Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odstąpienie od umowy
rayman200,
- podeślij swój numer przez ten formularz.
- podeślij swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Wyslalem.
Re: Odstąpienie od umowy
Mam Twoją wiadomość. Wysłałam już interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
No to juz bedzie jakas czwarta przez ostatnie 4 dni to moze spytam standardowo: ile to potrwa bo juz prawie tydzien nie mam kontaktu ze swiatem :)
Edycja:
Załatwienie sprawy wzorowe! Przywrócono mi znowu abonament, jak prosilem o naprawienie bledu zebym mial znow aktywny telefon na kartę...
Edycja:
Załatwienie sprawy wzorowe! Przywrócono mi znowu abonament, jak prosilem o naprawienie bledu zebym mial znow aktywny telefon na kartę...
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 14:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odstąpienie od umowy
rayman200,
najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa. Ewa w tej sprawie wysłała do Ciebie wiadomość e-mail.
najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa. Ewa w tej sprawie wysłała do Ciebie wiadomość e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Mam nadzieje na szybkie rozwiązanie sprawy :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odstąpienie od umowy
rayman200,
sprawę przekazaliśmy dalej. Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - damy znać.
sprawę przekazaliśmy dalej. Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Sytuacja wrocila do punktu wyjscia. Znow mam dezaktywowany numer.
Re: Odstąpienie od umowy
rayman200 ,
- wyłącz i włącz telefon. Numer już jest przeniesiony na kartę.
- wyłącz i włącz telefon. Numer już jest przeniesiony na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Dziekuje wszystko jest jak byc powinno :)
Re: Odstąpienie od umowy
Dziękuję za potwierdzenie. Cieszę się że mogliśmy pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Witam!
Jestem w praktycznie identycznej sytuacji jak autor wątku.
Dotychczas korzystałem z oferty Plusa na kartę. 13-go maja, w środę, kurier przywiózł umowę przejścia na abonament (sam abonament, bez aparatu telefonicznego). Umowę podpisałem (w umowie była zgoda na aktywację wcześniejszą niż 14 dni od doręczenia), jednak ostatecznie zmieniłem zdanie i następnego dnia wysłałem odstąpienie od umowy na formularzu, który był dołączony do papierów. Według trackingu Poczty Polskiej, moja przesyłka została doręczona w piątek, 15-go maja. Jak dotąd odpowiedzi brak, za to mam już aktywny abonament.
Chciałem zapytać kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi ze strony Plusa? Czy długo będę musiał czekać na powrót do taryfy na kartę?
Jestem w praktycznie identycznej sytuacji jak autor wątku.
Dotychczas korzystałem z oferty Plusa na kartę. 13-go maja, w środę, kurier przywiózł umowę przejścia na abonament (sam abonament, bez aparatu telefonicznego). Umowę podpisałem (w umowie była zgoda na aktywację wcześniejszą niż 14 dni od doręczenia), jednak ostatecznie zmieniłem zdanie i następnego dnia wysłałem odstąpienie od umowy na formularzu, który był dołączony do papierów. Według trackingu Poczty Polskiej, moja przesyłka została doręczona w piątek, 15-go maja. Jak dotąd odpowiedzi brak, za to mam już aktywny abonament.
Chciałem zapytać kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi ze strony Plusa? Czy długo będę musiał czekać na powrót do taryfy na kartę?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odstąpienie od umowy
seba19999 przywrócenie poprzedniego stanu rzeczy (powrót do usługi "na kartę") ma miejsce w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojego odstąpienia od umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Czy zostanę jakoś poinformowany o przywróceniu poprzedniego stanu?
Czy zostanę jakoś poinformowany o przywróceniu poprzedniego stanu?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odstąpienie od umowy
O powrocie do poprzedniej usługi zostaniesz poinformowany SMS-em.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ