Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 153
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20
Faktura
Witam mam tablet z internetem na umowę u was czekam na kolejną fakturę która zawsze była dostarczana w dniach 23-25 każdego miesiąca lecz w tym miesiącu coś się spóźnia. Czy to jest czymś spowodowane? W zeszłym miesiącu dokonałem zapłaty przez użycie karty w internecie na waszej stronie. Proszę o pomoc bo troszkę się martwię że będę miał jakieś problemy. Pozdrawiam
Re: Faktura
Rozumiem że chodzi o fakturę papierową?
Re: Faktura
Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj nfs141 ,
jeżeli wiadomości nie ma w skrzynce odbiorczej sprawdź też inne foldery tj. SPAM, KOSZ.nfs141 pisze:Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:30
Faktura
Witam dziś dostałam fakturę. Nie bardzo rozumiem co oznacza zwrot abonamentu i dlaczego mam za to płacić po raz kolejny. Proszę o odpowiedź
Ostatnio zmieniony 9 mar 2016, o 15:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj paula_koba,
czy możesz doprecyzować, jakie masz pytanie w kwestii zwrotu abonamentu?paula_koba pisze:dziś dostałam fakturę na której napisane jest zwrot abonamentu -
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:30
Re: Faktura
Chodzi o to że nie rozumiem co to oznacza i dlaczego mam dopłacić prawie 80 zł
Re: Faktura
paula_koba,
- moim zdaniem nic tu nie dopłacasz.
W tym szczegółowym screen'nie widać, że zwrot (69,10 zł) równa się naliczeniu (50,04 + 19,06 = 69,10 zł). Inaczej mówiąc bilans wychodzi na zero. Tak samo jest rozliczona Muzodajnia. Rozbicie to wynikło najprawdopodobniej w wyniku jakiegoś działania na numerze w dniu 13.02.2016 jak np. wymiana karty, czy czasowe zawieszenie.
Nie widzę tutaj, żadnego dodatkowego naliczania.
- moim zdaniem nic tu nie dopłacasz.
W tym szczegółowym screen'nie widać, że zwrot (69,10 zł) równa się naliczeniu (50,04 + 19,06 = 69,10 zł). Inaczej mówiąc bilans wychodzi na zero. Tak samo jest rozliczona Muzodajnia. Rozbicie to wynikło najprawdopodobniej w wyniku jakiegoś działania na numerze w dniu 13.02.2016 jak np. wymiana karty, czy czasowe zawieszenie.
Nie widzę tutaj, żadnego dodatkowego naliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
paula_koba cieszymy się, że wszystko jest już jasne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po przedłużeniu umowy straciłem rabat 10 zł na pierwszą usługę w programie smart dom? Proszę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po przedłużeniu umowy straciłem rabat 10 zł na pierwszą usługę w programie smart dom? Proszę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Ponawiam prośbę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia faktury.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
Jeśli będziesz dysponował już numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.Magda_Plus pisze:pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy a rachunek
Witam.
Jakos w lutym wypowiedzialem umowe poniewaz mialem abonament do 22 marca. Wszystko przebieglo okej teraz mam simplusa. Jednak chcialem wejsc na plus online i nie moge sie zalogowac. rachunek za abonament nie przyszedl akonczy sie miesiac. Jak mam zaplacic za ostatni miesiac nie maja rachunku? Myslalem ze na plus online sie zaloguje a nie dzialaja tamte pasy... A to dziwne bo wszystko dzialalo do momentu az mi nie przelaczyli na karte.Czekac dalej? Zeby mi jakies kary na koniec nie dowalili...
Jakos w lutym wypowiedzialem umowe poniewaz mialem abonament do 22 marca. Wszystko przebieglo okej teraz mam simplusa. Jednak chcialem wejsc na plus online i nie moge sie zalogowac. rachunek za abonament nie przyszedl akonczy sie miesiac. Jak mam zaplacic za ostatni miesiac nie maja rachunku? Myslalem ze na plus online sie zaloguje a nie dzialaja tamte pasy... A to dziwne bo wszystko dzialalo do momentu az mi nie przelaczyli na karte.Czekac dalej? Zeby mi jakies kary na koniec nie dowalili...