Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 mar 2017, o 06:07
Re: Faktura
---Na fakturze masz wszystko wyszczególnione przecież. ---
Tak mam, i właśnie nie mam wliczonej kwoty ratalnej na telefon, albo osobnej faktury. Nie chce żeby za chwilę mi wystawili rachunek większy, bo nie zapłaciłam za fakturę, której nie dostałam, przykładowo.
Tak mam, i właśnie nie mam wliczonej kwoty ratalnej na telefon, albo osobnej faktury. Nie chce żeby za chwilę mi wystawili rachunek większy, bo nie zapłaciłam za fakturę, której nie dostałam, przykładowo.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
kinga.karolina z reguły jest tak, że harmonogram spłat rat dostajesz w momencie, kiedy podpisujesz umowę lub wraz z pierwszą fakturą.
Niestety z poziomu Forum, nie mam możliwości zweryfikowania zaistniałej sytuacji, dlatego wcześniej poprosiłam Cię o kontakt z Internetową Obsługą Klienta.
Niestety z poziomu Forum, nie mam możliwości zweryfikowania zaistniałej sytuacji, dlatego wcześniej poprosiłam Cię o kontakt z Internetową Obsługą Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Chciałem zapytać czy przykładowo taki abonament za 49.99 ( ten z 5 GB internetu ) to jest cena z e-fakturą, czy bez?
Ile taki abonament wynosi w ofercie elastycznej, bo też jest taka?
Jak się płaci w okienku kasowym w salonie Plusa mając e-fakturę, tzn. skąd wziąć wydruk wpłaty, a może wystarczy podać tylko nr tel.?
Ile taki abonament wynosi w ofercie elastycznej, bo też jest taka?
Jak się płaci w okienku kasowym w salonie Plusa mając e-fakturę, tzn. skąd wziąć wydruk wpłaty, a może wystarczy podać tylko nr tel.?
Re: Faktura
- podaj pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa.Mic2 pisze:Chciałem zapytać czy przykładowo taki abonament za 49.99 ( ten z 5 GB internetu ) to jest cena z e-fakturą, czy bez?
- w ofercie elastycznej abonament, w którym jest 5 GB, kosztuje przez pierwsze 12 miesięcy: 49,99 zł, później: 99,98 złMic2 pisze:Ile taki abonament wynosi w ofercie elastycznej, bo też jest taka?
- wystarczy podać numer telefonu.Mic2 pisze:Jak się płaci w okienku kasowym w salonie Plusa mając e-fakturę, tzn. skąd wziąć wydruk wpłaty, a może wystarczy podać tylko nr tel.?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dziękuję. Umowy nie podpisałem, na razie jestem w Plush Mix, ale już zakończyłem kontrakt na 24 doładowania, trochę przed czasem bo konto i rozmowy bez limitu mam ważne do sierpnia. Więc gdybym ewentualnie chciał przejść kiedyś na abonament z 5 GB, to ile bym płacił z e-fakturą, 49.99, czy 39.99?
Re: Faktura
Mic2,
- przechodząc z mixa na abonament, 5 GB otrzymasz wybierając taryfę 49,99 zł. Jest to cena już po uwzględnieniu zniżki za zieloną fakturę.
Jeśli wybrałbyś ofertę elastyczną, wówczas 5 GB otrzymasz w abonamencie za 39,99 zł przez pierwsze 12 miesięcy, później: 79,98 zł.
Moja wcześniejsza odpowiedź odnośnie oferty elastycznej dotyczyła oferty skierowanej do nowych Klientów, a nie konwertujących, jak w Twoim przypadku. Stąd różnica w koszcie abonamentu.
- przechodząc z mixa na abonament, 5 GB otrzymasz wybierając taryfę 49,99 zł. Jest to cena już po uwzględnieniu zniżki za zieloną fakturę.
Jeśli wybrałbyś ofertę elastyczną, wówczas 5 GB otrzymasz w abonamencie za 39,99 zł przez pierwsze 12 miesięcy, później: 79,98 zł.
Moja wcześniejsza odpowiedź odnośnie oferty elastycznej dotyczyła oferty skierowanej do nowych Klientów, a nie konwertujących, jak w Twoim przypadku. Stąd różnica w koszcie abonamentu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rachunek + raty.
Witam
Otrzymałem pierwszy ( po przedłużeniu umowy ) rachunek za usługi telefoniczne. Brak jednak w nim raty za telefon. Mam sam doliczyć stosowną kwotę czy czekać na kolejny dokument?
Sama wysokość raty jest przedmiotem reklamacji.
Przy okazji zapytam co tej sprawie, numer zgłoszenia 14589904?
Otrzymałem pierwszy ( po przedłużeniu umowy ) rachunek za usługi telefoniczne. Brak jednak w nim raty za telefon. Mam sam doliczyć stosowną kwotę czy czekać na kolejny dokument?
Sama wysokość raty jest przedmiotem reklamacji.
Przy okazji zapytam co tej sprawie, numer zgłoszenia 14589904?
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, o 10:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj grego,
jeśli rata nie została naliczona na pierwszej fakturze po zawarciu umowy/aneksu do umowy w promocji ratalnej wówczas zostaniesz dociążony zaległą ratą z najbliższym cyklem bilingowym.
jeśli rata nie została naliczona na pierwszej fakturze po zawarciu umowy/aneksu do umowy w promocji ratalnej wówczas zostaniesz dociążony zaległą ratą z najbliższym cyklem bilingowym.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty wpłynięcia wniosku.grego pisze:Przy okazji zapytam co tej sprawie, numer zgłoszenia 14589904?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 kwie 2017, o 11:48
119119 - faktura do zapłaty
Dzień dobry,
od jakiegoś czasu dostaję z numeru 119119 smsy o treści: "upłynął termin płatności FV na kwotę xx zł. Prosimy o dokonanie wpłaty na konto (i tu jest podany jego numer)." Następnie dostaję smsa z informacją, że jak nie zapłacę to nastąpi blokada internetu i połączeń wychodzących. Dlaczego dostaję takie smsy, skoro nigdy nie podpisywałam z plusem żadnych umów?? Co robić? Jak żyć?
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
E.
od jakiegoś czasu dostaję z numeru 119119 smsy o treści: "upłynął termin płatności FV na kwotę xx zł. Prosimy o dokonanie wpłaty na konto (i tu jest podany jego numer)." Następnie dostaję smsa z informacją, że jak nie zapłacę to nastąpi blokada internetu i połączeń wychodzących. Dlaczego dostaję takie smsy, skoro nigdy nie podpisywałam z plusem żadnych umów?? Co robić? Jak żyć?
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
E.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, o 12:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj ewka1234567,
nie mamy możliwości zweryfikowania przedstawionej przez Ciebie sytuacji. Skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta lub konsultantem Internetowej Obsługi Klienta http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
nie mamy możliwości zweryfikowania przedstawionej przez Ciebie sytuacji. Skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta lub konsultantem Internetowej Obsługi Klienta http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 kwie 2017, o 15:05
Faktura korygująca
Witam, mam pytanie dotyczące faktury korygującej. Miała ona być wystawiona do faktury za ten miesiąc, lecz fakturę do zapłaty otrzymałem, a korygującej nie. Co w takiej sytuacji? Zapłacić fakturę którą otrzymałem i czekać na fakturę korygującą?
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, o 15:40 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Faktura
Witaj dawideczek32,
- na tej fakturze, w części "Rozliczenie konta" nie masz pozycji o nazwie "faktura korygująca" i w tym miejscu zwrotu kwestionowanej kwoty?
- na tej fakturze, w części "Rozliczenie konta" nie masz pozycji o nazwie "faktura korygująca" i w tym miejscu zwrotu kwestionowanej kwoty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 mar 2017, o 19:33
119119
Witam
Dostaję od jakiegoś czasu wiadomości z 119199 naprzemiennie z PlusFaktura. To od was?
np. "Plus. SMS dla konta Klienta..."
Dlaczego poprzednio kwota do zapłaty teraz wzrosła?
Jak mogę zdobyć Plus Kod 5, który powinien być na pierwszej fakturze? Żeby ją zobaczyć muszę się zalogować -_- ,
żeby się zalogować potrzebuję Plus Kodu (ach, rekurencja).
Dostaję od jakiegoś czasu wiadomości z 119199 naprzemiennie z PlusFaktura. To od was?
np. "Plus. SMS dla konta Klienta..."
Dlaczego poprzednio kwota do zapłaty teraz wzrosła?
Jak mogę zdobyć Plus Kod 5, który powinien być na pierwszej fakturze? Żeby ją zobaczyć muszę się zalogować -_- ,
żeby się zalogować potrzebuję Plus Kodu (ach, rekurencja).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Witaj SarcasticOnion,
Dostęp w aplikacji Plus online do podglądu faktur i szczegółowego wykazu połączeń, daje logowanie za pomocą e-hasła. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.
Chodzi o numer 119199 czy 119119? 119119 to nasz numer.SarcasticOnion pisze:119199
Plus Kod 5 uzyskasz kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt.SarcasticOnion pisze:Jak mogę zdobyć Plus Kod 5, który powinien być na pierwszej fakturze? Żeby ją zobaczyć muszę się zalogować -_- ,
żeby się zalogować potrzebuję Plus Kodu (ach, rekurencja).
Dostęp w aplikacji Plus online do podglądu faktur i szczegółowego wykazu połączeń, daje logowanie za pomocą e-hasła. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Abonament faktura
Witam,
w dniu 1 lipca podpisałem umowę na abonament 6 miesięcy za darmo później 20zł miesięcznie. Dostałem pierwszą fakturę raty za telefon za okres 09 czerwiec do 8 lipca i przyznam że nie rozumiem tego bo termin płatności mam 24 lipca. Tak samo pakiet 5GB internetu wyzerował się i zaczął biec od początku. Jak pan w salonie informował i mi zapisał od 8 do 30 lipca mam wysłać smsy na te pakiety z których chcę zrezygnować. I nie wiem teraz czy to zaczął biec już drugi okres rozliczeniowy?
Kolejne moje pytanie. Zgodnie z umową mam mieć darmowe połączenia do wszystkich, smsy, mmsy darmowe, 5GB internetu, internet non stop po przekroczeniu limitu itd. W telefonie gdy go odebrałem miałem już zainstalowane takie programy jak Samsung Health, mapy Google, You Tube itp. niektóre te programy do prawidłowego działania wymagają włączenia lokalizacji GPS i innych funkcji lokalizujących położenie. Czy korzystanie z tego również jest w ramach abonamentu? Nie chciałbym być obciążony jakimiś dodatkowymi opłatami a przyznam że niektóre programy potrafią same się uruchomić. W salonie plusa nie dostałem żadnego cennika do umowy więc nawet nie wiem gdzie tego szukać.
w dniu 1 lipca podpisałem umowę na abonament 6 miesięcy za darmo później 20zł miesięcznie. Dostałem pierwszą fakturę raty za telefon za okres 09 czerwiec do 8 lipca i przyznam że nie rozumiem tego bo termin płatności mam 24 lipca. Tak samo pakiet 5GB internetu wyzerował się i zaczął biec od początku. Jak pan w salonie informował i mi zapisał od 8 do 30 lipca mam wysłać smsy na te pakiety z których chcę zrezygnować. I nie wiem teraz czy to zaczął biec już drugi okres rozliczeniowy?
Kolejne moje pytanie. Zgodnie z umową mam mieć darmowe połączenia do wszystkich, smsy, mmsy darmowe, 5GB internetu, internet non stop po przekroczeniu limitu itd. W telefonie gdy go odebrałem miałem już zainstalowane takie programy jak Samsung Health, mapy Google, You Tube itp. niektóre te programy do prawidłowego działania wymagają włączenia lokalizacji GPS i innych funkcji lokalizujących położenie. Czy korzystanie z tego również jest w ramach abonamentu? Nie chciałbym być obciążony jakimiś dodatkowymi opłatami a przyznam że niektóre programy potrafią same się uruchomić. W salonie plusa nie dostałem żadnego cennika do umowy więc nawet nie wiem gdzie tego szukać.