Teraz jest 19 sty 2018, o 12:29

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post4 gru 2017, o 10:36

patryk7588,

patryk7588 napisał(a):numer działa poprawnie w ofercie na kartę.

super, dziękuję za wiadomość. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sztygar

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 lut 2016, o 11:16
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament 79,90

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 gru 2017, o 07:43

Dzień dobry Czy jestem w stanie dowiedzieć się bez konieczności dzwonienia i rozmawiania z konsultantami na dwa pytania:
1. Do kiedy obowiązuje mnie obecna umowa
2. Gdzie i kiedy mogę złożyć wypowiedzenie umowy?
Wysłałem zapytanie z aplikacji mobilnej kilka dni temu ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.
Ostatnio edytowano 8 gru 2017, o 10:00 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post8 gru 2017, o 10:16

Witaj sztygar,

sztygar napisał(a):1. Do kiedy obowiązuje mnie obecna umowa

datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można też wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
sztygar napisał(a):2. Gdzie i kiedy mogę złożyć wypowiedzenie umowy?

Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(14 gru 2017, o 18:44)
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 113
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Zakończenie umowy

Post13 gru 2017, o 14:15

Witam!

Złożyłem dzisiaj wypowiedzenie umowy wraz z momentem jej zakończenia z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Co stanie się z moim numerem telefonu? Przejdzie on automatycznie na kartę czy po prostu zostanie wyłączony?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post13 gru 2017, o 14:54

Witaj Ipo,

po złożonej rezygnacji, numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę (do taryfy Ja + na Kartę 1). Ważne, aby w ciągu pierwszych 30 dni od tego momentu dokonać zasilenia.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru wyślij bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
W przeciwnym razie numer należy zarejestrować po jego wyłączeniu. Info jak to zrobić znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(14 gru 2017, o 18:44)
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: Zakończenie umowy

Post13 gru 2017, o 17:54

Do specjalisty Plusa
W dniu 13 grudnia 2017 r. udałam się do Punktu Sprzedaży Plusa gdzie chciałam złożyć pismo/oświadczenie, że nie będę przedłużać umowy po czasie oznaczonym umowy. Umowa była zawarta 30.10.2015r. , czas oznaczony umowy (§1 ust.3 i 4) liczony od dnia zawarcia umowy wynosi 27 miesięcy i zgodnie §2 ust.1 umowy oświadczenie o nie przedłużaniu umowy można złożyć nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy. Pracownica Punktu odmówiła przyjęcia mojego pisma stwierdzając, że zrobi to na komputerze online. Po dłuższym oczekiwaniu i dwóch konsultacjach wydrukowała mi wypowiedzenie umowy na którym jakoby "system" umieścił datę rozwiązania umowy z dniem 16.01.2018. Nie wiem jakie informacje wprowadziła do systemu pracownica Punktu, że ustalony został taki termin, bo jak by nie liczyć to 27. miesiąc umowy upływa 30(albo 31) stycznia 2018r. Rozwiązanie z dniem 16.01. naraża mnie na zapłatę kary umownej, a nie było moją intencją ani nie jest , rozwiązanie umowy przed terminem na jaki była zawarta. Złożyłam w tej sprawie reklamację, załączając do niej skan mojego pisma/oświadczenia, o którym mowa na wstępie [Zagadnienie:171213-001538] i proszę o interwencję. Czy to pismo, którego skan dołączyłam do reklamacji zostanie uznane jako rozwiązanie umowy, czy lepiej będzie wysłać je listem poleconym na adres Polkomtelu.?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Zakończenie umowy

Post14 gru 2017, o 10:22

bogdanjan,
- z Twojego opisu wynika, że pracownik punktu wybrał tryb rezygnacji "zgodnie z okresem wypowiedzenia" i dlatego przypadł termin dezaktywacji na 16.01.2018 r. Rozwiązanie umowy w tym czasie nie wiązałoby się dla Ciebie z kosztami kary umownej i być może tym właśnie kierował się nasz pracownik.
Jeśli jednak wolisz, aby rozwiązanie nastąpiło z końcem czasu oznaczonego umowy, to podaj mi adres punktu, w którym byłaś. Postaram się to wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: Zakończenie umowy

Post14 gru 2017, o 12:04

Ewa_Plus napisał(a):bogdanjan,
- z Twojego opisu wynika, że pracownik punktu wybrał tryb rezygnacji "zgodnie z okresem wypowiedzenia" i dlatego przypadł termin dezaktywacji na 16.01.2018 r. Rozwiązanie umowy w tym czasie nie wiązałoby się dla Ciebie z kosztami kary umownej i być może tym właśnie kierował się nasz pracownik.
Jeśli jednak wolisz, aby rozwiązanie nastąpiło z końcem czasu oznaczonego umowy, to podaj mi adres punktu, w którym byłaś. Postaram się to wyjaśnić.

Adres punktu to Szczawno Zdrój ul.Łączyńskiego 44.Jeśli rozwiązani umowy w terminie 16.01.2018 nie wiąże się z koniecznością zapłacenia kary umownej to mnie to satysfakcjonuje.Niemniej zgodnie z umową powinien to być koniec stycznia 2018. Taki termin widzę też w aplikacji mobilnej Plus online
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Zakończenie umowy

Post14 gru 2017, o 12:49

bogdanjan napisał(a):Jeśli rozwiązanie umowy w terminie 16.01.2018 nie wiąże się z koniecznością zapłacenia kary umownej to mnie to satysfakcjonuje.

- w takim razie spokojnie możesz podpisać wniosek rezygnacyjny, wydrukowany przez pracownika punktu :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Jacek_1967

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 09:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post3 sty 2018, o 10:09

Witam,
od kilku lat jestem abonentem sieci Plus, do której przystąpiłem za pośrednictwem IPA Mobile. Ponad pół roku temu za pośrednictwem strony IPA MOBILE wystąpiłem o cesję numeru na inny podmiot. Niestety, do tej pory z mizernym skutkiem. Pomimo złożonej reklamacji za pośrednictwem ich strony brak jakiegokolwiek odzewu czy choćby informacji o stopniu realizacji cesji. W tej sytuacji rozważam rozwiązanie umowy - tylko czy nie będzie podobnie ? W związku z czym zwracam się z prośbą, w jaki sposób mogę dokonać przeniesienia numeru, który użytkuję, ew. czy istnieje możliwość przeniesienia tego numeru na kartę ?
W jaki sposób mogę tego dokonać, w sytuacji gdy podmiot pośredniczący - IPA MOBILE - nie reaguje.
Poniżej potwierdzenia złożenia dyspozycji :
Obsługa sieci IPA mobileÂŽ potwierdza złożenie dyspozycji cesji IWI6G7HG
Obsługa sieci IPA mobile® potwierdza rejestrację zgłoszenia reklamacji numer TSVI9QNR.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Zakończenie umowy

Post3 sty 2018, o 14:07

Witaj Jacek_1967,
- przepraszam za te komplikacje. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości