Teraz jest 22 lis 2017, o 00:05

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

adama4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 16 sie 2013, o 15:38
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post14 lis 2017, o 17:25

Moja umowa kończy się za kilka dni tuż po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego. Otrzymałem już fakturę i opiewa ona na cały nadchodzący miesiąc a moim zdaniem powinna być do dnia zakończenia umowy zwłaszcza , że umowa nie zostaje przedłużona bo nr będzie przeniesiony do innej sieci na co plus się zgodził i wie o tym od lipca.Dlaczego to ja muszę się teraz upominać o swoje pieniądze . Czy plus nie powinien odrazy właściwie wystawić fakturę a nie liczyć na naiwność klientów, że się nie dopatrzą. Chciałbym wiedzieć jak długo jest rozpatrywana reklamacja w takim przypadku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Zakończenie umowy

Post14 lis 2017, o 18:14

adama4,
- w momencie wystawiania faktury, system jeszcze "nie widzi", że za kilka dni nr zostanie dezaktywowany więc wystawia ją standardowo. Zwrot nadpłaconej części abonamentu następuje dopiero w kolejnej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], lukasz17111 i 12 gości