brak internetu "jesteś offline"

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mhando
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lut 2016, o 15:22

brak internetu "jesteś offline"

Post autor: mhando »

Witam
Mam telefon Samsung Galaxy A5 LTE z kartą NANo w taryfie firmowej. Niestety nie działa w ogóle internet, pomimo właściwej konfiguracji, tzn APN plus, transmisja danych włączona. Po kliknięciu w ikonę internetu pojawia się komunikat: jesteś offline a w szczegółach kod błędu:ERR_Internet_disconnected. Czy jest taka opcja że wybrane nr przy umowie firmowej mają zblokowany całkowicie internet?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: brak internetu "jesteś offline"

Post autor: Magda_Plus »

mhando możliwe, że usługa nie została Ci udostępniona. Czy sprawdzałeś możliwość korzystania z internetu poprzez sieć WIFI w swoim telefonie? Czy sprawdzałeś dostępność transmisji danych dla Twojego numeru z poziomu Plus online (zakładka Usługi i Pakiety)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mhando
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2016, o 15:22

Re: brak internetu "jesteś offline"

Post autor: mhando »

na plus online może zapewne sprawdzić taką dostępność osoba obsługująca naszą firmę w kontaktach z Plusem - ja niestety nie mam hasła aby się tam zalogować - ok spróbuję się dowiedzieć u osoby kompetentnej:)
A czy usługa internetu w pakietach firmowych jest wliczana w abonament?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: brak internetu "jesteś offline"

Post autor: Magda_Plus »

mhando o dostępnie do usług może decydować Twój pracodawca. Faktycznie warto skontaktować się z osobą odpowiedzialną za telefony w firmie,w której pracujesz, w celu ustalenia tego z czego możesz korzystać.
Dostęp do usługi transmisji danych jest bezpłatny. Z reguły wchodzi w skład usług zaszytych w taryfie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolek003
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 20 paź 2013, o 15:28

Problem z internetem w telefonie

Post autor: karolek003 »

Witam,
Posiadam telefon Sony Xperia m2 i telefon nie łączy się z internetem (włączona jest transmisja danych i pobrane ustawienia internetu) internet w pakiecie jest wykupione. Moje pytanie: co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2016, o 10:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: brak internetu "jesteś offline"

Post autor: Ewa_Plus »

karolek003,
- rozumiem, że transmisja danych włączona jest z pozycji telefonu, ale czy masz też aktywną usługę GPRS na swoim numerze? Czy po pobraniu konfiguracji telefon był wyłączany i włączany ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ