Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adama4
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2013, o 16:38

Re: Zakończenie umowy

Post autor: adama4 »

Moja umowa kończy się za kilka dni tuż po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego. Otrzymałem już fakturę i opiewa ona na cały nadchodzący miesiąc a moim zdaniem powinna być do dnia zakończenia umowy zwłaszcza , że umowa nie zostaje przedłużona bo nr będzie przeniesiony do innej sieci na co plus się zgodził i wie o tym od lipca.Dlaczego to ja muszę się teraz upominać o swoje pieniądze . Czy plus nie powinien odrazy właściwie wystawić fakturę a nie liczyć na naiwność klientów, że się nie dopatrzą. Chciałbym wiedzieć jak długo jest rozpatrywana reklamacja w takim przypadku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

adama4,
- w momencie wystawiania faktury, system jeszcze "nie widzi", że za kilka dni nr zostanie dezaktywowany więc wystawia ją standardowo. Zwrot nadpłaconej części abonamentu następuje dopiero w kolejnej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
padrino94
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 lis 2017, o 06:10

odstąpienie od umowy

Post autor: padrino94 »

Witam mam pytanie czy moge odsąpic od umowy w salonie Plusa? Gdyz podpisałem umowe telefonicznie w dniu 17.11.17 w celu wzięcia abonamentu samego bez telefonu a chciałbym wziaść abonament z telefonem
Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, o 11:53 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj padrino94,
- czy było to przedłużenie umowy, czy nowa aktywacja?
Jeśli to przedłużenie, to, czy umowa podpisana była u kuriera, czy też wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a?
Umowa jest na Ciebie, jako osobę prywatną, czy na firmę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
padrino94
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 lis 2017, o 06:10

Re: Zakończenie umowy

Post autor: padrino94 »

Przedłużenie umowy i to było aneks do umowy. I przez rozmowę telefoniczną było załatwianie i umowa jest na mnie
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

padrino94,

odstąpienie od zmiany warunków umowy jest możliwe w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
padrino94
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 lis 2017, o 06:10

Re: Zakończenie umowy

Post autor: padrino94 »

Można elektronicznie wysłać? Czy trzeba poczta normalnie ? I są jakies wzór pisma?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

padrino94,

oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą w formie pisemnej na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia dołączonego do przesyłki lub sporządzić pismo samodzielnie. Wniosek powinien zawierać następujące dane: numer telefonu, którego odstąpienie dotyczy, imię i nazwisko oraz PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zakończenie umowy

Post autor: habish »

Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie i przejścia do oferty Plus na kartę, mimo wszystko numer ciągle działa w abonamencie.
Czy takie przejście powinno się odbyć punktualnie o północy czy jednak może nastąpić kilkugodzinny poślizg?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

patryk7588,
patryk7588 pisze:Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie
jeśli data dezaktywacji numeru została wyznaczona na dziś, to numer powinien zostać wyłączony w tym terminie do północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zakończenie umowy

Post autor: habish »

Ciągle działa w abonamencie, numer ciągle jest wraz z innymi na moim koncie w Plus Online.
Co z tym zrobić?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

patryk7588,

proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Numer w usłudze abonamentowej powinien być wyłączony dziś do północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zakończenie umowy

Post autor: habish »

Aaaa, dziś do końca dnia, źle zrozumiałem poprzedni post. Czekam cierpliwie, choć znając życie...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

patryk7588,

mam nadzieję, że najpóźniej po północy numer będzie już przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W przeciwnym wypadku daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zakończenie umowy

Post autor: habish »

Od dzisiejszego poranka numer działa poprawnie w ofercie na kartę. :-)
ODPOWIEDZ