Magda_Plus pisze:nati707 włączona jest na Twoim numerze Notka SMS. Możesz ją wyłączyć wysyłając SMS-a o treści: DEAKT NSMS pod numer 2601. Wiadomość jest bezpłatna. Dezaktywacja usługi nastąpi najpóźniej po północy.
Tak zrobiłam - już dwukrotnie wysyłałam sms DEAKT NSMS pod numer 2601, ale za każdym razem dostaję sms zwrotny z informacją: "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy".
aby wyłączyć oddzwanianie poczty głosowej należy z własnego telefonu zadzwonić pod numer 2222 lub +48601222222, wybrać w menu ustawienia skrzynki - 2, następnie -1 i na koniec 2 - wyłączenie oddzwaniania poczty i wysyłanie wiadomości SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wyłączenie usługi jest bezpłatne. Doprecyzuj proszę, na jakiej podstawie stwierdzasz naliczenie opłaty, w jaki sposób to weryfikujesz? Jaki komunikat otrzymałeś po wysłaniu SMS-a z komendą DEAKT PS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zgodnie z otrzymanym komunikatem, usługa od jutra nie będzie działać.
damuswawa pisze:Naliczenie opłaty stwierdzam na podstawie informacji z online plus.pl z mojego konta
Nie wysyłałeś żadnych wiadomości SMS o podwyższonej opłacie, czy międzynarodowych? Rozliczenia zawarte w wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny. Natomiast szczegółowe informacje będziesz mógł uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego, jeśli posiadasz włączony rachunek szczegółowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bardzo mnie ciekawi jak zmienić głos w poczcie głosowej Plusa. Mam numer w Plusie jak i mój znajomy, jednak on ma zupełnie inny głos poczty niż ja (oba są męskie), mówił mi, że samo się tak ustawiło. Czy w takim razie można te głosy dowolnie zmieniać? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, o 12:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki- podobny temat.
maciej2332 pisze:Mam numer w Plusie jak i mój znajomy, jednak on ma zupełnie inny głos poczty niż ja (oba są męskie), mówił mi, że samo się tak ustawiło.
głos lektora jest ustawiany automatycznie i nie ma możliwości jego zmiany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poczta głosowa jest obsługiwana z poziomu aplikacji. Aplikacja zniknęła ze sklepu Google. Kody wyłączające Pocztę Premium nie działają "WYL PP".
Z drugiej strony reklamujecie http://www.plus.pl/uslugi/poczta-glosowa
Jest to opcja płatna. Za co, jeśli nie działa?
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2019, o 18:02 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:Przeniesienie do oficjalnego działu, połączono wątki.