Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
superfly86,
w takim przypadku, z dniem dezaktywacji numeru abonamentowego automatycznie następuje konwersja numeru do oferty Plus na Kartę. Jak obecnie wygląda sytuacja? Czy na numerze działają krótkie kody USSD, np.*147#?
w takim przypadku, z dniem dezaktywacji numeru abonamentowego automatycznie następuje konwersja numeru do oferty Plus na Kartę. Jak obecnie wygląda sytuacja? Czy na numerze działają krótkie kody USSD, np.*147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20
Re: Zakończenie umowy
Jeden numer przeszedł na kartę, mimo wysłania komendy "przenies" dane rejestracyjne nie zostały wprowadzone i trzeba było rejestrować z wykorzystaniem numeru telefonu i nr seryjnego karty (komenda).
Drugi numer do obecnej chwili jest na abonamencie - nadal mozna sie logowac do plus online haslem abonamentowym i dzwonie mimo tego ze nie doladowywałem,
Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
Drugi numer do obecnej chwili jest na abonamencie - nadal mozna sie logowac do plus online haslem abonamentowym i dzwonie mimo tego ze nie doladowywałem,
Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
superfly86,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.superfly86 pisze:Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odstąpienie od umowy
Witam,
21.09.2017 podpisałem za pośrednictwem kuriera umowę na abonament Rodzina + wraz z dyspozycją przeniesienia numerów do sieci Plus. Po testach dnia 22.09.2017 wysłałem pismo na skrzynkę email, dostając potwierdzenie zgłoszenia od Państwa, o odstąpieniu od umowy wraz z odstąpieniem przeniesienia numerów. Do dnia dzisiejszego brak jakiejkolwiek informacji z Państwa strony co dalej. Konsultanci każdy mówi co innego, telefon działa w waszej sieci ( więcej nie działa niż działa ) mija 14 dzień a ja dalej jestem uwiązany bądź co bądź nieważnie prawnie umową ( umowa zawarta na odległość wypowiedziana do 14 dni uważana jest za niebyłą - tak stanowi Wasz regulamin !!! )
Zwracam się z prośbą o przyjrzenie się tematowi. Nie mogę korzystać w pełni z usług GSM w Waszej sieci. Czy muszę podejmować jakieś kroki prawne, żeby umowa w końcu przestała obowiązywać ????
21.09.2017 podpisałem za pośrednictwem kuriera umowę na abonament Rodzina + wraz z dyspozycją przeniesienia numerów do sieci Plus. Po testach dnia 22.09.2017 wysłałem pismo na skrzynkę email, dostając potwierdzenie zgłoszenia od Państwa, o odstąpieniu od umowy wraz z odstąpieniem przeniesienia numerów. Do dnia dzisiejszego brak jakiejkolwiek informacji z Państwa strony co dalej. Konsultanci każdy mówi co innego, telefon działa w waszej sieci ( więcej nie działa niż działa ) mija 14 dzień a ja dalej jestem uwiązany bądź co bądź nieważnie prawnie umową ( umowa zawarta na odległość wypowiedziana do 14 dni uważana jest za niebyłą - tak stanowi Wasz regulamin !!! )
Zwracam się z prośbą o przyjrzenie się tematowi. Nie mogę korzystać w pełni z usług GSM w Waszej sieci. Czy muszę podejmować jakieś kroki prawne, żeby umowa w końcu przestała obowiązywać ????
Ostatnio zmieniony 9 paź 2017, o 17:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Odstąpienie od umowy
Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Re: Odstąpienie od umowy
Wysłanie na bok@plus.pl zdjęcia czy też skanu odstąpienia na którym są wszystkie wymagane dane oraz własnoręczny podpis także może być.
Re: Odstąpienie od umowy
Hmm na samym wniosku z odstąpieniem od umowy był podany zarówno adres pocztowy jak i email. Poza tym wniosek został przyjęty o czym Plus mnie poinformował i na tym koniec.zif pisze:Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odstąpienie od umowy
Witaj dambeh78,
odstąpienie od umowy może być wysłane także mailem na adres: bok@plus.pl.
W celu zweryfikowania opisanej sytuacji proszę Cię o kontakt poprzez formularz. Wówczas konsultant mający wgląd na Twoje konto wszystko sprawdzi.
odstąpienie od umowy może być wysłane także mailem na adres: bok@plus.pl.
W celu zweryfikowania opisanej sytuacji proszę Cię o kontakt poprzez formularz. Wówczas konsultant mający wgląd na Twoje konto wszystko sprawdzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Formularz zgłoszeniowy wysłany.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odstąpienie od umowy
dambeh78,
podaj proszę numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
podaj proszę numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Zagadnienie:171009-001082
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odstąpienie od umowy
dambeh78,
dziękuję za informację. Już przyśpieszam udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
dziękuję za informację. Już przyśpieszam udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Odstąpienie od umowy
Witam.
W grudniu kończy mi się abonament i nie chce przedłużać umowy. Co muszę dokładnie zrobić, aby automatycznie mi go nie przedłużyli?
W grudniu kończy mi się abonament i nie chce przedłużać umowy. Co muszę dokładnie zrobić, aby automatycznie mi go nie przedłużyli?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2017, o 11:14 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do właściwego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do właściwego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
Witaj daniel_reds,
wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Pamiętaj, że jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, we wniosku należy zaznaczyć, iż chodzi o rozwiązanie umowy z datą końca kontraktu. W przeciwnym razie, wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Gdybyś jednak zmienił zdanie i chciał poznać ofertę dotyczącą przedłużenia kontraktu, to napisz do nas w tym wątku.
wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Pamiętaj, że jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, we wniosku należy zaznaczyć, iż chodzi o rozwiązanie umowy z datą końca kontraktu. W przeciwnym razie, wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Gdybyś jednak zmienił zdanie i chciał poznać ofertę dotyczącą przedłużenia kontraktu, to napisz do nas w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Jak skutecznie odstąpić od umowy zawartej przez telefon? W kontakcie z bok otrzymałem dwie różne odpowiedzi:
1) za pomocą email na bok@plus.pl
2) listem poleconym.
Bardzo proszę o odpowiedź.
1) za pomocą email na bok@plus.pl
2) listem poleconym.
Bardzo proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 2 lis 2017, o 15:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.