Teraz jest 19 lis 2017, o 09:37

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Zakończenie umowy

Post2 paź 2017, o 09:50

superfly86,
w takim przypadku, z dniem dezaktywacji numeru abonamentowego automatycznie następuje konwersja numeru do oferty Plus na Kartę. Jak obecnie wygląda sytuacja? Czy na numerze działają krótkie kody USSD, np.*147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

superfly86

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 12:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post2 paź 2017, o 10:23

Jeden numer przeszedł na kartę, mimo wysłania komendy "przenies" dane rejestracyjne nie zostały wprowadzone i trzeba było rejestrować z wykorzystaniem numeru telefonu i nr seryjnego karty (komenda).
Drugi numer do obecnej chwili jest na abonamencie - nadal mozna sie logowac do plus online haslem abonamentowym i dzwonie mimo tego ze nie doladowywałem,
Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Zakończenie umowy

Post2 paź 2017, o 11:45

superfly86,

superfly86 napisał(a):Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349

przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dambeh78

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 paź 2017, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rodzina +
  • Model telefonu: Samsung s8+

Odstąpienie od umowy

Post7 paź 2017, o 16:18

Witam,
21.09.2017 podpisałem za pośrednictwem kuriera umowę na abonament Rodzina + wraz z dyspozycją przeniesienia numerów do sieci Plus. Po testach dnia 22.09.2017 wysłałem pismo na skrzynkę email, dostając potwierdzenie zgłoszenia od Państwa, o odstąpieniu od umowy wraz z odstąpieniem przeniesienia numerów. Do dnia dzisiejszego brak jakiejkolwiek informacji z Państwa strony co dalej. Konsultanci każdy mówi co innego, telefon działa w waszej sieci ( więcej nie działa niż działa ) mija 14 dzień a ja dalej jestem uwiązany bądź co bądź nieważnie prawnie umową ( umowa zawarta na odległość wypowiedziana do 14 dni uważana jest za niebyłą - tak stanowi Wasz regulamin !!! )
Zwracam się z prośbą o przyjrzenie się tematowi. Nie mogę korzystać w pełni z usług GSM w Waszej sieci. Czy muszę podejmować jakieś kroki prawne, żeby umowa w końcu przestała obowiązywać ????
Ostatnio edytowano 9 paź 2017, o 16:07 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 68
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Odstąpienie od umowy

Post7 paź 2017, o 17:51

Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4930
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 251 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Odstąpienie od umowy

Post7 paź 2017, o 18:04

Wysłanie na bok@plus.pl zdjęcia czy też skanu odstąpienia na którym są wszystkie wymagane dane oraz własnoręczny podpis także może być.
Offline
Avatar użytkownika

dambeh78

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 paź 2017, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rodzina +
  • Model telefonu: Samsung s8+

Re: Odstąpienie od umowy

Post7 paź 2017, o 20:17

zif napisał(a):Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Hmm na samym wniosku z odstąpieniem od umowy był podany zarówno adres pocztowy jak i email. Poza tym wniosek został przyjęty o czym Plus mnie poinformował i na tym koniec.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Odstąpienie od umowy

Post9 paź 2017, o 09:51

Witaj dambeh78,

odstąpienie od umowy może być wysłane także mailem na adres: bok@plus.pl.
W celu zweryfikowania opisanej sytuacji proszę Cię o kontakt poprzez formularz. Wówczas konsultant mający wgląd na Twoje konto wszystko sprawdzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dambeh78

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 paź 2017, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rodzina +
  • Model telefonu: Samsung s8+

Re: Odstąpienie od umowy

Post9 paź 2017, o 11:58

Formularz zgłoszeniowy wysłany.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Odstąpienie od umowy

Post9 paź 2017, o 12:56

dambeh78,

podaj proszę numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dambeh78

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 paź 2017, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rodzina +
  • Model telefonu: Samsung s8+

Re: Odstąpienie od umowy

Post9 paź 2017, o 15:13

Zagadnienie:171009-001082

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Odstąpienie od umowy

Post9 paź 2017, o 16:31

dambeh78,

dziękuję za informację. Już przyśpieszam udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odstąpienie od umowy

Post30 paź 2017, o 20:31

Witam.
W grudniu kończy mi się abonament i nie chce przedłużać umowy. Co muszę dokładnie zrobić, aby automatycznie mi go nie przedłużyli?
Ostatnio edytowano 31 paź 2017, o 10:14 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do właściwego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Zakończenie umowy

Post31 paź 2017, o 10:30

Witaj daniel_reds,

wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Pamiętaj, że jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, we wniosku należy zaznaczyć, iż chodzi o rozwiązanie umowy z datą końca kontraktu. W przeciwnym razie, wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wypowiedzenie umowy.

Gdybyś jednak zmienił zdanie i chciał poznać ofertę dotyczącą przedłużenia kontraktu, to napisz do nas w tym wątku. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

micholr

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 9 lip 2017, o 15:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Post2 lis 2017, o 14:26

Jak skutecznie odstąpić od umowy zawartej przez telefon? W kontakcie z bok otrzymałem dwie różne odpowiedzi:
1) za pomocą email na bok@plus.pl
2) listem poleconym.
Bardzo proszę o odpowiedź.
Ostatnio edytowano 2 lis 2017, o 14:44 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości