Nowa Poczta Głosowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 207
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44
Re: Nowa Poczta Głosowa
Dziękuję za rozwinięcie tematu notki sms, ale ja pytałem o brak poczty głosowej. Sprawdziłem godzinę później i już wszystko było ok. Przypuszczam że trwają jakieś prace związane z tym i może dlatego występują problemy.
Dziwi mnie tylko brak jakichkolwiek informacji skierowanych do użytkowników. Nikt nawet nie wie jakie dokładnie zmiany są planowane i wprowadzane. Był kiedyś tylko ogólnikowy komunikat.
Ale kto by się tam przejmował pocztą głosową .
Dziwi mnie tylko brak jakichkolwiek informacji skierowanych do użytkowników. Nikt nawet nie wie jakie dokładnie zmiany są planowane i wprowadzane. Był kiedyś tylko ogólnikowy komunikat.
Ale kto by się tam przejmował pocztą głosową .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nowa Poczta Głosowa
richat,
przepraszam Cię za udzielenie odpowiedzi na część Twojego pytania.
przepraszam Cię za udzielenie odpowiedzi na część Twojego pytania.
cieszę się, że wszystko wróciło do normy.richat pisze:Sprawdziłem godzinę później i już wszystko było ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa Poczta Głosowa
Nie ma za co przepraszać. Mam jednak nadzieję, że to było przedostatni raz
Poczta działa. Jej funkcje zostały znacznie uproszczone. Myślę jednak że to wynika z faktu braku zainteresowania nimi.
Dziwi mnie jednak fakt, że nie można wybrać pomiędzy oddzwanianiem poczty, a informacją SMS o wiadomości.
Albo wszystko, albo nic.
Poczta działa. Jej funkcje zostały znacznie uproszczone. Myślę jednak że to wynika z faktu braku zainteresowania nimi.
Dziwi mnie jednak fakt, że nie można wybrać pomiędzy oddzwanianiem poczty, a informacją SMS o wiadomości.
Albo wszystko, albo nic.
Płatny komunikat "Abonent chwilowo niedostępny..."
Dzień dobry Państwu,
jakiś czas temu sieć Plus bez zbędnego rozgłosu włączyła (wszystkim?) swoim abonentom i użytkownikom nową usługę.
Polega to na tym, że gdy dzwonię do abonenta/użytkownika Plusa, który ma wyłączoną pocztę głosową, a ta osoba nie odbierze - słyszę komunikat "Abonent niedostępny. Wyślij mu bezpłatną wiadomość..." i dalej do wyboru, bla bla...
Słysząc taki komunikat osoba dzwoniąca myśli, że odbywa się bezpłatna i sympatyczna usługa. Tymczasem za wysłuchanie komunikatu jest naliczana opłata zgodnie z cennikiem operatora sieci, z której jest dzwonione.
Pytanie nr 1: jak to wyłączyć?
Chodzi o definitywne i trwałe przywrócenie "starego" BEZPŁATNEGO komunikatu o niedostępności.
Jednocześnie zgłaszam uprzejmą prośbę do operatora Plus, aby już więcej nigdy nie urządzał podobnego uszczęśliwiania ludzkości na siłę.
jakiś czas temu sieć Plus bez zbędnego rozgłosu włączyła (wszystkim?) swoim abonentom i użytkownikom nową usługę.
Polega to na tym, że gdy dzwonię do abonenta/użytkownika Plusa, który ma wyłączoną pocztę głosową, a ta osoba nie odbierze - słyszę komunikat "Abonent niedostępny. Wyślij mu bezpłatną wiadomość..." i dalej do wyboru, bla bla...
Słysząc taki komunikat osoba dzwoniąca myśli, że odbywa się bezpłatna i sympatyczna usługa. Tymczasem za wysłuchanie komunikatu jest naliczana opłata zgodnie z cennikiem operatora sieci, z której jest dzwonione.
Pytanie nr 1: jak to wyłączyć?
Chodzi o definitywne i trwałe przywrócenie "starego" BEZPŁATNEGO komunikatu o niedostępności.
Jednocześnie zgłaszam uprzejmą prośbę do operatora Plus, aby już więcej nigdy nie urządzał podobnego uszczęśliwiania ludzkości na siłę.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2016, o 11:53 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki, ten sam temat.
Powód: Połączyłam wątki, ten sam temat.
Re: Nowa Poczta Głosowa
Witaj Pugilares,
W przypadku numerów abonamentowych można to wyłączyć zgodnie z tym, co pisał już Krzysiek_Plus:
W przypadku numerów abonamentowych można to wyłączyć zgodnie z tym, co pisał już Krzysiek_Plus:
Na numerze pre-paid wyłącza się ją kodem: *122*00*03#Krzysiek_Plus pisze:mmaciek, funkcje "Notka SMS" możesz dezaktywować bezpłatnie wysyłając wiadomość SMS na numer 2601 o treści: DEAKT NSMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa Poczta Głosowa
Witam. W jaki sposob mogę wyłączyć pocztę głosowa jeśli kodem wyłącz pluskod5 poczta wyłącz na nr 2601 nie dam rady. W bok też jest problem a w aplikacji mobilnej też nie Mam takiej możliwości.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Re: Nowa Poczta Głosowa
Witam,
U mnie jest jeszcze gorzej, nie mogę dezaktywować usługi przy czym poczta jak i notka sms działa. Wysyłając sms na nr 2601 treści: DEAKT NSMS lub AKT NSMS otrzymuje komunikat "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy". Jak może być niedostępna jeśli jest włączona? Chciałbym to wyłączyć więc proszę o pomoc.
U mnie jest jeszcze gorzej, nie mogę dezaktywować usługi przy czym poczta jak i notka sms działa. Wysyłając sms na nr 2601 treści: DEAKT NSMS lub AKT NSMS otrzymuje komunikat "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy". Jak może być niedostępna jeśli jest włączona? Chciałbym to wyłączyć więc proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nowa Poczta Głosowa
Witaj Gumis190, kambo12
prześlijcie proszę numery, których dotyczy wyłączenie poczty wraz z opisem sytuacji poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006.
prześlijcie proszę numery, których dotyczy wyłączenie poczty wraz z opisem sytuacji poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06
NOTKA SMS i PRZEKIEROWANIA
Dzień dobry!
Chciałbym wyłączyć usługę NOTKA SMS, ale nie mogę dezaktywować usługi.
Wysyłając sms na nr 2601 treści: DEAKT NSMS lub AKT NSMS otrzymuję komunikat "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy". Mimo to usługa jest włączona i działa.
Nie chcę by dzwoniący do mnie, w jakiejkolwiek sytuacji (zajęty, nie odbieram, niedostępny) słyszeli komunikat "Abonent czasowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści: - proszę o pilny kontakt - wybierz 1 - itd."
Nie jestem także w stanie wyłączyć przekierowań połączeń przez telefon (SONY Z5) - kiedy chcę wyłączyć przekierowania to pojawia się komunikat "Twój operator nie umożliwia wyłączenia przekierowywania połączeń, gdy nr jest zajęty" itp.
Ustawione są przekierowania na nr +48601100545.
Nie chcę przekierowań i nie chcę poczty głosowej i nie chcę też aby działała usługa NOTKA SMS.
Przez ustawienia telefonu oraz przez sms na nr 2601 tego nie mogę zrobić. Cóż więc czynić?
Chciałbym wyłączyć usługę NOTKA SMS, ale nie mogę dezaktywować usługi.
Wysyłając sms na nr 2601 treści: DEAKT NSMS lub AKT NSMS otrzymuję komunikat "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy". Mimo to usługa jest włączona i działa.
Nie chcę by dzwoniący do mnie, w jakiejkolwiek sytuacji (zajęty, nie odbieram, niedostępny) słyszeli komunikat "Abonent czasowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści: - proszę o pilny kontakt - wybierz 1 - itd."
Nie jestem także w stanie wyłączyć przekierowań połączeń przez telefon (SONY Z5) - kiedy chcę wyłączyć przekierowania to pojawia się komunikat "Twój operator nie umożliwia wyłączenia przekierowywania połączeń, gdy nr jest zajęty" itp.
Ustawione są przekierowania na nr +48601100545.
Nie chcę przekierowań i nie chcę poczty głosowej i nie chcę też aby działała usługa NOTKA SMS.
Przez ustawienia telefonu oraz przez sms na nr 2601 tego nie mogę zrobić. Cóż więc czynić?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2016, o 15:42 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połącznie wątków
Powód: połącznie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nowa Poczta Głosowa
kokoshaglava a kiedy zlecona została dezaktywacji funkcji Notka SMS?
Wyłączenie poczty głosowej jest możliwe poprzez przesłanie SMS o treści: DEAKT PS pod bezpłatny numer 2601.
Wyłączenie poczty głosowej jest możliwe poprzez przesłanie SMS o treści: DEAKT PS pod bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06
Re: Nowa Poczta Głosowa
Kiedy wysyłam sms na nr 2601 o treści: DEAKT NSMS otrzymuję komunikat "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy", mimo to dostaję sms od moich klientów "Proszę o pilny kontakt" czyli notka SMS działa.Magda_Plus pisze:kokoshaglava a kiedy zlecona została dezaktywacji funkcji Notka SMS?
Wyłączenie poczty głosowej jest możliwe poprzez przesłanie SMS o treści: DEAKT PS pod bezpłatny numer 2601.
Kiedy wysyłam sms na nr 2601 o treści: DEAKT PS także otrzymuję komunikat "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy".
Mam tak na dwóch numerach, a nie chciałbym mieć.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nowa Poczta Głosowa
kokoshaglava podaj mi przez ten formularz numery, których dotyczy sprawa. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa Poczta Głosowa
Ja zarówno na polecenie DEAKT NSMS i DEAKT PS otrzymuję komunikat "Bledna tresc SMS. Sprawdz w regulaminie promocji i sprobuj ponownie. Pozdrawiamy Plus."
Prosiłabym o pomoc i dezaktywowane usługi notka sms
Prosiłabym o pomoc i dezaktywowane usługi notka sms
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nowa Poczta Głosowa
Doms,
pod jaki numer wysyłałeś SMS-y? Posiadasz numer abonamentowy czy Plus na Kartę?
pod jaki numer wysyłałeś SMS-y? Posiadasz numer abonamentowy czy Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa Poczta Głosowa
Witam nie mogę wyłączyć Notki SMS na telefonach rodziców,
wysyłam sms DEAKT NSMS na 2601 i nie otrzymuję żadnej odpowiedzi zwrotnej.
Proszę o pomoc jak to wyłączyć.
wysyłam sms DEAKT NSMS na 2601 i nie otrzymuję żadnej odpowiedzi zwrotnej.
Proszę o pomoc jak to wyłączyć.