Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wypowiedzenie umowy a rachunek

Post autor: sl@w_es »

wafel135 pisze:(...) w lutym wypowiedzialem umowe (...) chcialem wejsc na plus online i nie moge sie zalogowac. rachunek za abonament nie przyszedl akonczy sie miesiac. Jak mam zaplacic za ostatni miesiac nie maja rachunku? (...)
Regulamin wystawiania i przesyłania, w tym udostępniania faktur elektronicznych (e-faktur). pkt 2.19.
W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, ostatnia faktura zostanie wystawiona Abonentowi w formie papierowej i dostarczona pocztą.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2016, o 07:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków dot. płaności faktur
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

wafel135 zgodnie, z tym co napisał Sl@w_es czekaj na fakturę w formie papierowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: Wypowiedzenie umowy a rachunek

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:11 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Oszołka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2016, o 12:21

Brak e-faktury

Post autor: Oszołka »

Witam,
odkąd uruchomiłam usługę tzw zielonej faktury kilka miesięcy temu, otrzymałam ją bodajże 3 razy. Jako że jestem w tej chwili za granicą nie mam za bardzo możliwości telefonicznego kontaktu, bardzo prosiłabym o kontakt tutaj i naprawę istniejącego problemu gdyż w innym wypadku nie będę miała jak opłacić rachunku.

EDIT:
Niestety ani w koszu ani w spamie faktur nie ma
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, o 13:02 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu. Połączenie wątków.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Oszołka,

jeżeli nie otrzymałaś faktury na adres e-mail wgląd do faktury jest możliwy w Plus online, po zalogowaniu Plus kodem lub e-hasłem.
Oszołka pisze: nie mam za bardzo możliwości telefonicznego kontaktu, bardzo prosiłabym o kontakt tutaj
Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany (http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kmita7
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 21:09

JA+39,99 wysokie rachunki

Post autor: kmita7 »

Witam!
Moja dziewczyna dostaje już drugi miesiąc pod rząd wysoką fakturę za abonament. Za każdym razem nadwyżka równa suma 45 i 137 zł bez VATu. Dziwne to jest gdyż normalnie powinna dostawać tak jak wcześniej 39,99 zł. Po dzwonieniu na infolinię miły pan stwierdził, że moja dziewczyna korzysta z jakiegoś antywirusa przez smsy. Ten miły pan powiedział, że to przez to oraz będzie jeszcze jeden wysoki rachunek bo dopiero od dzisiaj zablokuje tego antywirusa. Może ktoś na forum się z tym spotkał i może mi to wytłumaczyć??
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2016, o 08:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kmita7,

czy możesz doprecyzować, w jakiej pozycji na fakturze znajduje się podana przez Ciebie kwota?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tatsu
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 31 mar 2014, o 20:53

GPRS

Post autor: Tatsu »

Witam.
Posiadam abonament w plusie 79.99 w tym mam 500 mb internetu. Dziś przyszedł do mnie sms o zapłacie około 200 zł, z czego na sam GPRS wyszło 110 zł. Wcześniej nie miałem takiego problemu. Czym to może być spowodowane.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2016, o 08:29 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Tatsu,

czy wymieniony przez Ciebie pakiet internetowy otrzymałeś przy przedłużeniu umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cwaniak66
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 cze 2016, o 20:29

Zbyt wysokie faktury

Post autor: Cwaniak66 »

Witam, poprzez telefon przeszedłem z mixa na abonament, mam w umowie 39,90, tak też mówiła pani przez telefon, pierwszy,y rachunek przyszedł 80 zł - zapłacilem, druga faktura 140 zł, tego za wiele, na infolinie nie mogę się dodzwonić, czy w punkcie plusa mogę odwołać się do rachunku jak zawarlem umowę na abonament przez telefon?
Ostatnio zmieniony 10 cze 2016, o 08:48 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zbyt wysokie faktury

Post autor: habish »

Zaloguj się do Plus Online na www.ebok.pl i sprawdź za co masz tą nadpłatę.
Cwaniak66
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 cze 2016, o 20:29

Re: Zbyt wysokie faktury

Post autor: Cwaniak66 »

A gdzie dokładnie jest to napisane za co jest nadpłata? Tylko jest napisane że 144 zł ale nie jest napisane za co :)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zbyt wysokie faktury

Post autor: habish »

Zakładka "Płatności".
Niżej masz "Rachunki/Historia płatności" a tam "Dokumenty finansowe".
Wybierz e-fakturę i sprawdź szczegóły.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Cwaniak66 czy faktury dostajesz z wykazem połączeń? Na pierwszej stronie faktury zawsze widniej informacji za co została wystawiona w tabeli widnieją abonament oraz usługi z jakich skorzystałeś: połączenia, SMS-y, inne usługi. Do kwoty opłaty zostaje doliczony podatek VAT.

Na drugiej stronie faktury dostępne jest wyszczególnienie opłat: abonament, inne usługi oraz zestawienie pakietów (jeśli takowe posiadasz).

Czy szczegółowo zapoznałeś się z zawartymi tam informacjami? Może korzystasz z internetu, a może naliczone zostały opłaty za wysłane przez Cienie SMS-y Premium ( wiadomości tekstowe wysyłane na wysoko płatne numery)? Jeśli dostajesz wykaz połączeń, możesz sprawdzić czy takowe usługi były przez Ciebie realizowane i czy wiążą się z tym koszty.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, proponuję Ci przesłanie zapytania przez kanał autoryzowany do pracownika Internetowej Obsługi Klienta. Dzięki temu będziesz mógł uzyskać pełne wyjaśnienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karta00000
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 wrz 2016, o 19:54

Faktury przychodzą z dwóch numerów

Post autor: Karta00000 »

Witam, to mój pierwszy i prawdopodobnie ostatni post na tym forum więc jeśli zrobię coś źle to z góry przepraszam ale przejdę już do problemu, otóż od kilku miesięcy faktury dostaję od dwóch innych nadawców, jednym jest PlusFaktura a drugim numer 119119, numery konta oraz kwoty są różne i nie jestem pewien czy powinienem płacić je obie czy może jeden to tak zwany scam, proszę o pomoc :-(
ODPOWIEDZ