Gwarancja telefonu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

w1nko podaj mi tym formularzem: numer IMEI swojego telefonu, numer telefonu oraz adres punktu w którym telefon został oddany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micke8401
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2014, o 20:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: micke8401 »

przy oddaniu telefonu na gwarancje muszę posiadać fakturę?
Ostatnio zmieniony 2 gru 2016, o 09:10 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

micke8401,

przy oddawaniu aparatu do naprawy należy posiadać przy sobie kartę gwarancyjną i dowód zakupu (np. faktura VAT lub paragon).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micke8401
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2014, o 20:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: micke8401 »

tylko że opakowaniu telefonu samsung galaxy j5 2016 nie było karty gwarancyjnej tylko warranty card gdzie sam opis jest nie ma pieczatki a ni nic czy to?
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: lunatik »

Jesli telefon brałeś do umowy to w Plusie mają wszystko co potrzebne.
A przynajmniej ja tak miałem.
Załatwienie sprawy naprawy gwarancyjnej to jedna z tych rzeczy za które mogę pochwalić sieć. Szybko i bezproblemowo dostałem nowy fon.
Można co najwyżej pomarudzić że nie była to nówka tylko z recyklingu.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

micke8401 w jaki sposób nabyłeś swój telefon – w punkcie Plusa, poprzez stronę internetową?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micke8401
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2014, o 20:14

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: micke8401 »

telefonicznie przez DUK
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Basia_Plus »

micke8401,

duplikat faktury za urządzenie możesz uzyskać poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta, lub wysyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Logistyka, Ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Naprawa gwarancyjna wykonywana jest w serwisie producenta na podstawie nieostemplowanej karty gwarancyjnej i kopii faktury zakupu, na której widnieje numer IMEI (lub numer seryjny) urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micke8401
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2014, o 20:14

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: micke8401 »

akurat fakture posiadam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Basia_Plus »

micke8401,

zatem, proszę o udanie się do dowolnego punktu Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon z fakturą za urządzenie oraz kartę gwarancyjną w celu skorzystania z naprawy gwarancyjnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej0933
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: maciej0933 »

Dzień Dobry ! 9 grudnia oddałem na gwarancję Samsunga Galaxy Note 4 w oddziale Plusa w Puławach.Czekam i czekam... kiedy dostanę informacje na temat mojego telefonu?Wydaje mi się,że ta naprawa już dawno powinna zostać zrealizowana.Pilnie czekam na odpowiedź!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Basia_Plus »

Witaj maciej0933 ,

w tej kwestii proszę Cię o kontakt z punktem Plusa, w którym oddałeś telefon do naprawy. Do czasu realizacji naprawy przez serwis, należy doliczyć czas potrzebny na przekazanie sprzętu z punktu do serwisu i z serwisu do punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matip50
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lut 2016, o 17:56

Gwarancja jakie prawa ma osoba która kupiła używany telefon?

Post autor: matip50 »

Witam,
dwa tygodnie temu oddałem swój smartfon Honor 5X na gwarancję w punkcie Plusa, ponieważ w żaden sposób nie można było naładować baterii. Telefon po dwóch tygodniach został odesłany przez serwis i stwierdzono wadę fabryczną której nie można naprawić i zalecił wymianę telefonu przez punkt sprzedaży na nowy. I tu zaczynają się schody. Dostałem informację, że telefon może odebrać osoba która podpisywała umowę (jest na fakturze), a niestety telefon kupiłem nowy, ale od osoby prywatnej, której nawet nie znam i nie ma fizycznej możliwości, aby ona ten telefon odebrała. Czyli co mimo że mam dowód zakupu, Fakturę Vat i telefon jest na gwarancji i uszkodził się z nie mojej winy, mój operator chce mnie wykiwać i nie zaoferować mi nowego telefonu? Przecież według kodeksu cywilnego, kupując przedmiot na gwarancji przejmujesz wszelkie prawa do gwarancji której gwarantem jest sprzedawca czyli salon Plusa. Proszę pomóżcie jak się bronić przed tym aby nie zostać z niczym.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, o 18:30 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu/ połączenie z odpowiednim wątkiem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

matip50 pisze:wszelkie prawa do gwarancji której gwarantem jest sprzedawca czyli salon Plusa.
To nie jest tak, gdyż zgodnie z tym co napisałeś serwis w ramach gwarancji zlecił wymianę telefonu. Gwarancję wydaje producent telefonu.
Podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczyła sprawa oraz adres punkt w którym oddałeś go do naprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasbiggie
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57

Wymiana telefonu na nowy po ekspertyzie z serwisu

Post autor: lukasbiggie »

Witam, salon zagubił ekspertyzę ale ze strony serwisu wiem, że telefon Motorola Moto X Force nie da się naprawić i trzeba ją wymienić na inny telefon.

Problem jednak w tym że telefon był brany przez internet jako przedłużenie umowy. Jak mam wymienić telefon na nowy? Ekspertyzę pewnie mi wreszcie dostarcza pisałem o tym w innym wątku. Ale chciałbym się dowiedzieć jak mam spróbować wymienić telefon na inny.


Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2018, o 09:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
ODPOWIEDZ