Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mwmw7,
mwmw7 pisze:mam pytanie odnośnie tego co się dzieje z numerem telefonu po wypowiedzeniu umowy.
numery abonamentowe, dla których wpłynęła rezygnacja automatycznie zostaną przeniesione do oferty Plus na Kartę.
mwmw7 pisze: Co zrobić aby pozostał w sieci i był na kartę?
Numer powinien zostać zasilony w ciągu 30 dni dowolną kwotą, aby dalej można było z niego korzystać. Jeśli numer nie zostanie zasilony w tym terminie, wówczas zostanie całkowicie wyłączony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Zakończenie umowy

Post autor: grzefik »

Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.


Ile wynosi okres wypowiedzenia dla umów zawartych po 25.12.2014?

Edit:
Witam. Umowa po zakończeniu (30 kwietnia 2016) w taryfie lte 19.90 przeszła na czas nieokreślony na tych samych zasadach i promocjach jak przy podpisywaniu
Ostatnio zmieniony 6 maja 2016, o 11:16 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam posty.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

grzefik pisze:Ile wynosi okres wypowiedzenia dla umów zawartych po 25.12.2014?
- okres wypowiedzenia w tym przypadku jest liczony dokładnie tak samo.
grzefik pisze:Umowa po zakończeniu (30 kwietnia 2016) w taryfie lte 19.90 przeszła na czas nieokreślony na tych samych zasadach i promocjach jak przy podpisywaniu
- to zależy od promocji/oferty, w której podpisałeś umowę. Dla pewności skontaktuj się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Szybkie pytanie, przeniosłem od was numer do innego operatora zgodnie z końcem okresu rozliczeniowego. Mój okres rozliczeniowy od 4 do 5 dnia każdego miesiąca. Dostałem sms od nowego operatora iż, mój obecny operator wyznaczył datę uwolnienia numeru na dzień 06 - czyli wchodzi nowy okres rozliczeniowy w plusie. Proszę mi wyjaśnić, czy faktycznie będzie naliczony kolejny okres rozliczeniowy czy nie? Na umowie z nowym operatorem jest wyraźnie zaznaczone, że z końcem okresu rozliczeniowego, ale Plus jak zawsze musi kombinować i wyznaczać inne daty. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

moo.,
- nie ma trybu "z końcem okresu rozliczeniowego". Podejrzewam, że wybrałeś tryb "zgodnie z okresem wypowiedzenia". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni, które liczy się od pierwszego dnia najbliższego cyklu.
Jak więc policzysz 30 dni od 05.06.2016 to wypadnie 05.07.2016 - i w tym dniu nastąpi wyłączenie numeru po naszej stronie. Zatem u nowego operatora numer zacznie działać od 06.07.2016, więc wszystko się tu zgadza.
Za kolejny okres rozliczeniowy będzie do zapłaty nie pełna kwota abonamentu, tylko proporcjonalnie wyliczona wartość (za 1 dzień).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Rozumiem. Dziękuje zatem za odpowiedź :)
HTC
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lis 2013, o 12:59

Koniec umowy a oferta pracownicza

Post autor: HTC »

Witam, korzystam z oferty pracowniczej i za niedługo kończy mi się umowa. Pracownikiem Polkomtela już nie jestem i mam takie pytanie, jeśli przejdę z umową na czas nieokreślony to na warunkach które mam, czy na standardowych i tracę rabat który mam?
Ostatnio zmieniony 5 lip 2016, o 12:49 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj HTC,

w tej sprawie proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HTC
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lis 2013, o 12:59

Re: Zakończenie umowy

Post autor: HTC »

Basia_Plus pisze:Witaj HTC,

w tej sprawie proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.
A co tutaj weryfikować?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

HTC,

pracownicy mają wgląd w konto i będą mogli udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HTC
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lis 2013, o 12:59

Re: Zakończenie umowy

Post autor: HTC »

Basia_Plus pisze:HTC,

pracownicy mają wgląd w konto i będą mogli udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ale to nie jest zależne od konta... Widzę że tutaj nic nikt nie wie...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

HTC pisze:le to nie jest zależne od konta... Widzę że tutaj nic nikt nie wie...
HTC to jest zależne od informacji zawartych na koncie numeru, jaki posiadasz, zatem skorzystaj z propozycji Basi _ Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HTC
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lis 2013, o 12:59

Re: Zakończenie umowy

Post autor: HTC »

Na BOK nic nie wiedzą, chciałem włączyć usługę LTE bez limitu i nie mogłem jej znaleźć na Plus Online, wiem że ta usługa jest możliwa do włączenia przy moim abonamencie bo kolega miał ją włączoną. Zadzwoniłem dwa razy na BOK i powiedzieli że się nie da. W dniu drugiej rozmowy, znalazłem na moim koncie tą usługę i sobie ją włączyłem. Tak więc info z BOKu można sobie wsadzić między bajki...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

HTC,

wyślij proszę zapytanie poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Ewa_Plus pisze:moo.,
- nie ma trybu "z końcem okresu rozliczeniowego". Podejrzewam, że wybrałeś tryb "zgodnie z okresem wypowiedzenia". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni, które liczy się od pierwszego dnia najbliższego cyklu.
Jak więc policzysz 30 dni od 05.06.2016 to wypadnie 05.07.2016 - i w tym dniu nastąpi wyłączenie numeru po naszej stronie. Zatem u nowego operatora numer zacznie działać od 06.07.2016, więc wszystko się tu zgadza.
Za kolejny okres rozliczeniowy będzie do zapłaty nie pełna kwota abonamentu, tylko proporcjonalnie wyliczona wartość (za 1 dzień).
Mimo, ze nie jestem w waszej sieci od 3 dni, dziś dostałem fakturę za okres od 05.07-04.08, czyli 84,99 zl do zapłacenia, a ponoć miał być abonament doliczony PROPORCJONALNIE do jednego dnia, zanim się przeniósł do innego operatora? Co to ma być ja sie kurde pytam!???!! Poza tym, jak długo musze czekać na karę umowna, która przyjdzie poczta? Chce to już zapłacić i nie mieć już nigdy więcej doczynienia z liderem technologii lte.
ODPOWIEDZ