Teraz jest 18 cze 2018, o 19:50

Zostaw Kontakt





roaming

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 144
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: roaming

Post16 paź 2017, o 21:22

Powiem szczerze, że czasem Państwa odpowiedzi mnie przerastają. Jak niby miałbym próbować zalogować się do innego operatora niż przez ręczny wybór sieci?
No i stałe pytanie jakiego numeru to dotyczy - obawiam się, że gdybym wkleił tu wszystkie numery z Państwa puli numerów, to system by mi zablokował konto... Napisałem, że problem dotyczył WSZYSTKICH numerów! Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: roaming

Post17 paź 2017, o 09:35

mpmdembi,
mpmdembi napisał(a): Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
cieszę się, że już wszystko wróciło do normy. Oczywiście za napotkane wcześniej niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 144
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: roaming

Post17 paź 2017, o 20:31

Marta_Plus napisał(a):mpmdembi,
mpmdembi napisał(a): Szczęśliwie dziś ustąpił i da się już zalogować zarówno do Telenor jak i Telii (NetCom).
cieszę się, że już wszystko wróciło do normy. Oczywiście za napotkane wcześniej niedogodności najmocniej przepraszam.

Ja też się cieszę, choć nie jest tak różowo - LTE działa tylko w Telenor, w Telii max 3G. Oczywiście roaming na kartach konkurencji bezproblemowy w obu sieciach na wszystkich dostępnych pasmach.
Tak wiem, mam zgłosić numer telefonu, podać inne niepotrzebne dane itp...
Dlaczego DT nie chce naprawić czegoś co nie działa dla wszystkich? A może właśnie tak ma działać z jakiegoś powodu?
Coś dziwnego dzieje się z roamingiem od czasu wprowadzenia RLAH - na pewno to przypadek...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: roaming

Post18 paź 2017, o 12:01

mpmdembi,
mpmdembi napisał(a):LTE działa tylko w Telenor, w Telii max 3G.
taki stan rzeczy wynika tylko i wyłącznie z obecnego zakresu dostępnych usług u operatorów zagranicznych współpracujących z nami, zgodnie z tą tabelą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 144
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: roaming

Post19 paź 2017, o 19:28

Marta_Plus napisał(a):mpmdembi,
mpmdembi napisał(a):LTE działa tylko w Telenor, w Telii max 3G.
taki stan rzeczy wynika tylko i wyłącznie z obecnego zakresu dostępnych usług u operatorów zagranicznych współpracujących z nami, zgodnie z tą tabelą.

Przepraszam, to faktycznie mój błąd. Byłem przekonany, że macie roaming LTE z każdym z norweskich operatorów. A tak swoją drogą, to może warto poszerzać listę zarówno operatorów jak i usług. Nie tylko w ramach UE, bo np. w Afryce byliście liderami, a teraz konkurencja jest daleko z przodu. O ile tu zasięgi operatorów są podobne, o tyle tam opcja wyboru innego operatora często wiąże się z możliwością wykonania rozmowy. Proszę zwrócić uwagę np. na coraz popularniejszy turystycznie kraj - Tanzanię i porównać Waszą ofertę z np. T-Mobile.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: roaming

Post20 paź 2017, o 12:23

mpmdembi,
mpmdembi napisał(a):A tak swoją drogą, to może warto poszerzać listę zarówno operatorów jak i usług. Nie tylko w ramach UE, bo np. w Afryce byliście liderami, a teraz konkurencja jest daleko z przodu.
dziękuję za Twoje wszelkie uwagi i sugestie, które to przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Torban

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 paź 2017, o 19:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: roaming

Post20 paź 2017, o 19:50

No i stało się:

Sms: 19.10.2017 zaobserwowano przewazajace uzycie uslugi polaczenia odbierane i obecnosc w roamingu regulowanym, w stosunku do poziomu uzycia tej uslugi i obecnosci krajowej co stanowi naruszenie zasad Polityki Uczciwego Korzystania z uslug roamingu. Jesli nie ulegnie to zmianie do 02.11.2017, moze zostac zastosowana dodatkowa oplata roamingowa zgodnie z cennikiem.

Wiem dlaczego, nie wiem z kolei co dalej... Roamingu korzystam sporo za granica, bo profil mojej firmy wiąże sie z handlem w UE. Czyli rozumiem, ze jezeli bede dalej korzystal z roamingu, to Polkomtel wroci do rozliczania takiego, jak mialem przed 15 czerwca? Mam najwyzszy, firmowy abo z 1000 min w UE i 1GB neta na cala umowe. Czy tez mimo tego , ze place kolo 100 PLN, dolicza mi dodatkowo oplaty z tabeli RLH?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: roaming

Post23 paź 2017, o 09:59

Torban,

jest to standardowy SMS przypominający o naruszeniu zasad Polityki Uczciwego Korzystania. Jeżeli więcej niż połowę tego okresu przebywałeś poza Polską to do następnych połączeń mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty roamingowe zgodnie z cennikiem, o czym mowa w wiadomości SMS.
Torban napisał(a): Mam najwyzszy, firmowy abo z 1000 min w UE

Jeśli posiadasz pakiet wymienny w UE to w pierwszej kolejności będzie wykorzystywany ten pakiet, dopiero po jego przekroczeniu zostaną naliczone opłaty cennikowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Guteq98

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 14:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Limit roamingowy

Post29 gru 2017, o 14:39

Witam. Posiadam zestaw duet ze współdzielonym pakietem internetowym 10GB. Na aplikacji PLUSA jest napisane, że na jednym numerze (mojego ojca) jest przypisany limit roamingowy 3,10 który wynosi 3,9GB. Na moim zaś numerze ten limit wynosi 1GB. Czy jest jakiś sposób aby "zamienić" te limity? Niedługo zaczynam pracę za granicą, więc przydałoby mi się więcej internetu niż 1GB. Wysyłam załącznik jak to wygląda. Po lewej stronie numer ojca, po prawej numer mój. Pozdrawiam
Załączniki
26197170_1528011253919581_31717686_n.png
Ostatnio edytowano 29 gru 2017, o 15:24 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Limit roamingowy

Post29 gru 2017, o 15:53

Witaj Guteq98,

Guteq98 napisał(a):Czy jest jakiś sposób aby "zamienić" te limity?

niestety nie, limit przypisany jest do danej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Arek1996

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 sty 2018, o 13:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Roaming

Post20 sty 2018, o 14:07

Witam

Mam taki problem wyjechałem za granicę i korzystam z roamingu ale dzisiejszego dni chciałem sobie zadzwonić do mamy do polski na numer z Orange i jakiś problem nie mogę zadzwonić i tylko mam coś po angielsku nie wiem co mówią bo nie znam Angielskiego :O nie mogę zadzwonić nawet na numer obsługi klienta Plus nie wiem co się dzieje do dziewczyny mogę normalnie dzwonić i brata a na inne numery próbowałem i nie mogę zawsze ten sam komunikat po Angielsku mówią :o proszę o jakąś poradę :)

Dziękuję i Pozdrawiam :)
Ostatnio edytowano 22 sty 2018, o 08:51 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Roaming

Post21 sty 2018, o 17:32

mało informacji podałeś spróbuj tu link
Offline
Avatar użytkownika

mekong

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 26 sie 2013, o 15:16
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: OMG Oszczędzasz-SIM
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 2

Re: Roaming

Post21 sty 2018, o 22:57

Nie jestem pewny, czy o to chodzi, ale czy format wybieranego/zapisanego w tel. numeru jest na pewno z prefiksem +48?
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Roaming

Post21 sty 2018, o 23:32

Yyy?? To znaczy że chcesz dzwonić do Polski.... Np nr mamy 502.....6 bez +48?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: roaming

Post22 sty 2018, o 10:17

Witaj Arek1996,

numer, na który chcesz zadzwonić wybierasz z książki telefonicznej czy wpisujesz ręcznie na klawiaturze telefonu? A jak są wybierane połączenia, to czy przed numerem docelowym wpisujesz prefiks kraju, czyli np. w przypadku Polski +48?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości