roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 292
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53
Re: roaming
Powiem szczerze, że czasem Państwa odpowiedzi mnie przerastają. Jak niby miałbym próbować zalogować się do innego operatora niż przez ręczny wybór sieci?
No i stałe pytanie jakiego numeru to dotyczy - obawiam się, że gdybym wkleił tu wszystkie numery z Państwa puli numerów, to system by mi zablokował konto... Napisałem, że problem dotyczył WSZYSTKICH numerów! Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
No i stałe pytanie jakiego numeru to dotyczy - obawiam się, że gdybym wkleił tu wszystkie numery z Państwa puli numerów, to system by mi zablokował konto... Napisałem, że problem dotyczył WSZYSTKICH numerów! Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
mpmdembi,
cieszę się, że już wszystko wróciło do normy. Oczywiście za napotkane wcześniej niedogodności najmocniej przepraszam.mpmdembi pisze: Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Ja też się cieszę, choć nie jest tak różowo - LTE działa tylko w Telenor, w Telii max 3G. Oczywiście roaming na kartach konkurencji bezproblemowy w obu sieciach na wszystkich dostępnych pasmach.Marta_Plus pisze:mpmdembi,cieszę się, że już wszystko wróciło do normy. Oczywiście za napotkane wcześniej niedogodności najmocniej przepraszam.mpmdembi pisze: Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
Tak wiem, mam zgłosić numer telefonu, podać inne niepotrzebne dane itp...
Dlaczego DT nie chce naprawić czegoś co nie działa dla wszystkich? A może właśnie tak ma działać z jakiegoś powodu?
Coś dziwnego dzieje się z roamingiem od czasu wprowadzenia RLAH - na pewno to przypadek...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
mpmdembi,
taki stan rzeczy wynika tylko i wyłącznie z obecnego zakresu dostępnych usług u operatorów zagranicznych współpracujących z nami, zgodnie z tą tabelą.mpmdembi pisze:LTE działa tylko w Telenor, w Telii max 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Przepraszam, to faktycznie mój błąd. Byłem przekonany, że macie roaming LTE z każdym z norweskich operatorów. A tak swoją drogą, to może warto poszerzać listę zarówno operatorów jak i usług. Nie tylko w ramach UE, bo np. w Afryce byliście liderami, a teraz konkurencja jest daleko z przodu. O ile tu zasięgi operatorów są podobne, o tyle tam opcja wyboru innego operatora często wiąże się z możliwością wykonania rozmowy. Proszę zwrócić uwagę np. na coraz popularniejszy turystycznie kraj - Tanzanię i porównać Waszą ofertę z np. T-Mobile.Marta_Plus pisze:mpmdembi,taki stan rzeczy wynika tylko i wyłącznie z obecnego zakresu dostępnych usług u operatorów zagranicznych współpracujących z nami, zgodnie z tą tabelą.mpmdembi pisze:LTE działa tylko w Telenor, w Telii max 3G.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
mpmdembi,
dziękuję za Twoje wszelkie uwagi i sugestie, które to przekazałam dalej.mpmdembi pisze:A tak swoją drogą, to może warto poszerzać listę zarówno operatorów jak i usług. Nie tylko w ramach UE, bo np. w Afryce byliście liderami, a teraz konkurencja jest daleko z przodu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
No i stało się:
Sms: 19.10.2017 zaobserwowano przewazajace uzycie uslugi polaczenia odbierane i obecnosc w roamingu regulowanym, w stosunku do poziomu uzycia tej uslugi i obecnosci krajowej co stanowi naruszenie zasad Polityki Uczciwego Korzystania z uslug roamingu. Jesli nie ulegnie to zmianie do 02.11.2017, moze zostac zastosowana dodatkowa oplata roamingowa zgodnie z cennikiem.
Wiem dlaczego, nie wiem z kolei co dalej... Roamingu korzystam sporo za granica, bo profil mojej firmy wiąże sie z handlem w UE. Czyli rozumiem, ze jezeli bede dalej korzystal z roamingu, to Polkomtel wroci do rozliczania takiego, jak mialem przed 15 czerwca? Mam najwyzszy, firmowy abo z 1000 min w UE i 1GB neta na cala umowe. Czy tez mimo tego , ze place kolo 100 PLN, dolicza mi dodatkowo oplaty z tabeli RLH?
Sms: 19.10.2017 zaobserwowano przewazajace uzycie uslugi polaczenia odbierane i obecnosc w roamingu regulowanym, w stosunku do poziomu uzycia tej uslugi i obecnosci krajowej co stanowi naruszenie zasad Polityki Uczciwego Korzystania z uslug roamingu. Jesli nie ulegnie to zmianie do 02.11.2017, moze zostac zastosowana dodatkowa oplata roamingowa zgodnie z cennikiem.
Wiem dlaczego, nie wiem z kolei co dalej... Roamingu korzystam sporo za granica, bo profil mojej firmy wiąże sie z handlem w UE. Czyli rozumiem, ze jezeli bede dalej korzystal z roamingu, to Polkomtel wroci do rozliczania takiego, jak mialem przed 15 czerwca? Mam najwyzszy, firmowy abo z 1000 min w UE i 1GB neta na cala umowe. Czy tez mimo tego , ze place kolo 100 PLN, dolicza mi dodatkowo oplaty z tabeli RLH?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Torban,
jest to standardowy SMS przypominający o naruszeniu zasad Polityki Uczciwego Korzystania. Jeżeli więcej niż połowę tego okresu przebywałeś poza Polską to do następnych połączeń mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty roamingowe zgodnie z cennikiem, o czym mowa w wiadomości SMS.
Jeśli posiadasz pakiet wymienny w UE to w pierwszej kolejności będzie wykorzystywany ten pakiet, dopiero po jego przekroczeniu zostaną naliczone opłaty cennikowe.
jest to standardowy SMS przypominający o naruszeniu zasad Polityki Uczciwego Korzystania. Jeżeli więcej niż połowę tego okresu przebywałeś poza Polską to do następnych połączeń mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty roamingowe zgodnie z cennikiem, o czym mowa w wiadomości SMS.
Torban pisze: Mam najwyzszy, firmowy abo z 1000 min w UE
Jeśli posiadasz pakiet wymienny w UE to w pierwszej kolejności będzie wykorzystywany ten pakiet, dopiero po jego przekroczeniu zostaną naliczone opłaty cennikowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Limit roamingowy
Witam. Posiadam zestaw duet ze współdzielonym pakietem internetowym 10GB. Na aplikacji PLUSA jest napisane, że na jednym numerze (mojego ojca) jest przypisany limit roamingowy 3,10 który wynosi 3,9GB. Na moim zaś numerze ten limit wynosi 1GB. Czy jest jakiś sposób aby "zamienić" te limity? Niedługo zaczynam pracę za granicą, więc przydałoby mi się więcej internetu niż 1GB. Wysyłam załącznik jak to wygląda. Po lewej stronie numer ojca, po prawej numer mój. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, o 16:24 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Limit roamingowy
Witaj Guteq98,
niestety nie, limit przypisany jest do danej karty SIM.Guteq98 pisze:Czy jest jakiś sposób aby "zamienić" te limity?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Roaming
Witam
Mam taki problem wyjechałem za granicę i korzystam z roamingu ale dzisiejszego dni chciałem sobie zadzwonić do mamy do polski na numer z Orange i jakiś problem nie mogę zadzwonić i tylko mam coś po angielsku nie wiem co mówią bo nie znam Angielskiego :O nie mogę zadzwonić nawet na numer obsługi klienta Plus nie wiem co się dzieje do dziewczyny mogę normalnie dzwonić i brata a na inne numery próbowałem i nie mogę zawsze ten sam komunikat po Angielsku mówią :o proszę o jakąś poradę :)
Dziękuję i Pozdrawiam :)
Mam taki problem wyjechałem za granicę i korzystam z roamingu ale dzisiejszego dni chciałem sobie zadzwonić do mamy do polski na numer z Orange i jakiś problem nie mogę zadzwonić i tylko mam coś po angielsku nie wiem co mówią bo nie znam Angielskiego :O nie mogę zadzwonić nawet na numer obsługi klienta Plus nie wiem co się dzieje do dziewczyny mogę normalnie dzwonić i brata a na inne numery próbowałem i nie mogę zawsze ten sam komunikat po Angielsku mówią :o proszę o jakąś poradę :)
Dziękuję i Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, o 09:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
Re: Roaming
mało informacji podałeś spróbuj tu link
Re: Roaming
Nie jestem pewny, czy o to chodzi, ale czy format wybieranego/zapisanego w tel. numeru jest na pewno z prefiksem +48?
Re: Roaming
Yyy?? To znaczy że chcesz dzwonić do Polski.... Np nr mamy 502.....6 bez +48?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj Arek1996,
numer, na który chcesz zadzwonić wybierasz z książki telefonicznej czy wpisujesz ręcznie na klawiaturze telefonu? A jak są wybierane połączenia, to czy przed numerem docelowym wpisujesz prefiks kraju, czyli np. w przypadku Polski +48?
numer, na który chcesz zadzwonić wybierasz z książki telefonicznej czy wpisujesz ręcznie na klawiaturze telefonu? A jak są wybierane połączenia, to czy przed numerem docelowym wpisujesz prefiks kraju, czyli np. w przypadku Polski +48?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ