Teraz jest 16 gru 2017, o 00:33

Zostaw Kontakt




Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post19 sty 2017, o 12:33

sapient a w którym punkcie byłeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sapient

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post19 sty 2017, o 13:07

Skoczów Ul.Cieszyńska 8 tam Pani stwierdziła że MUSI być adres
Skoczów Ul.Cieszyńska 7 tam Pan stwierdził że tylko 30dni wcześniej w innym wypadku poleconym
Adresy są z mapy na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon

Na szczęście na poczcie nie było problemu 3 polecone wysłane więc temat zamknięty
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post19 sty 2017, o 13:20

sapient dziękuję za informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fernando

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 26 sty 2017, o 14:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Wypowiedzenie umowy listem poleconym

Post26 sty 2017, o 14:38

Witam . Dnia 16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament . Dziś dzwoniłem na biuro obsługi klienta z zapytaniem czy wypowiedzenie zostało przyjęte . Pani poinformowała mnie że nic do nich nie dotarło.
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
Ostatnio edytowano 26 sty 2017, o 15:30 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post26 sty 2017, o 16:29

fernando otrzymasz od nas potwierdzenie wpływu pisma z wypowiedzeniem umowy. W tym dokumencie będzie wpisana data wyłączenia Twojego numeru telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 76
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Wypowiedzenie umowy listem poleconym

Post26 sty 2017, o 17:42

fernando napisał(a):16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament .
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?


Możesz sprawdzić na stronie operatora pocztowego, kiedy dokładnie list został doręczony - od tego momentu twoje oświadczenie woli jest ważne.
Offline
Avatar użytkownika

Kesaldop

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Rodzina
  • Model telefonu: SG6

SmartDOM - promocja do naciągania klientów

Post27 sty 2017, o 01:59

Niestety również zaliczam się do dużej grupy klientów która została oszukana podczas zawierania Umowy.
Promocja ta poprzez swoją budowę i brak jasnych, jednoznacznych zapisów które jeszcze wchodzą w życie od pierwszego okresu rozliczeniowego, brak wiedzy na temat tej promocji wśród konsultantów w sposób skuteczny nabija klientów Plusowi i Cyfrowemu Polsatowi jednocześnie nabijając klientów w butelkę. Jest to bardzo krótkowzroczne gdyż nikt z rodziny i znajomych nie skorzysta później z usług firmy która w ten sposób traktuje, naciąga klienta. Ale wynik to wynik - liczy się tu i teraz. Mam nadzieję że sprawa trafi do mediów i Plus zamiast krótkowzrocznych korzyści poniesie tak duże straty na wizerunku że zrozumie że zamiast stosować agresywną, nieprzygotowaną promocje należy dbać o klienta a nie go oszukiwać przy podpisywaniu umowy. Ja jako kilkunastoletni klient Plusa mam dosyć ciągłego wysłuchiwania bzdur od niekompetentnych konsultantów infolinii z których każdy mówi coś innego a jeszcze coś innego otrzymywać w wyniku reklamacji.
Bardzo proszę o informację w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.
Kesaldop
Ostatnio edytowano 27 sty 2017, o 09:06 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Zakończenie umowy

Post27 sty 2017, o 10:45

Kesaldop napisał(a):w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.

- decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kesaldop

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Rodzina
  • Model telefonu: SG6

Re: Zakończenie umowy

Post27 sty 2017, o 12:54

Departament reklamacji odrzucił moją reklamację nie badając szczegółowo sprawy (nie pytając pracownika co mi przekazał i dlaczego) W jaki sposób mogę skontaktować się z kompetentną osobą która rozwiąże sprawę, bo nie chce kolejny raz odbywać rozmów z kolejnymi konsultantami z których każdy mówi coś innego? Proszę przeczytać mój wątek w innym poście to zrozumie Pani ile czasu straciłem w tej sprawie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Zakończenie umowy

Post27 sty 2017, o 14:59

Kesaldop,
- przekazałam sprawę do dalszej weryfikacji. Sprawa jest złożona, ponieważ rabat ma być na umowie nie w Plusie tylko w CP. To dwie odrębne firmy, dlatego może zająć to trochę więcej czasu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fernando

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 26 sty 2017, o 14:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy listem poleconym

Post30 sty 2017, o 21:49

zif napisał(a):
fernando napisał(a):16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament .
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?


Możesz sprawdzić na stronie operatora pocztowego, kiedy dokładnie list został doręczony - od tego momentu twoje oświadczenie woli jest ważne.


Z tego co czytałem to liczy się dzień nadania. Wiec jak jest naprawde?
List został nadany 16.01 a doręczony 20.01.2017 .sprawdziłem na stronie poczty polskiej.
Ostatni okres rozliczeniowy z faktury to 17.12.2016 do 16.01.2017 Napisałem źe z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.
Kiedy umowa wygaśnie ?
Według mnie to powinna sie zakonczyć 15.02.2017 gdyby liczyła sie data nadania.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post31 sty 2017, o 10:14

fernando okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu w punkcie sprzedaży lub nadania przesyłki zawierającej wypowiedzenie do Działu Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

matiinho

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 lut 2017, o 13:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Rozwiązanie umowy

Post7 lut 2017, o 13:15

witam
mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy. Mam abonament "LTE 89.99" na 36-mc z telefonem na raty = karę umowną za rozwiązanie mam wpisaną 2200 zł, do konca umowy zostało mi 12 m-cy. Telefon nie mi spadł i sie rozwalił tak że nie da się z niego korzystać i lezy gdzieś na strychu nie korzystam z numeru który mam. Jaka była by kara i jak państwo rozwiązujecie sprawe przy zerwaniu umowy z telefon który spłacam ratami. Czy za niego też jest jaką kara?
Ostatnio edytowano 7 lut 2017, o 13:23 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post7 lut 2017, o 13:35

Witaj matiinho,

kwota kary umownej zostanie rozliczona proporcjonalnie do okresu jaki pozostał do jej zakończenia. W przypadku rozwiązania umowy raty należy regulować zgodnie z harmonogramem spłat.
Masz prawo do zapłaty kilku rat lub całości urządzenia przed wymaganym terminem, o czym należy poinformować Polkomtel pisemnie, na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi
ul. Warszawska 222A 26-617 Radom

Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawel1003

PlusManiak

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): 3 gru 2014, o 12:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Ostrzeżenia: 2
  • Moja taryfa: 59,90 lte
  • Model telefonu: LG G3

Re: Zakończenie umowy

Post14 lut 2017, o 13:23

Witam. Plus jak zwykle dostarcza co jakiś czas niezłych emocji. Prawie po każdym przedłużeniu umowy, a jestem w plusie od 2009r. zmuszany jestem do składania reklamacji w związku z niezgodnościami przedstawianymi przez konsultantów, a tymi które występują na umowach. Teraz plus poszedł dalej. W dniu 05.02.2017r. od rana nie miałem całkowicie sygnału na moim numerze. Przekładałem kartę do innego telefonu żeby sprawdzić czy to wina telefonu czy sieci. okazało się, że wina leży po stronie sieci. Ponadto żona ma też nr w plusie i wszystko u niej działało, a także internet na routerze. Zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem o przyczynę braku sygnału. Po kilku minutach pani przywróciła mi sygnał twierdząc, że coś niewiadomego spowodowało wyłączenie usługi. Podziękowałem i cieszyłem się, że problem został rozwiązany. Po tygodniu dostałem fakturę za mój nr oraz notę obciążeniową na kwotę 1 300 zł za niedotrzymanie warunków umowy. Jestem na etapie złożenia reklamacji. Mam tylko taką uwagę. Czy w Plusie w tych działach robią ludzie czy bezduszne maszyny co przyjmują wszystko co im ten debilny system wygeneruje. Nota jest oczywiście podpisana i przypieczętowana, więc ktoś musiał przynajmniej sprawdzić na jakiej podstawie doszło do niedotrzymania umowy z mojej strony. Nadmieniam, że umowę mam do marca 2019 r. i regularnie opłacam abonament. Mam nawet nadpłatę na koncie. Przecież żeby zerwać umowę w trakcie trwania okresu promocyjnego powinien być w tym kierunku jakiś ruch z mojej strony (tzn pismo wypowiedzenia przed upływem tego okresu). Żadnego takiego pisma nie wysyłałem. Nie pisze tego żeby otrzymać jakąś odpowiedź od konsultantów plusa bo sprawa jest w toku - czyli zgłoszona jest reklamacja. Piszę to żeby ostrzec przed niechlujstwem i bezdusznym wysyłaniem głupot zamiast to wcześniej sprawdzić.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości