Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sty 2013, o 16:12
Plus koniec umowy
Witam. Za jakiś czas kończy mi się umowa na internet LTE była ona na 24 miesiące no i chciałbym już jej nie przedłużać. Czy muszę wysłać jakieś pismo do Plusa, albo udać się do jednego z salonów by zgłosić, że umowa w najbliższym czasie się kończy i nie chce jej już dłużej przedłużać? Czy po prostu ona sama wygaśnie w określonym terminie i internet zostanie odcięty?
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 15:15
Re: Plus koniec umowy
Umowa bez twojej ingerencji przejdzie na czas nie określony, i w każdym momencie możesz ją zerwać. Bo w trakcie będzie kara.
Więc lepiej się udaj do plusa i powiedz, że nie chcesz jej przedłużać
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Więc lepiej się udaj do plusa i powiedz, że nie chcesz jej przedłużać
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Re: Plus koniec umowy
Czy jest jakiś problem z PLus.pl? NIe mogę zalogować się po numerze telefonu aby przedłużyć umowę...
Ostatnio zmieniony 21 mar 2016, o 09:02 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj Opti19,
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
lodyga
umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie. Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.Opti19 pisze:Czy muszę wysłać jakieś pismo do Plusa, albo udać się do jednego z salonów by zgłosić, że umowa w najbliższym czasie się kończy i nie chce jej już dłużej przedłużać? Czy po prostu ona sama wygaśnie w określonym terminie i internet zostanie odcięty?
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
lodyga
jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?lodyga pisze: NIe mogę zalogować się po numerze telefonu aby przedłużyć umowę...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później. To jest na czerwono, poniżej numer na infolinię.
Próbowałam z czterema numerami i w każdym tak samo.
Próbowałam z czterema numerami i w każdym tak samo.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
lodyga,
czy problem nadal występuje?lodyga pisze:Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później. To jest na czerwono, poniżej numer na infolinię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oświadczenie - koniec umowy
Witam!
Tydzień temu Plus dostał moje oświadczenie o rozwiązaniu umowy wraz z upływem okresu minimalnego określonego w umowie. Jednak po moim telefonie ( w sumie dwoch telefonach) konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma. W związku z tym chciałbym uzyskaćinformację ile czasu trwa odnotowanie w systemie takiej informacji? A może konsultanci nie dysponują takimi informcjami? (w takim razie jak się dowiedzieć o skuteczności takiego pisma?)
pozdrawiam
JArek
Tydzień temu Plus dostał moje oświadczenie o rozwiązaniu umowy wraz z upływem okresu minimalnego określonego w umowie. Jednak po moim telefonie ( w sumie dwoch telefonach) konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma. W związku z tym chciałbym uzyskaćinformację ile czasu trwa odnotowanie w systemie takiej informacji? A może konsultanci nie dysponują takimi informcjami? (w takim razie jak się dowiedzieć o skuteczności takiego pisma?)
pozdrawiam
JArek
Re: oświadczenie - koniec umowy
Nie licz ze ktoś coś Ci potwierdzi ;)jarek900 pisze:Witam!
Tydzień temu Plus dostał moje oświadczenie o rozwiązaniu umowy wraz z upływem okresu minimalnego określonego w umowie. Jednak po moim telefonie ( w sumie dwoch telefonach) konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma. W związku z tym chciałbym uzyskaćinformację ile czasu trwa odnotowanie w systemie takiej informacji? A może konsultanci nie dysponują takimi informcjami? (w takim razie jak się dowiedzieć o skuteczności takiego pisma?)
pozdrawiam
JArek
Wysłać poleconym z potwierdzeniem odbioru, wtedy masz tylko pewność.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, o 08:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj jarek900,
z poziomu forum nie mamy możliwości sprawdzenia. Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany (http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.jarek900 pisze: konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Z poziomu obslugi konsultanta tez nie maja za bardzo, taka przynajmniej dostalem odpowiedz, nie maja tego odnotowanego w systemie, a wolałbym uniknąć później problemów i reklamacji (dowód nadania i odbioru posiadam).Basia_Plus pisze:Witaj jarek900,
z poziomu forum nie mamy możliwości sprawdzenia. Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany (http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.jarek900 pisze: konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
jarek900,
Basia_Plus pisze: Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Witam umowa lte z esklepu podpisana dnia 20.04 nie było zgody na wcześniejszą aktywację sim nieaktywny.
W umowie są dwa załączniki oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczeniu usług... w ramach promocji weź na próbę/testuj oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość które należy wypełnić?
W umowie są dwa załączniki oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczeniu usług... w ramach promocji weź na próbę/testuj oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość które należy wypełnić?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2016, o 08:42 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj karniak,
masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Należy wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość. Zwrotu dokonujesz na swój koszt.
Przesyłkę należy kierować na adres nadawcy, który znajduje się na formularzu odstąpienia od umowy.
masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Należy wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość. Zwrotu dokonujesz na swój koszt.
Przesyłkę należy kierować na adres nadawcy, który znajduje się na formularzu odstąpienia od umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Co dzieje się z numerem po wypowiedzeniu umowy?
Witam
mam pytanie odnośnie tego co się dzieje z numerem telefonu po wypowiedzeniu umowy. Dajmy na to wypowiedzenie złożone w salonie, przyjęte, na potwierdzeniu nie ma info co dalej. Umowa kończy się 1 czerwca. Co dalej z numerem? Przechodzi automatycznie do usług na kartę? Co zrobić aby pozostał w sieci i był na kartę?
mam pytanie odnośnie tego co się dzieje z numerem telefonu po wypowiedzeniu umowy. Dajmy na to wypowiedzenie złożone w salonie, przyjęte, na potwierdzeniu nie ma info co dalej. Umowa kończy się 1 czerwca. Co dalej z numerem? Przechodzi automatycznie do usług na kartę? Co zrobić aby pozostał w sieci i był na kartę?
Ostatnio zmieniony 6 maja 2016, o 09:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.