Teraz jest 22 sie 2017, o 15:45

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

asix2020

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 10:48

Witam.
Mam problem. Mianowicie wczoraj zakończył mi się abonament. Wczoraj miał plus mi wyłączyć już pakiety i miałam dziś normalnie sobie doładować konto żeby mieć normalnie plus na kartę. Dziś patrzę a ja dalej mogę wykonywać połączenia. A w dodatku nie mogę się na stronę abonamentu zalogować żeby sprawdzić czy już pakiety są nie aktywne. Czyżbym dalej miała abonament??
Ostatnio edytowano 17 lut 2016, o 13:48 przez asix2020, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 11:39

Witaj asix2020,

a działają kody USSD np. *100#, *125#, *147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

asix2020

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 11:49

Nie. wyskakuje mi "Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI"
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 12:04

asix2020,

a wypowiedzenie umowy kiedy było składane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

asix2020

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 12:09

Około 11 stycznia i w salonie mi powiedzieli, że abonament mam do 16 lutego i że z dniem 17 lutego już mogę sobie kartę doładować bo już nr będzie normalnie na kartę
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 16:07

asix2020 a czy rachunki były wystawiane za okres od 17 do 16 dnia następnego miesiąca?
Czy możesz mi podać numer telefonu, którego dotyczy sprawa przez ten formularz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

asix2020

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 16:37

Okres rozliczeniowy był do 13 a data rozwiązania umowy 16.02.2016. Znalazłam wniosek i wypowiedzenie złożyłam dokładnie 4.01.2016
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 17:31

asix2020 dzięki za e-mail. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

asix2020

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post17 lut 2016, o 21:57

No i nr zablokowany. Ale co teraz w takim razie? Komunikat mam "Tylko połączenia alarmowe" jak aktywować nr?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Zakończenie umowy

Post18 lut 2016, o 11:52

asix2020,

tak jak Magda wczoraj pisała, przekazaliśmy sprawę do weryfikacji. Czekamy na zakończenie konwersji. Jak tylko dowiemy się czegoś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

asix2020

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post18 lut 2016, o 21:33

Dziękuję za pomoc i fatygę :) już jest wszystko dobrze, nr aktywowany :)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Zakończenie umowy

Post19 lut 2016, o 11:15

asix2020,
asix2020 napisał(a):już jest wszystko dobrze, nr aktywowany :)

To bardzo dobra wiadomość :-). Dziękujemy za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Opti19

PlusManiak

  • Posty: 95
  • Dołączył(a): 2 sty 2013, o 15:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: MIX/Abonament

Plus koniec umowy

Post20 mar 2016, o 15:42

Witam. Za jakiś czas kończy mi się umowa na internet LTE była ona na 24 miesiące no i chciałbym już jej nie przedłużać. Czy muszę wysłać jakieś pismo do Plusa, albo udać się do jednego z salonów by zgłosić, że umowa w najbliższym czasie się kończy i nie chce jej już dłużej przedłużać? Czy po prostu ona sama wygaśnie w określonym terminie i internet zostanie odcięty?
Offline
Avatar użytkownika

GordonGekko

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 paź 2014, o 14:15
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Taryfy LTE
  • Model telefonu: G2 Mini

Re: Plus koniec umowy

Post20 mar 2016, o 15:48

Umowa bez twojej ingerencji przejdzie na czas nie określony, i w każdym momencie możesz ją zerwać. Bo w trakcie będzie kara.
Więc lepiej się udaj do plusa i powiedz, że nie chcesz jej przedłużać

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Plus koniec umowy

Post20 mar 2016, o 17:48

Czy jest jakiś problem z PLus.pl? NIe mogę zalogować się po numerze telefonu aby przedłużyć umowę...
Ostatnio edytowano 21 mar 2016, o 08:02 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Następna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości