Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 208
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32
Re: Faktura
Magda_Plus, "to to ja wim"
Żona i reklamacja? Jakby co to i tak to spadnie na moją siwą głowe.
Życzenia Spokojnych Świąt, bezkonfliktowych abonentów dla Ciebie I całego zespołu Specjalistów_Plusa.
Żona i reklamacja? Jakby co to i tak to spadnie na moją siwą głowe.
Życzenia Spokojnych Świąt, bezkonfliktowych abonentów dla Ciebie I całego zespołu Specjalistów_Plusa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
Andrzej62 dziękuję za życzenia, przekażę. Wzajemnie spokojnych i miłych Świąt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 gru 2016, o 21:28
Re: Faktura
Witam.
Mam pytanie dotyczące limitu kredytowego w Plus na karte (internet) co to takiego ten limit kredytowy? Wpłacilam ostatnio 280zł ponieważ miałam zaległości i od 16 grudnia do 20 grudnia używałam tego internetu (jako router z tableta) i dzisiaj chcę sobie udostępnić także to wypisało mi cyt. "Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia wynosi 1403,83zł netto." Skąd taka duża kwota ?!?! Dodam że mam 20 Giga Internetu na miesiąc.
Mam pytanie dotyczące limitu kredytowego w Plus na karte (internet) co to takiego ten limit kredytowy? Wpłacilam ostatnio 280zł ponieważ miałam zaległości i od 16 grudnia do 20 grudnia używałam tego internetu (jako router z tableta) i dzisiaj chcę sobie udostępnić także to wypisało mi cyt. "Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia wynosi 1403,83zł netto." Skąd taka duża kwota ?!?! Dodam że mam 20 Giga Internetu na miesiąc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj justyna1996,
"Limit kredytowy – określona w Umowie, w szczególności w regulaminie promocji kwota, której przekroczenie przez Abonenta w danym Okresie rozliczeniowym będzie uprawniało POLKOMTEL do podjęcia działań wskazanych w Regulaminie".
zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych paragraf 1, punkt 11.justyna1996 pisze:co to takiego ten limit kredytowy?
"Limit kredytowy – określona w Umowie, w szczególności w regulaminie promocji kwota, której przekroczenie przez Abonenta w danym Okresie rozliczeniowym będzie uprawniało POLKOMTEL do podjęcia działań wskazanych w Regulaminie".
W tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji i Należności http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070justyna1996 pisze:Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam!
Posiadam na rachunku niewielka nadpłatę. Czy opłacając fakturę mogę kwotę, która widnieje na fakturze pomniejszyć o tą małą nadwyżkę, którą mam? Czy to nie będzie jakiś problem?
Posiadam na rachunku niewielka nadpłatę. Czy opłacając fakturę mogę kwotę, która widnieje na fakturze pomniejszyć o tą małą nadwyżkę, którą mam? Czy to nie będzie jakiś problem?
Re: Faktura
kinesik,
- jeśli masz nadpłatę, to jak najbardziej możesz pomniejszyć kwotę z faktury o tę nadwyżkę.
- jeśli masz nadpłatę, to jak najbardziej możesz pomniejszyć kwotę z faktury o tę nadwyżkę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Super! Dziękuję za odpowiedź :)
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:47
PlusFaktura
Witam.
Niedawno przeszłam z karty na abonament. Dzisiaj dostałam smsa od PlusFaktura o treści: "Plus: Nowa faktura nr (tu podany numer). Kwota 1,03zł. Termin płatności 23/01/2017. Nr konta (tu podany numer konta)."
Niestety, zupełnie nie wiem o co chodzi w tej wiadomości. Nie mam pojęcia skąd taka kwota, jak mam to zapłacić i czy w ogóle muszę to płacić. Jestem dopiero początkującym abonentem, nie orientuje się zupełnie w tej tematyce i bardzo prosiłabym kogoś o wyjaśnienie.
Chciałabym też zapytać jak w ogóle mam płacić abonament, czy jakaś wiadomość o obowiązku zapłaty mi przyjdzie SMSem bądź w inny sposób.
Niedawno przeszłam z karty na abonament. Dzisiaj dostałam smsa od PlusFaktura o treści: "Plus: Nowa faktura nr (tu podany numer). Kwota 1,03zł. Termin płatności 23/01/2017. Nr konta (tu podany numer konta)."
Niestety, zupełnie nie wiem o co chodzi w tej wiadomości. Nie mam pojęcia skąd taka kwota, jak mam to zapłacić i czy w ogóle muszę to płacić. Jestem dopiero początkującym abonentem, nie orientuje się zupełnie w tej tematyce i bardzo prosiłabym kogoś o wyjaśnienie.
Chciałabym też zapytać jak w ogóle mam płacić abonament, czy jakaś wiadomość o obowiązku zapłaty mi przyjdzie SMSem bądź w inny sposób.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, o 09:23 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
Re: PlusFaktura
Zaloguj się tutaj: www.online.plus.pl tam znajdziesz wszystkie informacje o usługach, pakietach i płatnościach.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj malgorzata67,
zgodnie z tym co napisał patryk7588, jeśli aktywowana była e-faktura, to pliki z wystawionymi rachunkami będą dostępne w aplikacji Plus online https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/l ... d=Postpaid
zgodnie z tym co napisał patryk7588, jeśli aktywowana była e-faktura, to pliki z wystawionymi rachunkami będą dostępne w aplikacji Plus online https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/l ... d=Postpaid
Informacje te uzyskasz sprawdzając wystawioną fakturę.malgorzata67 pisze:Nie mam pojęcia skąd taka kwota
Tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... y=0&p_lva=& znajdziesz informacje, w jaki sposób można dokonać płatności za usługi telekomunikacyjne.malgorzata67 pisze: jak mam to zapłacić
Tak, termin płatności został podany w wiadomości SMS.malgorzata67 pisze: czy w ogóle muszę to płacić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Faktura - błędne naliczanie.
Witam,
Chciałabym się zorientować w pewnej sprawie.
Dnia 13.01.2017 r. przedłużałam umowę w Plusie, przechodząc z Mix'a na Abonament. Wybrałam opcję z telefonem, gdzie wymieniono mi również kartę SIM na NanoSim. W dniu wczorajszym otrzymałam fakturę, gdzie kwota do zapłaty to 90,20. W szczegółowym zestawieniu widnieje kwota 24,99 za wymianę karty SIM. Moje pytanie jest takie, na jakiej podstawie została naliczona ta kwota? Skoro wymiana nie odbyła się z mojej winy, tylko przyczyną był nowszy telefon, który nabyłem z dniem przedłużania umowy. Z tego co się orientuję z Regulaminu, ta kwota nie powinna być naliczona. Proszę o informację.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Chciałabym się zorientować w pewnej sprawie.
Dnia 13.01.2017 r. przedłużałam umowę w Plusie, przechodząc z Mix'a na Abonament. Wybrałam opcję z telefonem, gdzie wymieniono mi również kartę SIM na NanoSim. W dniu wczorajszym otrzymałam fakturę, gdzie kwota do zapłaty to 90,20. W szczegółowym zestawieniu widnieje kwota 24,99 za wymianę karty SIM. Moje pytanie jest takie, na jakiej podstawie została naliczona ta kwota? Skoro wymiana nie odbyła się z mojej winy, tylko przyczyną był nowszy telefon, który nabyłem z dniem przedłużania umowy. Z tego co się orientuję z Regulaminu, ta kwota nie powinna być naliczona. Proszę o informację.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2017, o 08:39 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj IzabelaR88,
w przypadku konwersji przysługuje Ci bezpłatna wymiana karty SIM w okresie 90 dni od daty zawarcia umowy.
Podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
w przypadku konwersji przysługuje Ci bezpłatna wymiana karty SIM w okresie 90 dni od daty zawarcia umowy.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1IzabelaR88 pisze:widnieje kwota 24,99 za wymianę karty SIM.
Podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Faktura
Reklamację złożyłam, ale nie widzę tutaj numeru zgłoszenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
IzabelaR88,
to prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz.IzabelaR88 pisze:Reklamację złożyłam, ale nie widzę tutaj numeru zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Faktura
Numer telefonu już przesłałam :)