Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 271
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37
Re: Abonament faktura
Rozliczeniówka od 9, faktura wystawiona 10, dwutygodniowy termin płatności - wychodzi 24. 9 lipca zaczął się pierwszy pełny okres rozliczeniowy, do 8 sierpnia masz czas na powyłączanie bzdetów. Cywilny GPS, dzięki wujkowi Samowi, jest bezpłatny.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, o 12:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Kamx,
Połączenia z internetem realizowane są w ramach posiadanego pakietu internetowego.
zgodnie z powyższym, Twój numer został przydzielony do cyklu rozliczeniowego od 9 do 8 dnia miesiąca.Kamx pisze: Dostałem pierwszą fakturę raty za telefon za okres 09 czerwiec do 8 lipca
Tak, z dniem 9 każdego miesiąca rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy i otrzymujesz nowe jednostki do wykorzystania.Kamx pisze: I nie wiem teraz czy to zaczął biec już drugi okres rozliczeniowy?
Połączenia z internetem realizowane są w ramach posiadanego pakietu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Biling/Historia połączeń
Witam,
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wygląda biling w Plusie? Chodzi mi przede wszystkim w jaki sposób są widoczne połączenia odebrane - czy w ogóle są widoczne, jeśli tak, to czy jest widoczny czas połączenia i nr z jakiego nastąpiło połączenie?
Dziękuję i pozdrawiam, ZZ
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wygląda biling w Plusie? Chodzi mi przede wszystkim w jaki sposób są widoczne połączenia odebrane - czy w ogóle są widoczne, jeśli tak, to czy jest widoczny czas połączenia i nr z jakiego nastąpiło połączenie?
Dziękuję i pozdrawiam, ZZ
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, o 14:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj zonk79,
biling zawiera tylko wykaz połączeń wychodzących.
biling zawiera tylko wykaz połączeń wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Witam,
Czy miał ktoś sytuacje, gdzie faktury z miesiąca na miesiąc są zawyżone po kila/kilkanaście złotych? Jakby nie przeglądać rachunku szczegółowego tak ZA KAŻDYM razem rachunek jest wyższy niż powinien tj. kwota abonamentu + rata za telefon + to co wydzwonione poza abonamentem czyli np. infolinia czy sms za granice. Wszystko zliczone razem i tak jest niższe niż rachunek, który dostaje. Póki co przeanalizowałam 3 pierwsze rachunki, ponieważ rachunek szczegółowy włączony wczoraj przez konsultanta nie pojawił się jeszcze przy reszcie rachunków (maj, czerwiec, lipiec). I przy każdym z tych przeanalizowanych rachunków kwota jest zawyżona, a trzy ostatnie rachunki są jeszcze wyższe niż poprzednie więc spodziewam się sumy ok 50zł w ten spósób "zabranej".
Umownie rachunek miał być na 39.99 + 18 (rata za telefon), przy kwietniu dochodzi 4.99 za dodatkową usługę. Czyli od kwietnia 62.98, do kwietnia 57,99 zł + opłaty poza abonamentowe. W lutym przykładowo było to +2,83 co daje rachunek na 60,82, a przyszedł na 65,34 zł. Co można z tym zrobić?
Ps. Sprawdzałam przez lupkę czy jest podobny wątek i żadnego nie znalazłam. Jeśli przegapiłam to wybaczcie i poratujcie linkiem. Pozdrawiam.
Czy miał ktoś sytuacje, gdzie faktury z miesiąca na miesiąc są zawyżone po kila/kilkanaście złotych? Jakby nie przeglądać rachunku szczegółowego tak ZA KAŻDYM razem rachunek jest wyższy niż powinien tj. kwota abonamentu + rata za telefon + to co wydzwonione poza abonamentem czyli np. infolinia czy sms za granice. Wszystko zliczone razem i tak jest niższe niż rachunek, który dostaje. Póki co przeanalizowałam 3 pierwsze rachunki, ponieważ rachunek szczegółowy włączony wczoraj przez konsultanta nie pojawił się jeszcze przy reszcie rachunków (maj, czerwiec, lipiec). I przy każdym z tych przeanalizowanych rachunków kwota jest zawyżona, a trzy ostatnie rachunki są jeszcze wyższe niż poprzednie więc spodziewam się sumy ok 50zł w ten spósób "zabranej".
Umownie rachunek miał być na 39.99 + 18 (rata za telefon), przy kwietniu dochodzi 4.99 za dodatkową usługę. Czyli od kwietnia 62.98, do kwietnia 57,99 zł + opłaty poza abonamentowe. W lutym przykładowo było to +2,83 co daje rachunek na 60,82, a przyszedł na 65,34 zł. Co można z tym zrobić?
Ps. Sprawdzałam przez lupkę czy jest podobny wątek i żadnego nie znalazłam. Jeśli przegapiłam to wybaczcie i poratujcie linkiem. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, o 12:02 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Całkiem możliwe że to usługi które są uruchamiane na próbę, pierwsze 1-3 miesiące są zazwyczaj za darmo a później kosztują określoną kwotę, tutaj przykład:
Najlepiej zadzwoń od razu na infolinię, pod numer 601 10 2601 i poproś konsultanta o wyłączenie wszelkich dodatkowych usług.
Najlepiej zadzwoń od razu na infolinię, pod numer 601 10 2601 i poproś konsultanta o wyłączenie wszelkich dodatkowych usług.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Tego tupu usługi odpadają, konsultantka sprawdzała co może zawyżać rachunek. Powiedziała tylko o tych 4.99 zł dodatkowych, nic więcej. Kazała przeanalizować rachunki szczegółowe i zadzwonić ponownie kiedy już to zrobię. Czekam, aż uaktywni się to przy kolejnych miesiącach (pisałam też e-mail z prośbą włączenia tego jeszcze raz bo miało się włączyć po kilku minutach, a do dzisiaj nic) i ruszę temat telefonicznie. Chce się dowiedzieć czy ktoś był w podobnej sytuacji i co mogę zrobić. Czy jeśli okaże się, że są włączone jakieś usługi,których sama nie uaktywniłam, a w umowie nic na ten temat nie widzę czy mogę rozwiązać umowę z ich winy? Lub wtedy gdy się okaże, że te kilka/kilkanaście złotych więcej jest nieuzasadnione?
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Na rozwiązanie umowy bym nie liczył, prędzej korekta faktury.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Dlaczego? Tak, jak ja chcąc zerwać umowę "bocośtam" ponoszę konsekwencje w postaci kary umownej tak oni w przypadku KRADZIEŻY(?) powinni odpuścić i pozwolić odejść klientowi. Wiesz, korekta faktury jednej czy dwóch na przestrzeni czasu byłaby zrozumiała, wystawiają ich miliony, ale KAŻDA faktura zawyżona i ja mam się jeszcze motać z reklamacją, korektą faktur i potulnie czekać, aż przestaną mnie oszukiwać?
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Najpierw zdobądź rachunek szczegółowy, wówczas będzie wiadomo o co chodzi, jak na razie jest to wróżenie z fusów.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
To wróżenie z fusów jest potwierdzone trzema pierwszymi rachunkami szczegółowymi.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
To masz już te rachunki szczegółowe?
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Tak jak napisałam w wątku: :
"... Póki co przeanalizowałam 3 pierwsze rachunki, ponieważ rachunek szczegółowy włączony wczoraj przez konsultanta nie pojawił się jeszcze przy reszcie rachunków (maj, czerwiec, lipiec)." Za trzy pierwsze został włączony, wszystko przez aplikację Plusa.
Czekam, aż trzy kolejne się włączą, aby mieć wgląd do wszystkich rachunków z trwania całej umowy tj. od lutego po dziś dzień.
"... Póki co przeanalizowałam 3 pierwsze rachunki, ponieważ rachunek szczegółowy włączony wczoraj przez konsultanta nie pojawił się jeszcze przy reszcie rachunków (maj, czerwiec, lipiec)." Za trzy pierwsze został włączony, wszystko przez aplikację Plusa.
Czekam, aż trzy kolejne się włączą, aby mieć wgląd do wszystkich rachunków z trwania całej umowy tj. od lutego po dziś dzień.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Połączenia z numerami infolinii, zaczynające się od 801 są płatne, poszukaj alternatywy w postaci numerów stacjonarnych lub komórkowych.
Re: Zawyżone faktury na kilka złotych co miesiąc.
Tak jak napisałam, ta kwota za infolinie i smsy w UE (w innych rachunkach występowały) jest już przeze mnie doliczona do rachunku i nadal się nie zgadza.
39.99+18 to 57,99 zł + opłaty poza abonamentowe: 2,83 = 60,82, a faktura przyszła na 65,34 zł.
39.99+18 to 57,99 zł + opłaty poza abonamentowe: 2,83 = 60,82, a faktura przyszła na 65,34 zł.