Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Faktura

Post autor: Andrzej62 »

Magda_Plus, "to to ja wim" :mrgreen:
Żona i reklamacja? Jakby co to i tak to spadnie na moją siwą głowe.

Życzenia Spokojnych Świąt, bezkonfliktowych abonentów dla Ciebie I całego zespołu Specjalistów_Plusa. :-)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej62 dziękuję za życzenia, przekażę. Wzajemnie spokojnych i miłych Świąt. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
justyna1996
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 gru 2016, o 21:28

Re: Faktura

Post autor: justyna1996 »

Witam.
Mam pytanie dotyczące limitu kredytowego w Plus na karte (internet) co to takiego ten limit kredytowy? Wpłacilam ostatnio 280zł ponieważ miałam zaległości i od 16 grudnia do 20 grudnia używałam tego internetu (jako router z tableta) i dzisiaj chcę sobie udostępnić także to wypisało mi cyt. "Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia wynosi 1403,83zł netto." Skąd taka duża kwota ?!?! Dodam że mam 20 Giga Internetu na miesiąc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj justyna1996,
justyna1996 pisze:co to takiego ten limit kredytowy?
zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych paragraf 1, punkt 11.
"Limit kredytowy – określona w Umowie, w szczególności w regulaminie promocji kwota, której przekroczenie przez Abonenta w danym Okresie rozliczeniowym będzie uprawniało POLKOMTEL do podjęcia działań wskazanych w Regulaminie".
justyna1996 pisze:Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego.
W tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji i Należności http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Faktura

Post autor: kinesik »

Witam!
Posiadam na rachunku niewielka nadpłatę. Czy opłacając fakturę mogę kwotę, która widnieje na fakturze pomniejszyć o tą małą nadwyżkę, którą mam? Czy to nie będzie jakiś problem?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

kinesik,
- jeśli masz nadpłatę, to jak najbardziej możesz pomniejszyć kwotę z faktury o tę nadwyżkę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Faktura

Post autor: kinesik »

Super! Dziękuję za odpowiedź :)
malgorzata67
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:47

PlusFaktura

Post autor: malgorzata67 »

Witam.
Niedawno przeszłam z karty na abonament. Dzisiaj dostałam smsa od PlusFaktura o treści: "Plus: Nowa faktura nr (tu podany numer). Kwota 1,03zł. Termin płatności 23/01/2017. Nr konta (tu podany numer konta)."

Niestety, zupełnie nie wiem o co chodzi w tej wiadomości. Nie mam pojęcia skąd taka kwota, jak mam to zapłacić i czy w ogóle muszę to płacić. Jestem dopiero początkującym abonentem, nie orientuje się zupełnie w tej tematyce i bardzo prosiłabym kogoś o wyjaśnienie.

Chciałabym też zapytać jak w ogóle mam płacić abonament, czy jakaś wiadomość o obowiązku zapłaty mi przyjdzie SMSem bądź w inny sposób.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, o 09:23 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: PlusFaktura

Post autor: habish »

Zaloguj się tutaj: www.online.plus.pl tam znajdziesz wszystkie informacje o usługach, pakietach i płatnościach.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj malgorzata67,

zgodnie z tym co napisał patryk7588, jeśli aktywowana była e-faktura, to pliki z wystawionymi rachunkami będą dostępne w aplikacji Plus online https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/l ... d=Postpaid
malgorzata67 pisze:Nie mam pojęcia skąd taka kwota
Informacje te uzyskasz sprawdzając wystawioną fakturę.
malgorzata67 pisze: jak mam to zapłacić
Tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... y=0&p_lva=& znajdziesz informacje, w jaki sposób można dokonać płatności za usługi telekomunikacyjne.
malgorzata67 pisze: czy w ogóle muszę to płacić.
Tak, termin płatności został podany w wiadomości SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Faktura - błędne naliczanie.

Post autor: IzabelaR88 »

Witam,
Chciałabym się zorientować w pewnej sprawie.
Dnia 13.01.2017 r. przedłużałam umowę w Plusie, przechodząc z Mix'a na Abonament. Wybrałam opcję z telefonem, gdzie wymieniono mi również kartę SIM na NanoSim. W dniu wczorajszym otrzymałam fakturę, gdzie kwota do zapłaty to 90,20. W szczegółowym zestawieniu widnieje kwota 24,99 za wymianę karty SIM. Moje pytanie jest takie, na jakiej podstawie została naliczona ta kwota? Skoro wymiana nie odbyła się z mojej winy, tylko przyczyną był nowszy telefon, który nabyłem z dniem przedłużania umowy. Z tego co się orientuję z Regulaminu, ta kwota nie powinna być naliczona. Proszę o informację.

Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2017, o 08:39 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj IzabelaR88,

w przypadku konwersji przysługuje Ci bezpłatna wymiana karty SIM w okresie 90 dni od daty zawarcia umowy.
IzabelaR88 pisze:widnieje kwota 24,99 za wymianę karty SIM.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Faktura

Post autor: IzabelaR88 »

Reklamację złożyłam, ale nie widzę tutaj numeru zgłoszenia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

IzabelaR88,
IzabelaR88 pisze:Reklamację złożyłam, ale nie widzę tutaj numeru zgłoszenia.
to prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Faktura

Post autor: IzabelaR88 »

Numer telefonu już przesłałam :)
ODPOWIEDZ