Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Andrzej62,

sprawa jest jeszcze w toku. Prośba o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Basia_Plus pisze:/.../
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Prawdopodobnie wyjaśnienia się nie doczekam, ale rozumiem że w treści powyżej ze strony operatora nic sie nie zmieniło i mogę wysłać pismo za pośrednictwem PP poleconym ZPO i nie narażę się na niebotyczne kary za wcześniejsze [ 1 miesiąc do końca ] zerwanie umowy??

btw. co do wyjaśniania, przyszedł mi do głowy pewien cytat ze znanego filmu:
Walenda: Stopczyk, co wy tam palicie?
Stopczyk: Ja? Radomskie... ale jak pan major woli, to Franz ma Camele.
:-D dobrego humoru nigdy za wiele
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,

przepraszam za napotkane niedogodności. Oświadczenie możesz przesłać również Pocztą Polską na adres, który jest w poście powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Imie nazwisko
nr. abonenta
Adres



Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa


REZYGNACJA Z USŁUG


Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru XXX XXX XXX .
Rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem obecnego kontraktu i umowa nie będzie przedłużana po czasie
oznaczonym.


własnoręczny podpis i data
Czy taka forma wypowiedzenia jest prawidłowa i spełnia wszelkie wymagania Polkomtel Sp. z o.o.??
Czy numer pesel też jest wymagany przy wpisywaniu danych abonenta?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- tak, wypowiedzenie w takiej formie jest prawidłowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_1967
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 sty 2018, o 10:55

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Jacek_1967 »

Witam,
trochę wody upłynęło.
Znowu IPA Mobile i problem z cesją numeru - 724 - xxx - xxx.
Może coś pomożecie,
co prawda od tej próby cesji rok jeszcze nie minął ale znalazłbym pewnie i taką gdzie by i ze 3 było.

Potwierdzenie złożenia dyspozycji cesji nr D7WSLJFE w ramach sieci IPA mobile®
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Jacek_1967,
Jacek_1967 pisze:Może coś pomożecie,
co prawda od tej próby cesji rok jeszcze nie minął ale znalazłbym pewnie i taką gdzie by i ze 3 było.
Twoją sprawę już przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Poranny budzik :shock:
Przyjelismy rezygnacje dla numeru xxxxxxxxx. Aby skorzystac z lepszych warunkow pozostania w Plusie skontaktuj sie z nami pod bezplatnym numerem 2699. Plus
Ja?? :-|
Ja już dwa razy prosiłem o kontakt, za każdym razem propozycje trudno nazwać atrakcyjną. Raczej z gatunku "robimy wszystko, aby cię zniechęcić"
Zupełnie niepotrzebnie, ofert "na karte" innych operatorów jest bez liku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- sprawa dotyczy jednego z numerów, które nam już podsyłałeś? Jeśli chcesz mogę jeszcze poprosić DUK o kontakt z Tobą. Napisz tylko czy chodzi o numer Twój, czy małżonki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koli
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 lip 2018, o 15:14

Odstąpienie od umowy

Post autor: koli »

Cześć,

Ostatnio tj w sobotę 14 lipca br. zmieniłem taryfę na Plus.60 (co się oczywiście wiąże z nową umową). Poprzednio miałem b.starą taryfę i umowę, która przeszła już na czas nieokreślony.
Z różnych względów (temat na osobny wątek) zastanawiam się nad odstąpieniem od umowy z powodu podejścia Plusa do roamingu i opłat dodatkowych :-( .

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy: 10 czy 14 dni ?
Czy to jest 14 dni roboczych czy kalendarzowych ?
Czy po odstąpieniu powrócę na poprzednie warunki usługi ?

Pozdrawiam
--
koli

P.S. Być może na forum są już odpowiedzi na te pytania - za co z góry przepraszam - mnie się niestety nie udaje ich znaleźć, póki co. Przeglądam forum za pomocą przeglądarki telefonu, co jest b.uciążliwe i ciężko się szuka...
Ostatnio zmieniony 23 lip 2018, o 17:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj koli,
koli pisze:Ostatnio tj w sobotę 14 lipca br. zmieniłem taryfę na Plus.60 (co się oczywiście wiąże z nową umową).
Ta umowa była przedłużana na odległość? Wybrana została oferta ze sprzętem czy bez sprzętu? Aneks dostarczył kurier?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koli
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 lip 2018, o 15:14

Re: Zakończenie umowy

Post autor: koli »

Tak, była przedłużana/zawierana telefonicznie. Oferta bez sprzętu, sam abonament. Nie wiem nic o aneksie, od dnia zawarcia nowej umowy jestem poza krajem.

--
koli
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

koli,
w przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej:
Basia_Plus pisze: odstąpienie od zmiany warunków umowy jest możliwe w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
koli pisze:Czy to jest 14 dni roboczych czy kalendarzowych ?
Kalendarzowe.
koli pisze:Czy po odstąpieniu powrócę na poprzednie warunki usługi ?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koli
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 lip 2018, o 15:14

Re: Zakończenie umowy

Post autor: koli »

Odnośnie odstąpienia: jak to jest dokładnie w moim przypadku ?
Jak mam rozumieć sformułowanie "w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków", jak wspominałem, jestem obecnie poza Polską i nie byłem w stanie odebrać żadnej korespondencji (nie wiem czy te dokumenty miały przyjść kurierem czy poleconym), czy w związku z tym okres 10 dni będzie liczony od momentu gdy będę fizycznie miał w ręce dokument potwierdzenia zmiany warunków ?

I druga sprawa - z tego co czytałem na forum, to honorowana jest przez Plus forma odstąpienia w postaci wysłania maila na adres bok@plus.pl - czy w moim przypadku też tak jest ?

Pozdrawiam
--
koli
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

koli pisze:nie wiem czy te dokumenty miały przyjść kurierem czy poleconym
- są to zwykłe listy, wysyłane tradycyjna pocztą. Zatem jeśli rozmowa odbyła się 14 lipca (w sobotę), to taki list najwcześniej mógł wyjść od nas 16 lipca (w poniedziałek). Dodając do tego kilka dni na doręczenie, to spokojnie jeszcze jest czas na odstąpienie (liczy się data nadania).
Dla pewności możesz wysłać jeszcze maila w tej sprawie na bok@plus.pl podając jako uzasadnienie, że przebywasz za granicą. Pamiętaj też, żeby w wiadomości e-mail poza nr telefonu, podać też dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ