Strona 1 z 27

Faktura

: 26 sty 2016, o 05:56
autor: nfs141
Witam mam tablet z internetem na umowę u was czekam na kolejną fakturę która zawsze była dostarczana w dniach 23-25 każdego miesiąca lecz w tym miesiącu coś się spóźnia. Czy to jest czymś spowodowane? W zeszłym miesiącu dokonałem zapłaty przez użycie karty w internecie na waszej stronie. Proszę o pomoc bo troszkę się martwię że będę miał jakieś problemy. Pozdrawiam

Re: Faktura

: 26 sty 2016, o 05:59
autor: habish
Rozumiem że chodzi o fakturę papierową?

Re: Faktura

: 26 sty 2016, o 06:18
autor: nfs141
Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną

Re: Faktura

: 26 sty 2016, o 11:14
autor: Basia_Plus
Witaj nfs141 ,
nfs141 pisze:Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną
jeżeli wiadomości nie ma w skrzynce odbiorczej sprawdź też inne foldery tj. SPAM, KOSZ.

Faktura

: 9 mar 2016, o 15:33
autor: paula_koba
Witam dziś dostałam fakturę. Nie bardzo rozumiem co oznacza zwrot abonamentu i dlaczego mam za to płacić po raz kolejny. Proszę o odpowiedź

Re: Faktura

: 9 mar 2016, o 15:53
autor: Basia_Plus
Witaj paula_koba,
paula_koba pisze:dziś dostałam fakturę na której napisane jest zwrot abonamentu -
czy możesz doprecyzować, jakie masz pytanie w kwestii zwrotu abonamentu?

Re: Faktura

: 9 mar 2016, o 17:42
autor: paula_koba
Chodzi o to że nie rozumiem co to oznacza i dlaczego mam dopłacić prawie 80 zł

Re: Faktura

: 9 mar 2016, o 18:37
autor: Ewa_Plus
paula_koba,
- moim zdaniem nic tu nie dopłacasz.
W tym szczegółowym screen'nie widać, że zwrot (69,10 zł) równa się naliczeniu (50,04 + 19,06 = 69,10 zł). Inaczej mówiąc bilans wychodzi na zero. Tak samo jest rozliczona Muzodajnia. Rozbicie to wynikło najprawdopodobniej w wyniku jakiegoś działania na numerze w dniu 13.02.2016 jak np. wymiana karty, czy czasowe zawieszenie.
Nie widzę tutaj, żadnego dodatkowego naliczania.

Re: Faktura

: 10 mar 2016, o 11:18
autor: paula_koba
Dziękuję za odpowiedź

Re: Faktura

: 10 mar 2016, o 11:29
autor: Magda_Plus
paula_koba cieszymy się, że wszystko jest już jasne.

Re: Faktura

: 14 mar 2016, o 14:56
autor: pawel_exe
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po przedłużeniu umowy straciłem rabat 10 zł na pierwszą usługę w programie smart dom? Proszę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji.

Re: Faktura

: 14 mar 2016, o 15:22
autor: Magda_Plus
pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.

Re: Faktura

: 15 mar 2016, o 12:14
autor: pawel_exe
Ponawiam prośbę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia faktury.

Re: Faktura

: 15 mar 2016, o 12:31
autor: Magda_Plus
Magda_Plus pisze:pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Jeśli będziesz dysponował już numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.

Wypowiedzenie umowy a rachunek

: 29 mar 2016, o 22:53
autor: wafel135
Witam.
Jakos w lutym wypowiedzialem umowe poniewaz mialem abonament do 22 marca. Wszystko przebieglo okej teraz mam simplusa. Jednak chcialem wejsc na plus online i nie moge sie zalogowac. rachunek za abonament nie przyszedl akonczy sie miesiac. Jak mam zaplacic za ostatni miesiac nie maja rachunku? Myslalem ze na plus online sie zaloguje a nie dzialaja tamte pasy... A to dziwne bo wszystko dzialalo do momentu az mi nie przelaczyli na karte.Czekac dalej? Zeby mi jakies kary na koniec nie dowalili...