Przejście na abonament z mixplusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Marta_Plus »

fox0410,
przeloguj telefon z kartą SIM, czyli wyłącz i włącz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: fox0410 »

Wiem, teraz mama dzwoniła że działa. Czy doliczona zostannie opłata za kartę SIM?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Marta_Plus »

fox0410,
to super. ;-) Żadna opłata nie zostanie doliczona. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: fox0410 »

Dzieki serdeczne, ostatnio wszystko udaję mi się załatwić przez forum :)
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: fox0410 »

NIE CAŁY TYDZIĘN UZYTKOWANIA ABONAMENTU A JA DZIS DOSTAJE FAKTURĘ DO ZAPŁATY... JAK TO MOŻLIWE? Dodam ze opłata naliczona za cały miesiac
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Marta_Plus »

fox0410,
w przypadku pierwszej faktury opłata za abonament jest naliczana od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okresu rozliczeniowego (opłata jest wyliczona proporcjonalnie) oraz za kolejny miesiąc (z góry).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: fox0410 »

Nie, dzwoniłam do biura obsługi i źle jest naliczone
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: fox0410 »

według fv okres od 25-07 lipca, gdzie abonament jest włączony od 22.08
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Marta_Plus »

fox0410,
fox0410 pisze:Nie, dzwoniłam do biura obsługi i źle jest naliczone
Czy zgłaszałaś już reklamację w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: fox0410 »

zgłaszalam, jednak w te reklamacje nie wierze, reklamowałam także pakiet internetowy, reklamacja była złozona. za pakiet nie miałam płacic, jednak doliczono cene pakietu do fv. i tak co miesiac jakies korekty. Juz mam dosyć dzwonienia do BOK
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Marta_Plus »

fox0410,
czy reklamacja dotyczy numeru, który podawałaś wcześniej? Jeśli nie, to podeślij mi go proszę przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
elizekk
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 30 sie 2017, o 17:32

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: elizekk »

25.08 podpisałam umowę na przejście z mixa na abonament. Trzy dni później zniknęła mi możliwość wykonywania połączeń i wysyłania SMSów. Po zadzwonieniu do bok dowiedziałam się, ze mój telefon jest już na abonament i że wystąpił jakiś globalny problem z przenosinami. Mój numer został dodany do tej "problemowej" listy. Po paru dniach dowiedziałam się, że problem globalny został rozwiązany, a moje zgłoszenie zostało zamknięte. Tyle, że ja dalej nie mogę skorzystać z żadnych usług na które się zdecydowałam. Wielokrotnie dzwoniłam do bok, wysyłałam maile, włączałam i wyłączałam telefon i wciąż nic. Problem nie leży też w moim aparacie, gdyż po włożeniu innej karty SIM wszystko jest ok. Nie jest to też chyba wina mojej karty SIM, gdyż do mnie można się dodzwonić. Bok nie jest w stanie mi pomóc, reakcji na moje zgłoszenia brak.Dziś minęło 6 dni odkąd mój telefon stał się bezużyteczny. Co mogę jeszcze zrobić? Czy pozostało mi jedynie odstąpienie od umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Basia_Plus »

elizekk,
elizekk pisze: reakcji na moje zgłoszenia brak
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
elizekk
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 30 sie 2017, o 17:32

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: elizekk »

GCTR0022165 zostało zamknięte, a wieści o C00000001411248 brak. Było jeszcze jedno składane telefonicznie, ale nie mam numeru, a mailowo rozmowa dotyczyła zagadnienia 170824-001829. A możliwości wykonywania połączeń, wysyłania SMSów i korzystania z internetu wciąż brak (na chwilę obecną to już 6 dni i 5 godzin). Za to dostałam kod do polecania znajomym. Jasne, w mojej sytuacji na pewno z niego skorzystam...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście na abonament z mixplusa

Post autor: Marta_Plus »

elizekk,
najmocniej przepraszam za wszelkie napotkane niedogodności i czas oczekiwania na rozwiązanie.
elizekk pisze:GCTR0022165 zostało zamknięte, a wieści o C00000001411248 brak.
Przeloguj proszę telefon i sprawdź, czy możesz już korzystać ze wspomnianych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ