roaming

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: roaming

Post autor: Magda_Plus »

grzelecm proszę nie dubluj pytań.
Czy będąc w Szwajcarii wysyłasz MMS-y?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzelecm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2016, o 23:59

Re: roaming

Post autor: grzelecm »

Przepraszam za wzburzenie w poprzednich postach. Nie, nie wysyłałem mms. Nie korzystałem w ogóle z tel na terytorium Szwajcarii (transmisja danych). Mogę podać w wiadomości priv swój nr telefonu aby Państwo to sprawdzili, lub wysłać plik z pozycjami z plus online.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: roaming

Post autor: Magda_Plus »

grzelecm z poziomu Forum nie mam możliwości weryfikacji przestawionej przez Ciebie kwestii.
Dane zawarte w Plus Online mają charakter orientacyjny, zatem ewentualne wyjaśnienia będą możliwe dopiero w momencie wystawienia faktury. Proponuję abyś po tym fakcie przesłał zapytanie w sprawie zaistniałej sytuacji poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: roaming

Post autor: mpmdembi »

Uprzejmie proszę o informację, czy posiadają Państwo umowę roamingową z operatorem Telkomsel działającym w Indonezji? Jesli tak, to dlaczego nie dziala z ta siecia roaming na kilku kartach Plusa (abonament i pre-paid)? Inni operatorzy z Panstwa kartami dzialaja, ale Telkomsel to jest glowna siec panstwowa działająca także na prowincji, a pozostali operatorzy sa dostepni tylko w glownych miastach. Nie jest to raczej problem po stronie Telkomsel, bo roaming z ta siecia na kartach T-Mobile i Orange dziala bez problemu.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: roaming

Post autor: Basia_Plus »

mpmdembi,
mpmdembi pisze:proszę o informację, czy posiadają Państwo umowę roamingową z operatorem Telkomsel działającym w Indonezji?
tak, mamy podpisaną umowę z tym operatorem.
mpmdembi pisze:Jesli tak, to dlaczego nie dziala z ta siecia roaming
Czy próbowałeś ręcznie wyszukać operatora?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: roaming

Post autor: mpmdembi »

Oczywiscie, ze probowalem recznie i to wielokrotnie. Sprawdzalem na 3 roznych kartach i 3 telefonach. Wybor innych sieci nie sprawia problemu (logowanie w kilka sekund) tu caly czas komunikat, ze logowanie nieudane. Mozna wykonywac jedynie polaczenia alarmowe.
Czy jest gdzies dostepna pelna i aktualna lista partnerow roamingowych Plusa? Ta na stronie, jak widac, jest nieaktualna.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: roaming

Post autor: Basia_Plus »

mpmdembi,

czy obecnie znajdujesz się w Indonezji? Czy próbowałeś wymusić połączenie tylko w 2G?
Zgodnie z posiadanymi informacjami operator ten powinien świadczyć usługi roamingowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: roaming

Post autor: mpmdembi »

Tak jestem w Indonezji. Oczywiscie, ze probowalem ustawic tryb "tylko 2g" i wtedy wybrac siec. Niestety caly czas to samo. Dodam, ze jak 2 dni dzialalo, to zarowno w 2G i 3G.
Zadalem to samo pytanie co na forum na dok@plus.pl i oto co odpowiedziano:
"Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Chciałabym wyjaśnić, że w Indonezji mamy podpisane umowy roamingowe z operatorem INDOSAT oraz XL.

Powyższe informacje znajdują się na stronie:
http://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-abonamencie#tabs-5

Proponuję wybrać ręcznie jedną z sieci, z którą mamy podpisaną umową roamingową.

Proszę o informacje, czy po zmianie operatora problem nadal występuje?"
Zagadnienie nr 160901-001349
Nie umieszczam podpisu Konsultanta.
Jak mam rozumiec taka rozbieznosc odpowiedzi, bo ewidentnie ktos mija sie z prawda. Pomijam oczywiscie sugestie wybrania recznie operatorow, ktorzy (jak napisalem) nie maja zasiegu...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: roaming

Post autor: Magda_Plus »

mpmdembi potwierdzam, że sieć Telkomsel jest naszym partnerem roamingowym, zatem powinieneś móc z niej korzystać. Przesłałam prośbę o zweryfikowanie informacji zamieszczonych na stronie WWW. Być może problemy z zalogowaniem do sieci są natury technicznej. Rozumiem, że w tej chwili nadal nie masz możliwości zalogowania się do sieci tego operatora?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
torba
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 wrz 2016, o 18:45

Dezaktywacja "Odebrane w UE"

Post autor: torba »

Witam. Przeniosłem numer do Plusa za pośrednictwem internetu. Dostałem dzisiaj papiery, w tym regulamin. Niestety w regulaminie wyczytałem, że Polkomtel może bezkarnie dezaktywować usługę "Odebrane w UE" jeżeli będę z niej korzystał częściej niż 14 dni w ciągu dwóch kolejnych okresach rozliczeniowych. Proszę mi wyjaśnić to zagadnienie, bo nie ukrywam, że ta usługa jest podstawą działania mojej firmy. Jak często Polkomtel korzysta z tego zapisu?Taryfa plus 89 Firma. Pzdr. Rafał
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2016, o 13:15 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Dezaktywacja "Odebrane w UE"

Post autor: Ron »

Fakt, jest taki zapis. Prawdopodobnie ma to na celu ograniczenie korzystania z telefonu w UE, ponieważ umowę podpisujesz z operatorem Polskim z usługami głównie na rynek krajowy. Zapis troche zniechęca, a promocja fajna. Inni operatorzy mają podobne zapisy.
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: roaming

Post autor: mpmdembi »

Dziekuje za odpowiedz. Dlaczego wiec konsultant watku, ktory przeslalem nadal "idzie w zaparte" twierdzac, ze nie maja Panstwo z ta siecia roamingu? Nie cytuje jego odpowiedzi, bo ma Pan dostep do calego watku.
W dniu wczorajszym wszystkie telefony (w tym abonamentowy) zalogowaly sie do sieci. Wymuszanie nie pomaga. Najlepiej robi pozostawienie na wyborze automatycznym na noc. Wczoraj mozna bylo rozmawiac i wysylac SMSy, a dzis znow bez zasiegu. Dodam, ze nylem w roznych miejscach i probowalem z roznych BTSow.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: roaming

Post autor: Basia_Plus »

torba,
podaj proszę nazwę promocji, w której podpisałeś umowę przenosząc numer.

mpmdembi,

prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, z którego korzystasz oraz lokalizację, w której występują utrudnienia i model telefonu, jaki posiadasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: roaming

Post autor: Ron »

Basia_Plus pisze:torba,
podaj proszę nazwę promocji, w której podpisałeś umowę przenosząc numer.

,
Zapewne chodzi o ten regulamin i zapis w par 2 pkt 40 http://www.plus.pl/documents/16/9ef7591 ... d8fa1960c6
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: roaming

Post autor: Magda_Plus »

Ron dziękuję za link.
torba pisze: Jak często Polkomtel korzysta z tego zapisu?
Nie dysponuję tego typu informacjami i nie spotkałam się, jeszcze z tym, aby nasi Klienci mieli tą opcję blokowaną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ