Rozumiem, że Pani Doradca sprawdziła tylko billing i wszystko jej się zgadzało, więc zamknęła sprawę.
Trochę jestem zawiedziony odpowiedzią.
Decyzję o rezultacie rozpatrzenia Twojej reklamacji podejmują pracownicy Departamentu Reklamacji.
KamMik pisze:Czy jest możliwość sprawdzenia treści tych rzekomo wysłanych przeze mnie SMSów? Jest to numer-zlecenie uruchamiające Pańśtwa usługę - czy została ona uruchomiona? Czemu nie dostałem SMSa zwrotnego o aktywacji usługi (zawsze dostaję taki po aktywacji/dezaktywacji czegokolwiek).
Nie ma możliwości sprawdzenie treści wiadomości SMS.
KamMik pisze:W profilu na Plus Online blokada numerów premium miała zielone światełko, nawet po filtrowaniu na "Tylko aktywne" była widoczna, a teraz dowiaduję się, że była ona nieaktywna?
W tej sprawie prześlij proszę zapytanie do Internetowej Obsługi Klienta poprzez ten formularz.

Finalnie proponuję Ci jeszcze raz złożyć reklamację. W momencie, kiedy to zrobisz podaj mi tym formularzem numer zgłoszenia lub numer reklamacji (jeśli będziesz nim dysponować). Postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pablo40
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 14 lut 2016, o 15:32

Re: SmartDOM

Post autor: pablo40 »

Witam.
Moja ciocia przeszła z karty na abonament w ramach smartdom, poprzez infolinie, produkt uprawniający CP. Ma nastepujący problem. 25 listopada otrzymała fakturę sms że ma zaplacić 20,05 zł z terminem do 6-12. a dziś z nr 119119 żeby unknąć odsetek ma zapłacić ma do zapłaty 25,31. Umowe podpisała w połowie ub. m-ca, czy jest to możliwe że te 25,31 to faktura z ub m-ca której nie zapłaciła, bo jak twierdzi w tamtym m-cu nie dostała żadnego sms-a z plusfakturą. Druga sprawa czy jest możliwe wysłanie pierwszej faktury na maila, gdzie jest podany ten kod aby móc logować sie w plusonline i sprawdzać na bieżąco płatności czy faktury. Wiem że mogłaby zadzwonić na BOK ale trzeba płacić za połączenie. Jeśli da radę to byłbym wdzięczny. Jak coś podałbym na pw co potrzeba. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2016, o 09:38 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
ODPOWIEDZ